Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Пон 15 юни 2015 21:23


Здравеѝте колеги,питането ми е дали е възможно да се направи тази конверсия и какво е нужно,с 6 степенна кутия е голфчето,причина за замяната е че похапна пясък.




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот paco » Вто 16 юни 2015 8:19


Няма невъзможни неща, но инвестицията ще е значителна. Прехода дизел --> бензин те задължава да прехвърлиш освен цялата инсталация и цялата горивна система. Друг въпрос е ,че скоростите ще ти дойдат доста дълги и ако решиш и там смяна добавяш още едни 500-700лв.


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Вто 16 юни 2015 8:49


Интересува ме захващане за скорости купе стартер дали ще се получи какъв маховик съединител притискател?


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот neon » Вто 16 юни 2015 9:09


Съединителя е същия, само на дизела е по-тежък. Иначе не е невъзможно, а и тази комбинация на това купе е перфектна.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот paco » Вто 16 юни 2015 9:17


Всичко изброено е "plug & play" към 1.8Т мотора и можеш да го ползваш.


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Вто 16 юни 2015 10:19


Значи съединителя от асз а захващането на маторя е същото


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Сря 17 юни 2015 18:04


Целта е не засилване а направо "изнасилване" бих казал вече налични са няколко неща-генерация 76мм,челен интеркулер,дюзи 750куб на рц сега се чудя кой мотор да взема т.е.с кой код че четох че на агу са най големи портовете на главата и от каде биели и какви и съединителя е проблем и него незнам от каде дайте идеи за за започна проекта по бързо и да има снимков материал


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот paco » Чет 18 юни 2015 12:05


"Изнасилването" ще ти излезе 10-15к лева icon_idea Готов ли си за това, защото на мен ми се струва, че ентусиазма ти ще се изпари много бързо.


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Чет 18 юни 2015 12:59


Агу ли моторетка да взема целта е около 500кончета


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот neon » Чет 18 юни 2015 14:15


Идеален е! Взимай АГУ - няма да съжаляваш! Даже и повече от 500 коня могат да се изкарат... :th_up :bowdown


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот hvp800 » Чет 18 юни 2015 14:15


Koйто и двг да вземеш се ще е добър вариант, вместо да гледаш буквите на мотора гледай състоянието на колата донор, защото само двигател не те оправя.


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Чет 18 юни 2015 16:00


състоянието ще е добро нали ще сменявам биели турбото ,маи ще е китайско,съединителе незнам откаде и дали не е по добре да взема да изхвърля тия денфери и да си сложа пасатоф ама незнам лагерпомпата дали ще работи


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот Dani16v » Чет 18 юни 2015 17:35


От китайско турбо бегай с 200 :exclaim


vaseli4eneca
Мнения: 27
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kostenez

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот vaseli4eneca » Чет 18 юни 2015 21:05


Аз вече почти имам всичко нужно намам турбото и съединителя


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън

Мнениеот hvp800 » Чет 18 юни 2015 21:13


съединителя от АСЗ ти е напълно достатъчен и държи на доста нютони, а за тези 500 коня какво ще е турбото, че ми стана интересно :c010



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта