Проект Golf IV GTI 1.8T AGU

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
babayagaaa
Мнения: 72
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проект Golf IV GTI 1.8T AGU

Мнениеот babayagaaa » Вто 24 апр 2007 22:33


Търся мнение на специалист - имам GOLF 4 GTI '99 AGU 1,8Т 20V със К03 турбина, от която искам да се отърва! Коя такава ще стане за тия изпускатели, и колко мощност мога да изкопча от този двигател имайки впредвид че съм с малки инжектори! Предвиждам смяна на Турбо-то Westgate-a , Cooler-a и remap na ECU-то. Благодаря предварително!




Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Вто 01 май 2007 23:29


турбина от ТТ 225 коня...ма с тия инжектори повече от 210 коня едва ли ще постигнеш..


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 02 май 2007 0:28


моят съвет е, ако турбото ти е читаво да го оставиш - смени си електрониката, нов интейк на турбото с по-голям дебит, 2.5 инчов даунпайп, 2.5 инчова генерация и cat back, отвори му въздуха да влиза свеж с филтър и heat shield .. докарваш я на 220 к.с. без да буташ почти нищо. Другият вариант е да направиш изброените неща без чипа, които ще го компенсират донякъде, но не напълно и ще запазиш налягането на турбото, а от там и живота му. Ако я чипосваш и вдигаш налягането си смени и Diverter Valve-а задължително.
Все пак продължавам да твърдя, че предно повече от 200-210 к.с. и то в случая на Golf IV няма никакъв старт. На големи скорости ефекта е налице, но на старт може да те отнесе всяка малолитражка, ако си с нормални гуми. Карал съм 260 к.с. предно в Saab 9-5 Aero, 240 к.с. в Astra GTC, 250 к.с. в 147 GTA и всички правят зверски torque steer, сядал съм и на 275 к.с. MINI и там всяко подаване в завой, независимо с колко се движиш беше understeer. Най-доброто, което съм карал за предно с повечко коне е Focus ST 225 к.с..


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Сря 02 май 2007 21:40


ти нали не разбираше бе?


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 02 май 2007 21:57


ми не разбирам .. :wink: налапал съм се с термини и звуча убедително :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 02 май 2007 22:04


Sir T написа:ми не разбирам .. :wink: налапал съм се с термини и звуча убедително :roll:


:lool :lool :lool


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Чет 03 май 2007 0:29


трябвало е да станеш политик...


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 03 май 2007 6:14


късно се усетих .. :D


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Чет 03 май 2007 22:09


А интейка на кулева ли се казва,щото като понятие още не ми е ясно?


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Чет 03 май 2007 23:00


Интейка е тази тръба през която турбото смуче студен въдух и на която е въздушния филтър.


Gunev
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 04 авг 2006 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Gunev » Пет 04 май 2007 20:03


благодаря :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта