Голф 2 1,6 тд 1 бар турбо
- Boyan Yordanov
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Голф 2 1,6 тд 1 бар турбо
Здравейте колеги искам да ви споделя какво видях днес.Става въпрос за надуване на турбото на един форд рейнджър.Майстора който извърши интервнцията работи в мото пфое русе и ми е приятел та видях всичко с очите си.Та да започна отначало.В самото начало беше замерването от бууста с един маркуч и манометър разбрахме,че налягането е 0,7 бара след което надува спира.Целта ни беше да постигнем налягане 1.0 бар за целта се подложиха 2 шайби под клапана който регулира налягането.По този начин хода на лостчето което е на клапана увеличава хода си и надува съответно.След което последва нова пътна проба при която джипката вървеше осезаемо по добре.След това последва и леко пипане на помпата съвсем леко завишаване на дебита.Интересното е,че след това колата започна да излиза по бързо от така наречената турбо дупка и да поема по добре.Надува започва на 2000 оборота а 1 бар налягане се получава на 3000 оборота.В интерес на истината ефекта е повече от поразителен.Моята идея е същото нещо да се направи на моя голф 2 1,6тд.Моят въпрос към вас е някой правил ли е нещо подобно има ли странични ефекти и изобщо всичко около повишаването на мощността.Ще съм благодарен да споделите вашия опит той ще ми бъде полезен.Поздрави на всички.
- maniaka
- Мнения: 370
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Gigabyte написа:Недей ,тоя двигател не е пригоден за такива извращения... Това все пак си е един стар пушялник и не се знае какво ще стане след това в двигателя...
Колега недей така има доста примери че държът тия мотори

http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php ... bf2b9113c5
- Boyan Yordanov
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Boyan Yordanov написа:От всичко прочетено до тук немога да взема на 100% решение какво да правя.Моята турбинка е гарет ако има някакво значение.Очаквам още постове по темата.
Ако искаш да си караш колата без ядове - не я пипай...

Надуеш ли турбината над налягането, за което е разчетена винаги може да ти гръмне...проблеми по двигателя също не са изключени...
- Boyan Yordanov
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Boyan Yordanov
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 16 авг 2006 13:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Незнам колко надува по принцип турбината на 1.6тд(70 кончета) мисля си че е 0,7 през 2006 моят г2 гореше доста масло и Големите уж маистори ми казах,е е турбото.Свалих го и го занесох в П-в и там ми казаха,че си е ок но аз не ще се прави и те ок(кой бяга от 350лв)и ми го смениха изцяло като стара остана само черупката.При теста след ремонта надуваше 0,9.
300 км след монтирането му издуха гарнитура и се почна:нова глава,клапани,водачи ,повдигачи,сигменти,лагери и там други и скочих с 1500 лв
Е но след тази свадба имам 50хил км и си върви смело,та колега ти си преценяй
300 км след монтирането му издуха гарнитура и се почна:нова глава,клапани,водачи ,повдигачи,сигменти,лагери и там други и скочих с 1500 лв
Е но след тази свадба имам 50хил км и си върви смело,та колега ти си преценяй
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
300 км след монтирането му издуха гарнитура и се почна:нова глава,клапани,водачи ,повдигачи,сигменти,лагери и там други и скочих с 1500 лв
и аз си играх едно време с тоя мотор и почти е задължително да пука главата защото горивната камера не е като на ТДИ в буталото,така 4е си имам ДВГ на 10000км. след ремонт в мазето без глава

може да се надуе,но не за дълго особено ако няма кулер (каквато грешка аз направих) така ,че колега си прави сметка дали ти се рискува.
Аз лично успях в купе на jetta да го подкарам колкото голф3 1.9 тди
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта