Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Здравеѝте колеги,питането ми е дали е възможно да се направи тази конверсия и какво е нужно,с 6 степенна кутия е голфчето,причина за замяната е че похапна пясък.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Няма невъзможни неща, но инвестицията ще е значителна. Прехода дизел --> бензин те задължава да прехвърлиш освен цялата инсталация и цялата горивна система. Друг въпрос е ,че скоростите ще ти дойдат доста дълги и ако решиш и там смяна добавяш още едни 500-700лв.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Интересува ме захващане за скорости купе стартер дали ще се получи какъв маховик съединител притискател?
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Съединителя е същия, само на дизела е по-тежък. Иначе не е невъзможно, а и тази комбинация на това купе е перфектна.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Всичко изброено е "plug & play" към 1.8Т мотора и можеш да го ползваш.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Значи съединителя от асз а захващането на маторя е същото
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Целта е не засилване а направо "изнасилване" бих казал вече налични са няколко неща-генерация 76мм,челен интеркулер,дюзи 750куб на рц сега се чудя кой мотор да взема т.е.с кой код че четох че на агу са най големи портовете на главата и от каде биели и какви и съединителя е проблем и него незнам от каде дайте идеи за за започна проекта по бързо и да има снимков материал
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
"Изнасилването" ще ти излезе 10-15к лева
Готов ли си за това, защото на мен ми се струва, че ентусиазма ти ще се изпари много бързо.

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Агу ли моторетка да взема целта е около 500кончета
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Идеален е! Взимай АГУ - няма да съжаляваш! Даже и повече от 500 коня могат да се изкарат...



Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Koйто и двг да вземеш се ще е добър вариант, вместо да гледаш буквите на мотора гледай състоянието на колата донор, защото само двигател не те оправя.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
състоянието ще е добро нали ще сменявам биели турбото ,маи ще е китайско,съединителе незнам откаде и дали не е по добре да взема да изхвърля тия денфери и да си сложа пасатоф ама незнам лагерпомпата дали ще работи
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
От китайско турбо бегай с 200 

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 8:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kostenez
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
Аз вече почти имам всичко нужно намам турбото и съединителя
Re: Голф4 4моушън асз131–>1.8турбо 4моушън
съединителя от АСЗ ти е напълно достатъчен и държи на доста нютони, а за тези 500 коня какво ще е турбото, че ми стана интересно 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта