Разстъргване на гарнитура?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот brum » Нед 22 юли 2012 0:28


Чета по чужди форуми, че се правело. А мен проблема ми е, че ми трябва гарнитура на 81мм за мотор дето максималното му бутало е 80.5мм. Става дума за 1.9TDI с бутала от 2.0TDI PD мотора. Гарнитурата на 2.0 мотора не става за моя, щото не е помпа дюза и има разлика в блока.

Та някой знае ли дали в България някъде разстъргват гарнитури? Няма рингове, няма нищо - проста 4 слойна гарнитура, 4те слоя са абсолютно отделни.

Има вариант и сам да си я разстържа, ама трябва да си набавя инструменти за целта. А си мисля, че ако някой го прави това ще ми свърши работата за по-малко пари отколкото да си набавя инструментите. Приказвах с хора дето правят блокове (същите дето ми разстъргаха блока), но казаха, че са пробвали и не се било получило.

За момента имам опция - ще ползвам бензинова гарнитура за КР. Почти същата е, но е по-дебела (1.75мм а дизеловите са от 1.47 до 1.63мм). Разлика има само в едната магистрала за антифриза - 2/3 от нея се запушват, защото дупката е малко странично на бензиновата гарнитура. Бензиновата не ми харесва, щото разрежда мотора. От 18.5:1 ще дойде сигурно на 17.5:1 (по сметки, ако разликата спрямо търсената и сложената гарнитура е 3 стотни).




Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот judasss » Нед 22 юли 2012 0:39


Метална гарнитура няма ли за КР ? Тя е по тънка


Потребителски аватар
fly_free
Мнения: 479
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
Автомобил: т5
Двигател: вrr
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот fly_free » Нед 22 юли 2012 5:12


Няма някакви специални инструменти-проста фреза.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот pe6kata » Нед 22 юли 2012 7:23


За кр гарнитурата не е метална. Тъси от г60.

Иначе пробвай да наложиш тази която имаш, може да се окже че не е проблем.

Г-ра от 1.8 моно на81мм бутало съм я карал на абф, който е 82.5мм


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот brum » Нед 22 юли 2012 7:36


КР има метална гарнитура, такава съм сложил за момента. И не е тънка - 1.75мм е :) . Не-метална не е опция (знам, че има не-метални за КР мотора).

При дизела буталата се подават над блока с около милиметър. А гарнитурите са с 1, 2 или 3 дупки. Гарнитурата се избира според надстърчането на буталото над блока. Гледа се разстоянието между буталото и главата да е от 0.4мм до 0.5мм. Затова бензиновата не ми върши работа - нямат подходящи дебелини.

А да сложа тази гарнитура която имам - с надстърчащите бутала и начина по който е направена си мисля, че ще е проблем. По принцип челото на буталото е 80мм и влиза в дупката на 80.5мм. Обаче оставя много малко разстояние между буталото и гарнитурата - 0.25мм. А при стягането на гарнитурата предполагам това разстояние ще стане още по-малко. Затова ми се иска да я разстържа на 81.5мм.

Т'ва с фрезиста и на мен ми беше първата идея, ама да питам - може да има хора дето имато опит с това и няма да им е първи път...


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот bayspiro » Нед 22 юли 2012 7:56


В Горна Оряховица, май имаше една фирма, по спомен "вентер 3" се казваше, там правеха гарнитури по поръчка и размери, Преди доста време поръчах там за един бус Мерцедес - тиквеника така го беше оср@л, че се наложи да се дялка блока за изправяне на лицето и от там - нямаше толкова дебела гарнитура.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот brum » Нед 22 юли 2012 16:27


Я малко по-подбробно :) . Контакт, име, идея как да ги открия?


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот bayspiro » Нед 22 юли 2012 16:32


Гугъля знае всичко! Излизат първи кат напишеш името. :beer


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот brum » Нед 22 юли 2012 16:33


Сега видях името :) . Благодаря :) .

П.С. Бе нещо не излиза по името, ама има доста теми, ще намеря контактите :) .


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот bayspiro » Нед 22 юли 2012 16:36


http://www.venterz.com/После да нИ забрайш да докладваш, че :beat_butt2 :mrgreen: :mrgreen:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот paco » Пон 23 юли 2012 11:28


Ползвай метална гарнитура от Г60, като е възможно да се разслоява и така да си сглобиш желаната от теб дебелина. Същото важи за всички метални гарнитури дело на :bowdown VAG, от години карам само по тази схема :wink:

РАСО


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот brum » Пон 23 юли 2012 15:06


Така мога ли да правя гарнитури през една десета? Т.е. какподбираш правилните гарнитури които да ползваш за части за да докараш търсената дебелина. При бензиновите знам, че ги правите по-дебели, ама аз искам да са по-тънки :) .

Иначе тези дето режат гарнитури ми казаха, че това става само на лазер. Те не могат да я свършат тази работа. На фреза съм щял да унищожа гарнитурата.

А ако тръгнат да ми правят нова гарнитура могат да я направят само с определени дебелини - 1.5/1.8/2.0/2.4 - като цяло не ми върши работа. С 1/10та мога да играя като взема друга гарнитура и евентуално като покарам с тази дебелата да разработя мотора ще го отворя, ще премеря точно надстърчането на буталата и най-вероятно ще се иде на лазер за да имам правилната гарнитура.

Другия вариант е да ползвам гарнитури от други мотори на същият блок. Примерно PG - 1.5mm, ABS - 1.65mm, KR - 1.75mm. Та горе-долу така мога да докарам разстоянието между буталото и главата да е където искам. И може би това е най-удачния вариант.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот pe6kata » Пон 23 юли 2012 15:28


както по дебели, така и по-тънки се търсят.

металната е многопластова, цепиш я. Ползват се винаги двата крайни елемента на гарнитурата.

Не се филмирай толкова с тази степен на сгъстяване


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот brum » Пон 23 юли 2012 15:44


Бе не мога да не се филмирам. Мотора искам да го събера както искам, а не с компромиси. Ако нямаше да се филмирам да си го бях карал заводски :) .


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разстъргване на гарнитура?

Мнениеот paco » Пон 23 юли 2012 15:45


brum написа:...


Мисля че разбра всичко от първия път а сега се чудиш как да се вкараш в филм, но ти си знаеш.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта