Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Пон 02 яну 2012 16:03


Здравейте колеги,реших да се разделя със стария си PG мотор с турбина ККК26 от койтo съм много доволен в предвид извращенията на които съм го подлагал за 9-те години през които го имам,поради простата причина,че ми попадна 2000 16в 9А разреден на 8,8:1 Турбото също ще бъде ККК26 но с външен гейт от с2
Ето малко снимки от работата по колата и подготовката на мотора:



Изображение


Изображение

В гаража стана лудница :screwy

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Пет 06 яну 2012 9:11


Работата върви

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот leonardo_vd » Нед 08 яну 2012 9:11


Турбото без водното охлаждане ли ще го карате? И тея скоби на турбо пътищата не изпускат ли, нищо че тръбите имат борд?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот niikoo_1 » Нед 08 яну 2012 13:02


Тригерното от какво е и къде и как го закрепихте?


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Пет 13 яну 2012 1:10


Не,не плюе маркучите това петно на горната снимка е защото опира в капака :Mr Green Fun а водното на турбината няма да го връзвам.
Тригерното колело го занесох на стругар да му направи фаска 2-2,5мм на размера на шайбата и после го заварих :D колелото е от едис 6 мисля ,че с такива колелета шестиците идват от щатско.


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 15 яну 2012 0:55




Потребителски аватар
chefo_
Мнения: 711
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
Автомобил: vw golf 97 ubi
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот chefo_ » Нед 15 яну 2012 15:43


скобите ви няма да издържат много,в момента щом го покарате малко повече, и ще има изплют маркуч,без значение какви спънки има по краищата на тръбите,водно не ти трябва :) и вдигайте налягането, в момента се возите... :) ако искате наистина "надървена кола" пипнете налягането малко :)


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Нед 15 яну 2012 18:53


chefo_ написа:скобите ви няма да издържат много,в момента щом го покарате малко повече, и ще има изплют маркуч,без значение какви спънки има по краищата на тръбите,водно не ти трябва :) и вдигайте налягането, в момента се возите... :) ако искате наистина "надървена кола" пипнете налягането малко :)


Ами аз си я правя да си се возя ве колега,колата ще си я карам на 1,2
Колкото и да и пипам налягането няма да стане "надървена кола"
За извращения имам друга кола(подкована доста по добре)Quattro

Последна промяна от bratq_varvari1 на Пон 16 яну 2012 18:20, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот napster » Пон 16 яну 2012 14:52


Айде разбирачите пак почват да серат по темите. Аман !!! Извинявам се и за моя оф топик ама ми омръзна всеки ден да чета на някой глупостите в теми на хора доказали се че правят, а не само да пишат.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот indjov_GTI » Пон 16 яну 2012 19:46


колега били направил една снимка на пайпа,там доло при рейката да видя как си г измислил :) :beer


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот peshoxx » Пон 16 яну 2012 20:00


napster написа:Айде разбирачите пак почват да серат по темите. Аман !!! Извинявам се и за моя оф топик ама ми омръзна всеки ден да чета на някой глупостите в теми на хора доказали се че правят, а не само да пишат.

Колегата изказва собствено мнение,в което няма нищо лошо. Ти защо мрънкаш.Той поне кара АБФ Турбо и има някакво виждане,а ти?? Извинявам се за офтопика,ама нали за това са тези теми,да се обсъждат.


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Пон 16 яну 2012 20:48


peshoxx написа:
napster написа:Айде разбирачите пак почват да серат по темите. Аман !!! Извинявам се и за моя оф топик ама ми омръзна всеки ден да чета на някой глупостите в теми на хора доказали се че правят, а не само да пишат.

Колегата изказва собствено мнение,в което няма нищо лошо. Ти защо мрънкаш.Той поне кара АБФ Турбо и има някакво виждане,а ти?? Извинявам се за офтопика,ама нали за това са тези теми,да се обсъждат.


Дайте някой клипче на ABF-а турбо на 0,8 да видим как върви :D


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот bratq_varvari1 » Съб 05 яну 2013 9:21


indjov_GTI написа:колега били направил една снимка на пайпа,там доло при рейката да видя как си г измислил :) :beer





Изображение


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот stangero » Съб 05 яну 2013 11:00


chefo_ написа:скобите ви няма да издържат много,в момента щом го покарате малко повече, и ще има изплют маркуч,без значение какви спънки има по краищата на тръбите,водно не ти трябва :) и вдигайте налягането, в момента се возите... :) ако искате наистина "надървена кола" пипнете налягането малко :)



аз карам с такива скобички (бернер) и бердове на трабите на 2 бара и не плюва противно ва всички очаквания тия скобички държат на стягане с малката тресчотка .....важни са бердовете


Потребителски аватар
GOLF 2 GTI16v
Мнения: 155
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Corrado 1800 8v G60 турбо > 2000 16v 9A турбо

Мнениеот GOLF 2 GTI16v » Нед 06 яну 2013 17:23


stangero написа:
chefo_ написа:скобите ви няма да издържат много,в момента щом го покарате малко повече, и ще има изплют маркуч,без значение какви спънки има по краищата на тръбите,водно не ти трябва :) и вдигайте налягането, в момента се возите... :) ако искате наистина "надървена кола" пипнете налягането малко :)



аз карам с такива скобички (бернер) и бердове на трабите на 2 бара и не плюва противно ва всички очаквания тия скобички държат на стягане с малката тресчотка .....важни са бердовете


ако са добри бердовете и с тел да ги варжеш няма проблем



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта