

Golfa e lud написа:Да човече ,чел съм ги повечето мнения.Минусите идват при никелиране или полиране с шкурка под 100,защото става прекалено гладка повърхноста и от инжекцията се получава конденз по колектора и дави колата.
oHua написа:Golfa e lud написа:Да човече ,чел съм ги повечето мнения.Минусите идват при никелиране или полиране с шкурка под 100,защото става прекалено гладка повърхноста и от инжекцията се получава конденз по колектора и дави колата.
Добре е маняк,дюзите ти стрелят в главата,къв конденз ще направи по стените на рънъра.
Golfa e lud написа:Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
Golfa e lud написа:Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
oHua написа:Golfa e lud написа:Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
Пич ко да чета е.Ти малко помисли ли.Да не си карбуратор.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта