Полиране на всмукател PB ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golfa e lud
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Полиране на всмукател PB ???

Мнениеот Golfa e lud » Вто 06 мар 2007 21:13


Колеги дайте някоя добра идея за полиране на колектора.Пробвах с маркуч и шкурка ,но не става :? не шкури равномерно стените и мъркуча загрява много бързо :(




Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 06 мар 2007 21:19


Колега с Разбридано телено вьже.не много дебело.пробваи с това ако не става имам оше един каз :lol:


Потребителски аватар
Golfa e lud
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот Golfa e lud » Вто 06 мар 2007 21:26


Ooo това ми се струва доста добра идея ,ще си потърся такова въженцв и ще пробвам.Кажи все пак и другата идея :wink:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 06 мар 2007 21:42


А защо изкаш да си ги полираш.Аз сьм чувал доста лош оттзвук не че аз сам ги полирал моите.Пусни една тема да видиш ПЛюС И МИНУС


Потребителски аватар
Golfa e lud
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот Golfa e lud » Вто 06 мар 2007 21:51


Да човече ,чел съм ги повечето мнения.Минусите идват при никелиране или полиране с шкурка под 100,защото става прекалено гладка повърхноста и от инжекцията се получава конденз по колектора и дави колата.Но аз няма да ко правя толкова гладка повърхноста,съвсем леко ще си поиграя.Свалил съм в момента всичко за едно мащабно ъпгретване на двигателя и ми е мерак покрай сериозните неща да пипна и някои дреболйки,като всмукателя :wink:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 06 мар 2007 23:22


:да:


Потребителски аватар
Perso
Мнения: 1088
Регистриран на: Пет 10 дек 2004 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот Perso » Сря 07 мар 2007 16:32


Опитай с кече и паста.


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: :)

Мнениеот oHua » Сря 07 мар 2007 18:29


Golfa e lud написа:Да човече ,чел съм ги повечето мнения.Минусите идват при никелиране или полиране с шкурка под 100,защото става прекалено гладка повърхноста и от инжекцията се получава конденз по колектора и дави колата.

Добре е маняк,дюзите ти стрелят в главата,къв конденз ще направи по стените на рънъра.


Потребителски аватар
Golfa e lud
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот Golfa e lud » Сря 07 мар 2007 19:12




Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: :)

Мнениеот kav4o » Сря 07 мар 2007 19:44


oHua написа:
Golfa e lud написа:Да човече ,чел съм ги повечето мнения.Минусите идват при никелиране или полиране с шкурка под 100,защото става прекалено гладка повърхноста и от инжекцията се получава конденз по колектора и дави колата.

Добре е маняк,дюзите ти стрелят в главата,къв конденз ще направи по стените на рънъра.

Аз съшо мисля,че няма да е минус ако се полират на пълния инджекцион,нали само въздух минава оттам :D на се сдържах да се обадя пак :oops:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: :)

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 07 мар 2007 20:01


Golfa e lud написа:Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0

Eбаси таа първата тема е моя!Голем ламер съм бил да не знам кво е хедерс...Иначе на старата ми кола го бях полирал и имаше ефект само откъм отзивчивостта на колата ма в вървенето не усетих......


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: :)

Мнениеот oHua » Сря 07 мар 2007 21:03


Golfa e lud написа:Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0

Пич ко да чета е.Ти малко помисли ли.Да не си карбуратор.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 07 мар 2007 21:40


Полирай с квот се сетиш, трябва де е достатъчно меко за да не драска и достатъчно твърдо да се задържа в патронник на дрелка и да може да се цепне с ножовка към 1-1,5см. и да се пъхне прегъната на 2 - 4х4см. шкурка към номер 60 за да стане нещо като перка и после е за нула време работа. Полирал съм с дървена пръчка от закачалка, алуминиева от антена и последно и най-добро от тоя тип - пластмасова пръчка от щека за ски :lol: , иначе има и накрайници с различни форми по магазините има и комплекти, има и специални машинки за тях - електрически и пневматични... :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: :)

Мнениеот paco » Чет 08 мар 2007 11:33


oHua написа:
Golfa e lud написа:Оххх добре бе ,не ми се спори,чети http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%ED%E5 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0

Пич ко да чета е.Ти малко помисли ли.Да не си карбуратор.


ДА, да...това найстина е малко old school , но все още е 100% вярно при карбове и моно инжекций, където гориво и въздъх минават през цялата дължина на колектора. Отделен е въпроса, че при дино тестове се доказва безмисленото полиране на колекторите и при многоточковите инжекций. Просто повърхност обработена със шкурка 100 е напълно достатъчна за да се подобри значително въздушния поток.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта