питане за засилване на КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Black-White
Мнения: 592
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

питане за засилване на КР

Мнениеот Black-White » Сря 06 юни 2012 8:20


Колеги върти ми се нещо в главата и искам да го споделя с Вас,а вие да кажеше дали ще стане, дали има ли смисъл да се занимавам и други съвети за засилване на КР-а.Идеята ми е да сложа дюзи с рейка от Г60 или от 1,8Т -кой е по-добрият вариант според вас,да махна мех.инжекция и да сложа МС.Там обаче съм малко бос.Евентуално след това филтър с генерация.За момента колата е само с спортен K&N (панелен) и валове от АБФ.Ще съм благодарен на всякакво инфо и съвети.
Поздрави




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот miro_hack » Пон 11 юни 2012 6:28


Правиш генерацията,слагаш дюзи с рейка,ако можеш да сложиш по-голям дросел добре,но задължително със ТПС,има и друг вариянт но,не е за предпочитане.
Окабеляваш,пускаш инсталация за мегата,1-2 датчика още и накрая настройваш.Ако всичко това го правиш не ти а майстор,в сервиз,ще излезе доста солено за съжаление. Бих ти предложил друг вариянт...


Потребителски аватар
Black-White
Мнения: 592
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Black-White » Пон 11 юни 2012 10:29


за мегата и аз съм си го мислил бях се навил,но 1-во че е доста скъпо,2-ро бая народ се оплакаха от мегата напоследък,затова мисля други варианти
Поздрави


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот miro_hack » Пон 11 юни 2012 14:41


Black-White написа:за мегата и аз съм си го мислил бях се навил,но 1-во че е доста скъпо,2-ро бая народ се оплакаха от мегата напоследък,затова мисля други варианти
Поздрави


МЕГАТА е ДОБРА електроника,стига да има кой да я настрои добре! Който не може да я настрои добре,за него моментално тя става виновна!

Едни от най-добрите времена на 400м. в България са давани точно с мега!

Доста евридейки зная с години карали с мега,които са перфектни и до днес,естествено са настроени от човек който ЗНАЕ какво правй а не от льольовци! :)


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Сиромаха » Пон 11 юни 2012 14:51


Ако нямаш подготвен мотор и маркова електроника няма да ти помагне :idea: .Какви оплаквания си чувал?Моята известно време беше на водно охлаждане :shock и нито изгоря,нито отказа от раз :idea:


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот SpeeDLine » Сря 20 юни 2012 8:02


Можеби визира мен като човек който се оплаква от мегата но аз имах проблем с монтажника на мегата и от там бяха всичките ми проблеми :) Намерих правилния човек и нещата вече са супер. Скоро ще пусна тема с изненада :)


Потребителски аватар
Black-White
Мнения: 592
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Black-White » Сря 20 юни 2012 12:03


SpeeDLine написа:Можеби визира мен като човек който се оплаква от мегата но аз имах проблем с монтажника на мегата и от там бяха всичките ми проблеми :) Намерих правилния човек и нещата вече са супер. Скоро ще пусна тема с изненада :)

не колега не съм визирал теб специално,просто така съм чел по форуми и хора са ми казвали,че си правят мегата и в един даден момент тя просто решава,че няма да работи както трябва и колата спира да върви или не могат да я запалят или ту върви ту неще и ей такива работи,предполагам,че ако се намери точни човек нещатата ще са други.за сега мисля да пробвам с инжекция от абф да видим каква ще я сътворим
Поздрави


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Div Selqnin » Сря 27 юни 2012 11:08


Ок аз имам въпроси какво печелим от поставяне на рейка с дюзи от г60? Ако е само за едното премахване на механичната инжекция мисля че не си струва или се бъркам ? Щом ще се занимаваме с мега не е ли по удачен варианта да наредим 4 дросела със дюзите и тпс-а от някой пистов мотор и тогава да ръчкаме мегата ? ( Все пак респонса на 4-те дросела си е доста напред според мен + някое друго тромпетче и някой еърбокс)


А ако не искам примерно да пипам инжекцията какви варианти други имам примерно да засиля малко двигателчето ? Смисъл валове от нещо друго. Колектор от друго? Интересни са ми всякакви начини за подпамаагане на този двигател да тръгне и все пак да остане за ежедневно каране


Потребителски аватар
Black-White
Мнения: 592
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Black-White » Сря 27 юни 2012 12:57


Div Selqnin написа:Ок аз имам въпроси какво печелим от поставяне на рейка с дюзи от г60? Ако е само за едното премахване на механичната инжекция мисля че не си струва или се бъркам ? Щом ще се занимаваме с мега не е ли по удачен варианта да наредим 4 дросела със дюзите и тпс-а от някой пистов мотор и тогава да ръчкаме мегата ? ( Все пак респонса на 4-те дросела си е доста напред според мен + някое друго тромпетче и някой еърбокс)


А ако не искам примерно да пипам инжекцията какви варианти други имам примерно да засиля малко двигателчето ? Смисъл валове от нещо друго. Колектор от друго? Интересни са ми всякакви начини за подпамаагане на този двигател да тръгне и все пак да остане за ежедневно каране


Колега мойте наблюдения са,че ако инжекцията е наред нямаш дертове послушна си е,но ако е карано на газ или самата инжекция вече се е предала тогава проблемите стават много почва да си прави каквото си иска,моята явно се е прецакала вече(преди да взема мотора е каран на газ)и сега си имам проблеми,а за засилването на КР мисля,че с едни валове от абф,изпускателен колектор от абф,едно панелно филътче и мисля,че колата си е доста приятна за каране
Поздрави


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Div Selqnin » Сря 27 юни 2012 15:29


това с колектора го виждам вече във втора тема

това за валовете потвърдено ли е? и как се държи колата във високи никси средни спрямо оригиналните? Защото пък видях в друга тема че на абф слагат кр-ски ?

Панелен или или конусовиден е по-добре за такъв двигател впредвид инжекциона (да не се скапе оот нещо)


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот indjov_GTI » Сря 27 юни 2012 15:54


конус малко трудно,ще стане на мех.инжекция.....и каде си видял валове ор кр да се слагат на абф....може,но няма да е в +


Потребителски аватар
Black-White
Мнения: 592
Регистриран на: Съб 21 фев 2009 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Black-White » Сря 27 юни 2012 18:03


валовете от абф се качват без проблем на КР много колеги карат така,включително и аз.При мен колата тръгна по-добре във високите,държи се добре.Слагай валове и колектор и филтърче и си карай колата,аз имам проблем след каччването на валовете и под 2000 оборота понякога предърпва колата,но проблема не е от валовете според мен.Искам да попитам и по-запознатите дюзите от 1,8Т ще станат ли на рейката на АБФ?
Поздрави


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот Div Selqnin » Сря 27 юни 2012 18:31


Мерси за отговорите :beer


За дюзите един жокер виж двата вида дюзи на какво съпротивление работят ;)


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот indjov_GTI » Сря 27 юни 2012 23:34


за дюзите от 1.8т на абф рейка не става...взимай направо всичко от 1.8т и атака

за предърпването не буди толкова сигурен,че не е от валовете...имам фиеста 1.6 16в и като й сменях ремъка уж бях убеден,че съм зацепил всичко на безег и като я запалих за едно кръгче точно ето този проблем ми се появи ....нормално тръгване неможе (предърпва прекъсва)и все с повечко газ....та оказа се,че всмукателния вал съм го изтървал с един зъб напред ...върнах го и "колата" замърка ...


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: питане за засилване на КР

Мнениеот miro_hack » Чет 28 юни 2012 1:50


Div Selqnin написа:това с колектора го виждам вече във втора тема

това за валовете потвърдено ли е? и как се държи колата във високи никси средни спрямо оригиналните? Защото пък видях в друга тема че на абф слагат кр-ски ?

Панелен или или конусовиден е по-добре за такъв двигател впредвид инжекциона (да не се скапе оот нещо)


Това за валовете един се напъваше,че на абф-слагали само един спортен всмукателен и един сток изпускателен и работата била,ама много на вървеж, и то във вортекса го бил видел... (може с този да си се объркал)

Работата със абф-ски валове на кр е проверена и става и аз го проверявам всеки ден и става :D !
Но жокера е че като монтирате валовете трябва да изхвърлите заводския компютър и да минете на електроника която подлежи на ремап,за да можете да си промените авансите и смесите(същото важи и за изпускателния колектор) понеже кр-а не се чипосва и не се ремапва ;)

Сега ми кажете,защо по-горния кр е зацепен правилно а плете :deal

Последна промяна от miro_hack на Чет 28 юни 2012 2:06, променено общо 1 път.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта