Голф 2 1,6 тд 1 бар турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Голф 2 1,6 тд 1 бар турбо

Мнениеот Boyan Yordanov » Нед 22 юни 2008 1:11


Здравейте колеги искам да ви споделя какво видях днес.Става въпрос за надуване на турбото на един форд рейнджър.Майстора който извърши интервнцията работи в мото пфое русе и ми е приятел та видях всичко с очите си.Та да започна отначало.В самото начало беше замерването от бууста с един маркуч и манометър разбрахме,че налягането е 0,7 бара след което надува спира.Целта ни беше да постигнем налягане 1.0 бар за целта се подложиха 2 шайби под клапана който регулира налягането.По този начин хода на лостчето което е на клапана увеличава хода си и надува съответно.След което последва нова пътна проба при която джипката вървеше осезаемо по добре.След това последва и леко пипане на помпата съвсем леко завишаване на дебита.Интересното е,че след това колата започна да излиза по бързо от така наречената турбо дупка и да поема по добре.Надува започва на 2000 оборота а 1 бар налягане се получава на 3000 оборота.В интерес на истината ефекта е повече от поразителен.Моята идея е същото нещо да се направи на моя голф 2 1,6тд.Моят въпрос към вас е някой правил ли е нещо подобно има ли странични ефекти и изобщо всичко около повишаването на мощността.Ще съм благодарен да споделите вашия опит той ще ми бъде полезен.Поздрави на всички.




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 22 юни 2008 16:46


Странични ефекти - по-голям разход, повече черен пушек след колата и по-бързо чупене на турбината :idea:


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Мнениеот Gigabyte » Нед 22 юни 2008 17:09


Недей ,тоя двигател не е пригоден за такива извращения... Това все пак си е един стар пушялник и не се знае какво ще стане след това в двигателя...


Потребителски аватар
maniaka
Мнения: 370
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maniaka » Нед 22 юни 2008 17:48


Gigabyte написа:Недей ,тоя двигател не е пригоден за такива извращения... Това все пак си е един стар пушялник и не се знае какво ще стане след това в двигателя...

Колега недей така има доста примери че държът тия мотори :arrow: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259
http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php ... bf2b9113c5


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 23 юни 2008 10:15


Един приятел вече 80 000км, кара неговия на 1.1 бар, турбината е ККК! А единд руг френд на едно Пежо 405 го плющи на 1.5 бар, верно гори много и веднъж годишно хвърля по една глава, ама как върви! :lol:


Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Boyan Yordanov » Пон 23 юни 2008 14:18


От всичко прочетено до тук немога да взема на 100% решение какво да правя.Моята турбинка е гарет ако има някакво значение.Очаквам още постове по темата.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 23 юни 2008 14:22


190 Коне на колелата с малката помпа на такъв мотор с налягане 1.90 бара съм чел някъде но не помня къде ....


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 23 юни 2008 14:32


Boyan Yordanov написа:От всичко прочетено до тук немога да взема на 100% решение какво да правя.Моята турбинка е гарет ако има някакво значение.Очаквам още постове по темата.

Ако искаш да си караш колата без ядове - не я пипай... ;)
Надуеш ли турбината над налягането, за което е разчетена винаги може да ти гръмне...проблеми по двигателя също не са изключени...


Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Boyan Yordanov » Пон 23 юни 2008 17:13


Добре бе колеги тия немци надали са изтискали всичко възможно поне аз така си мисля.Сигурно са оставили запас от ресурс.Как новите тдита носят чипосване и то доста сериозно и не се троши мотора?


chachi
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 14 апр 2008 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот chachi » Пон 23 юни 2008 18:14


Здравей,колега за да напровиш такава интервенция по мотора,ще трябва да направиш сериозна"ревизия".Когато мотора ти е на 100% тогава може да мислиш за повишаване на мощноста.Железа на 200 000-300 000 хиляди няма да изкарат много на по-голямо натоварване.


Потребителски аватар
Boyan Yordanov
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Boyan Yordanov » Пон 23 юни 2008 18:24


Aми аз съм замислил да му хвърля едни сегменти и маслообирачи на мотора ей така профилактично ама ще видим не съм се навил още май :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 23 юни 2008 18:27


Boyan Yordanov написа:...Как новите тдита носят чипосване и то доста сериозно и не се троши мотора?

Първо турбината заминава - познавам такива случай ;)

Но ако си решил сериозно да го засилваш - давай смело...не искам да те разубеждавам ;)


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Пон 23 юни 2008 18:58


Незнам колко надува по принцип турбината на 1.6тд(70 кончета) мисля си че е 0,7 през 2006 моят г2 гореше доста масло и Големите уж маистори ми казах,е е турбото.Свалих го и го занесох в П-в и там ми казаха,че си е ок но аз не ще се прави и те ок(кой бяга от 350лв)и ми го смениха изцяло като стара остана само черупката.При теста след ремонта надуваше 0,9.
300 км след монтирането му издуха гарнитура и се почна:нова глава,клапани,водачи ,повдигачи,сигменти,лагери и там други и скочих с 1500 лв
Е но след тази свадба имам 50хил км и си върви смело,та колега ти си преценяй


Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот Oil » Чет 16 окт 2008 4:54


Аз пробвах да го надуя но не стана много мах. на 0.9 явно самото
турбо е малко да не говоря че е и с въздушно охлаждане
Според мен трябва да се сменят дюзите защото като надуе няма
къдежи отзаде а трябва да има малко да се вижда


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Пет 17 окт 2008 8:14


300 км след монтирането му издуха гарнитура и се почна:нова глава,клапани,водачи ,повдигачи,сигменти,лагери и там други и скочих с 1500 лв

и аз си играх едно време с тоя мотор и почти е задължително да пука главата защото горивната камера не е като на ТДИ в буталото,така 4е си имам ДВГ на 10000км. след ремонт в мазето без глава :lol:
може да се надуе,но не за дълго особено ако няма кулер (каквато грешка аз направих) така ,че колега си прави сметка дали ти се рискува.
Аз лично успях в купе на jetta да го подкарам колкото голф3 1.9 тди



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта