Чета по чужди форуми, че се правело. А мен проблема ми е, че ми трябва гарнитура на 81мм за мотор дето максималното му бутало е 80.5мм. Става дума за 1.9TDI с бутала от 2.0TDI PD мотора. Гарнитурата на 2.0 мотора не става за моя, щото не е помпа дюза и има разлика в блока.
Та някой знае ли дали в България някъде разстъргват гарнитури? Няма рингове, няма нищо - проста 4 слойна гарнитура, 4те слоя са абсолютно отделни.
Има вариант и сам да си я разстържа, ама трябва да си набавя инструменти за целта. А си мисля, че ако някой го прави това ще ми свърши работата за по-малко пари отколкото да си набавя инструментите. Приказвах с хора дето правят блокове (същите дето ми разстъргаха блока), но казаха, че са пробвали и не се било получило.
За момента имам опция - ще ползвам бензинова гарнитура за КР. Почти същата е, но е по-дебела (1.75мм а дизеловите са от 1.47 до 1.63мм). Разлика има само в едната магистрала за антифриза - 2/3 от нея се запушват, защото дупката е малко странично на бензиновата гарнитура. Бензиновата не ми харесва, щото разрежда мотора. От 18.5:1 ще дойде сигурно на 17.5:1 (по сметки, ако разликата спрямо търсената и сложената гарнитура е 3 стотни).
Разстъргване на гарнитура?
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Разстъргване на гарнитура?
Метална гарнитура няма ли за КР ? Тя е по тънка
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разстъргване на гарнитура?
Няма някакви специални инструменти-проста фреза.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Разстъргване на гарнитура?
За кр гарнитурата не е метална. Тъси от г60.
Иначе пробвай да наложиш тази която имаш, може да се окже че не е проблем.
Г-ра от 1.8 моно на81мм бутало съм я карал на абф, който е 82.5мм
Иначе пробвай да наложиш тази която имаш, може да се окже че не е проблем.
Г-ра от 1.8 моно на81мм бутало съм я карал на абф, който е 82.5мм
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Разстъргване на гарнитура?
КР има метална гарнитура, такава съм сложил за момента. И не е тънка - 1.75мм е
. Не-метална не е опция (знам, че има не-метални за КР мотора).
При дизела буталата се подават над блока с около милиметър. А гарнитурите са с 1, 2 или 3 дупки. Гарнитурата се избира според надстърчането на буталото над блока. Гледа се разстоянието между буталото и главата да е от 0.4мм до 0.5мм. Затова бензиновата не ми върши работа - нямат подходящи дебелини.
А да сложа тази гарнитура която имам - с надстърчащите бутала и начина по който е направена си мисля, че ще е проблем. По принцип челото на буталото е 80мм и влиза в дупката на 80.5мм. Обаче оставя много малко разстояние между буталото и гарнитурата - 0.25мм. А при стягането на гарнитурата предполагам това разстояние ще стане още по-малко. Затова ми се иска да я разстържа на 81.5мм.
Т'ва с фрезиста и на мен ми беше първата идея, ама да питам - може да има хора дето имато опит с това и няма да им е първи път...

При дизела буталата се подават над блока с около милиметър. А гарнитурите са с 1, 2 или 3 дупки. Гарнитурата се избира според надстърчането на буталото над блока. Гледа се разстоянието между буталото и главата да е от 0.4мм до 0.5мм. Затова бензиновата не ми върши работа - нямат подходящи дебелини.
А да сложа тази гарнитура която имам - с надстърчащите бутала и начина по който е направена си мисля, че ще е проблем. По принцип челото на буталото е 80мм и влиза в дупката на 80.5мм. Обаче оставя много малко разстояние между буталото и гарнитурата - 0.25мм. А при стягането на гарнитурата предполагам това разстояние ще стане още по-малко. Затова ми се иска да я разстържа на 81.5мм.
Т'ва с фрезиста и на мен ми беше първата идея, ама да питам - може да има хора дето имато опит с това и няма да им е първи път...
-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Разстъргване на гарнитура?
В Горна Оряховица, май имаше една фирма, по спомен "вентер 3" се казваше, там правеха гарнитури по поръчка и размери, Преди доста време поръчах там за един бус Мерцедес - тиквеника така го беше оср@л, че се наложи да се дялка блока за изправяне на лицето и от там - нямаше толкова дебела гарнитура.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Разстъргване на гарнитура?
Я малко по-подбробно
. Контакт, име, идея как да ги открия?

-
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Разстъргване на гарнитура?
Гугъля знае всичко! Излизат първи кат напишеш името. 

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Разстъргване на гарнитура?
Сега видях името
. Благодаря
.
П.С. Бе нещо не излиза по името, ама има доста теми, ще намеря контактите
.


П.С. Бе нещо не излиза по името, ама има доста теми, ще намеря контактите

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разстъргване на гарнитура?
Ползвай метална гарнитура от Г60, като е възможно да се разслоява и така да си сглобиш желаната от теб дебелина. Същото важи за всички метални гарнитури дело на
VAG, от години карам само по тази схема
РАСО


РАСО
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Разстъргване на гарнитура?
Така мога ли да правя гарнитури през една десета? Т.е. какподбираш правилните гарнитури които да ползваш за части за да докараш търсената дебелина. При бензиновите знам, че ги правите по-дебели, ама аз искам да са по-тънки
.
Иначе тези дето режат гарнитури ми казаха, че това става само на лазер. Те не могат да я свършат тази работа. На фреза съм щял да унищожа гарнитурата.
А ако тръгнат да ми правят нова гарнитура могат да я направят само с определени дебелини - 1.5/1.8/2.0/2.4 - като цяло не ми върши работа. С 1/10та мога да играя като взема друга гарнитура и евентуално като покарам с тази дебелата да разработя мотора ще го отворя, ще премеря точно надстърчането на буталата и най-вероятно ще се иде на лазер за да имам правилната гарнитура.
Другия вариант е да ползвам гарнитури от други мотори на същият блок. Примерно PG - 1.5mm, ABS - 1.65mm, KR - 1.75mm. Та горе-долу така мога да докарам разстоянието между буталото и главата да е където искам. И може би това е най-удачния вариант.

Иначе тези дето режат гарнитури ми казаха, че това става само на лазер. Те не могат да я свършат тази работа. На фреза съм щял да унищожа гарнитурата.
А ако тръгнат да ми правят нова гарнитура могат да я направят само с определени дебелини - 1.5/1.8/2.0/2.4 - като цяло не ми върши работа. С 1/10та мога да играя като взема друга гарнитура и евентуално като покарам с тази дебелата да разработя мотора ще го отворя, ще премеря точно надстърчането на буталата и най-вероятно ще се иде на лазер за да имам правилната гарнитура.
Другия вариант е да ползвам гарнитури от други мотори на същият блок. Примерно PG - 1.5mm, ABS - 1.65mm, KR - 1.75mm. Та горе-долу така мога да докарам разстоянието между буталото и главата да е където искам. И може би това е най-удачния вариант.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Разстъргване на гарнитура?
както по дебели, така и по-тънки се търсят.
металната е многопластова, цепиш я. Ползват се винаги двата крайни елемента на гарнитурата.
Не се филмирай толкова с тази степен на сгъстяване
металната е многопластова, цепиш я. Ползват се винаги двата крайни елемента на гарнитурата.
Не се филмирай толкова с тази степен на сгъстяване
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Разстъргване на гарнитура?
Бе не мога да не се филмирам. Мотора искам да го събера както искам, а не с компромиси. Ако нямаше да се филмирам да си го бях карал заводски
.

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разстъргване на гарнитура?
brum написа:...
Мисля че разбра всичко от първия път а сега се чудиш как да се вкараш в филм, но ти си знаеш.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта