Колеги върти ми се нещо в главата и искам да го споделя с Вас,а вие да кажеше дали ще стане, дали има ли смисъл да се занимавам и други съвети за засилване на КР-а.Идеята ми е да сложа дюзи с рейка от Г60 или от 1,8Т -кой е по-добрият вариант според вас,да махна мех.инжекция и да сложа МС.Там обаче съм малко бос.Евентуално след това филтър с генерация.За момента колата е само с спортен K&N (панелен) и валове от АБФ.Ще съм благодарен на всякакво инфо и съвети.
Поздрави
питане за засилване на КР
- Black-White
- Мнения: 592
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: питане за засилване на КР
Правиш генерацията,слагаш дюзи с рейка,ако можеш да сложиш по-голям дросел добре,но задължително със ТПС,има и друг вариянт но,не е за предпочитане.
Окабеляваш,пускаш инсталация за мегата,1-2 датчика още и накрая настройваш.Ако всичко това го правиш не ти а майстор,в сервиз,ще излезе доста солено за съжаление. Бих ти предложил друг вариянт...
Окабеляваш,пускаш инсталация за мегата,1-2 датчика още и накрая настройваш.Ако всичко това го правиш не ти а майстор,в сервиз,ще излезе доста солено за съжаление. Бих ти предложил друг вариянт...
- Black-White
- Мнения: 592
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: питане за засилване на КР
за мегата и аз съм си го мислил бях се навил,но 1-во че е доста скъпо,2-ро бая народ се оплакаха от мегата напоследък,затова мисля други варианти
Поздрави
Поздрави
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: питане за засилване на КР
Black-White написа:за мегата и аз съм си го мислил бях се навил,но 1-во че е доста скъпо,2-ро бая народ се оплакаха от мегата напоследък,затова мисля други варианти
Поздрави
МЕГАТА е ДОБРА електроника,стига да има кой да я настрои добре! Който не може да я настрои добре,за него моментално тя става виновна!
Едни от най-добрите времена на 400м. в България са давани точно с мега!
Доста евридейки зная с години карали с мега,които са перфектни и до днес,естествено са настроени от човек който ЗНАЕ какво правй а не от льольовци!

- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: питане за засилване на КР
Ако нямаш подготвен мотор и маркова електроника няма да ти помагне
.Какви оплаквания си чувал?Моята известно време беше на водно охлаждане
и нито изгоря,нито отказа от раз 



- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: питане за засилване на КР
Можеби визира мен като човек който се оплаква от мегата но аз имах проблем с монтажника на мегата и от там бяха всичките ми проблеми
Намерих правилния човек и нещата вече са супер. Скоро ще пусна тема с изненада 


- Black-White
- Мнения: 592
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: питане за засилване на КР
SpeeDLine написа:Можеби визира мен като човек който се оплаква от мегата но аз имах проблем с монтажника на мегата и от там бяха всичките ми проблемиНамерих правилния човек и нещата вече са супер. Скоро ще пусна тема с изненада
не колега не съм визирал теб специално,просто така съм чел по форуми и хора са ми казвали,че си правят мегата и в един даден момент тя просто решава,че няма да работи както трябва и колата спира да върви или не могат да я запалят или ту върви ту неще и ей такива работи,предполагам,че ако се намери точни човек нещатата ще са други.за сега мисля да пробвам с инжекция от абф да видим каква ще я сътворим
Поздрави
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: питане за засилване на КР
Ок аз имам въпроси какво печелим от поставяне на рейка с дюзи от г60? Ако е само за едното премахване на механичната инжекция мисля че не си струва или се бъркам ? Щом ще се занимаваме с мега не е ли по удачен варианта да наредим 4 дросела със дюзите и тпс-а от някой пистов мотор и тогава да ръчкаме мегата ? ( Все пак респонса на 4-те дросела си е доста напред според мен + някое друго тромпетче и някой еърбокс)
А ако не искам примерно да пипам инжекцията какви варианти други имам примерно да засиля малко двигателчето ? Смисъл валове от нещо друго. Колектор от друго? Интересни са ми всякакви начини за подпамаагане на този двигател да тръгне и все пак да остане за ежедневно каране
А ако не искам примерно да пипам инжекцията какви варианти други имам примерно да засиля малко двигателчето ? Смисъл валове от нещо друго. Колектор от друго? Интересни са ми всякакви начини за подпамаагане на този двигател да тръгне и все пак да остане за ежедневно каране
- Black-White
- Мнения: 592
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: питане за засилване на КР
Div Selqnin написа:Ок аз имам въпроси какво печелим от поставяне на рейка с дюзи от г60? Ако е само за едното премахване на механичната инжекция мисля че не си струва или се бъркам ? Щом ще се занимаваме с мега не е ли по удачен варианта да наредим 4 дросела със дюзите и тпс-а от някой пистов мотор и тогава да ръчкаме мегата ? ( Все пак респонса на 4-те дросела си е доста напред според мен + някое друго тромпетче и някой еърбокс)
А ако не искам примерно да пипам инжекцията какви варианти други имам примерно да засиля малко двигателчето ? Смисъл валове от нещо друго. Колектор от друго? Интересни са ми всякакви начини за подпамаагане на този двигател да тръгне и все пак да остане за ежедневно каране
Колега мойте наблюдения са,че ако инжекцията е наред нямаш дертове послушна си е,но ако е карано на газ или самата инжекция вече се е предала тогава проблемите стават много почва да си прави каквото си иска,моята явно се е прецакала вече(преди да взема мотора е каран на газ)и сега си имам проблеми,а за засилването на КР мисля,че с едни валове от абф,изпускателен колектор от абф,едно панелно филътче и мисля,че колата си е доста приятна за каране
Поздрави
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: питане за засилване на КР
това с колектора го виждам вече във втора тема
това за валовете потвърдено ли е? и как се държи колата във високи никси средни спрямо оригиналните? Защото пък видях в друга тема че на абф слагат кр-ски ?
Панелен или или конусовиден е по-добре за такъв двигател впредвид инжекциона (да не се скапе оот нещо)
това за валовете потвърдено ли е? и как се държи колата във високи никси средни спрямо оригиналните? Защото пък видях в друга тема че на абф слагат кр-ски ?
Панелен или или конусовиден е по-добре за такъв двигател впредвид инжекциона (да не се скапе оот нещо)
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: питане за засилване на КР
конус малко трудно,ще стане на мех.инжекция.....и каде си видял валове ор кр да се слагат на абф....може,но няма да е в +
- Black-White
- Мнения: 592
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: питане за засилване на КР
валовете от абф се качват без проблем на КР много колеги карат така,включително и аз.При мен колата тръгна по-добре във високите,държи се добре.Слагай валове и колектор и филтърче и си карай колата,аз имам проблем след каччването на валовете и под 2000 оборота понякога предърпва колата,но проблема не е от валовете според мен.Искам да попитам и по-запознатите дюзите от 1,8Т ще станат ли на рейката на АБФ?
Поздрави
Поздрави
- Div Selqnin
- Мнения: 346
- Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй/София
Re: питане за засилване на КР
Мерси за отговорите
За дюзите един жокер виж двата вида дюзи на какво съпротивление работят

За дюзите един жокер виж двата вида дюзи на какво съпротивление работят

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: питане за засилване на КР
за дюзите от 1.8т на абф рейка не става...взимай направо всичко от 1.8т и атака
за предърпването не буди толкова сигурен,че не е от валовете...имам фиеста 1.6 16в и като й сменях ремъка уж бях убеден,че съм зацепил всичко на безег и като я запалих за едно кръгче точно ето този проблем ми се появи ....нормално тръгване неможе (предърпва прекъсва)и все с повечко газ....та оказа се,че всмукателния вал съм го изтървал с един зъб напред ...върнах го и "колата" замърка ...
за предърпването не буди толкова сигурен,че не е от валовете...имам фиеста 1.6 16в и като й сменях ремъка уж бях убеден,че съм зацепил всичко на безег и като я запалих за едно кръгче точно ето този проблем ми се появи ....нормално тръгване неможе (предърпва прекъсва)и все с повечко газ....та оказа се,че всмукателния вал съм го изтървал с един зъб напред ...върнах го и "колата" замърка ...
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: питане за засилване на КР
Div Selqnin написа:това с колектора го виждам вече във втора тема
това за валовете потвърдено ли е? и как се държи колата във високи никси средни спрямо оригиналните? Защото пък видях в друга тема че на абф слагат кр-ски ?
Панелен или или конусовиден е по-добре за такъв двигател впредвид инжекциона (да не се скапе оот нещо)
Това за валовете един се напъваше,че на абф-слагали само един спортен всмукателен и един сток изпускателен и работата била,ама много на вървеж, и то във вортекса го бил видел... (може с този да си се объркал)
Работата със абф-ски валове на кр е проверена и става и аз го проверявам всеки ден и става

Но жокера е че като монтирате валовете трябва да изхвърлите заводския компютър и да минете на електроника която подлежи на ремап,за да можете да си промените авансите и смесите(същото важи и за изпускателния колектор) понеже кр-а не се чипосва и не се ремапва

Сега ми кажете,защо по-горния кр е зацепен правилно а плете

Последна промяна от miro_hack на Чет 28 юни 2012 2:06, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 39 госта