П.П. Диното е правено с Г2 GTI 8V Digifant.
Размисъл в/у външни филтри (конуси) ... едно Дино
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Размисъл в/у външни филтри (конуси) ... едно Дино
Синият цвят е за Конус или така наречения отворен елемент, а червения е за фабричната кутия.
П.П. Диното е правено с Г2 GTI 8V Digifant.

П.П. Диното е правено с Г2 GTI 8V Digifant.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Пусни цялата информация около графиката....
Щото и аз имам разни таблици и графики
и още
и тук:
Щото и аз имам разни таблици и графики

и още


и тук:
Ето една кратка таблица за пропускливостта на различните типове филтри(двигателят е Форд 2.0 с мощен карбуратор Weber 32/36 DGAV):
Начин на тестване.......................................пропуснато Количество въздух(cfm)
1.Карбураторът е без филтър...............................................232
2.Със спортен К&N филтър тип "конус".................................229
3.Стандартен корпус, но с филтърен елемент K&N................223
4.Със стандартния корпус и книжен филтър.........................181
* By "Modern Engine Tuning" - G. Bell
Последна промяна от Li4o на Чет 15 фев 2007 19:04, променено общо 1 път.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Нищо конкретно, освен тема от Вортекса. Следа я, но засега освен, че препоръчват само "шнорхел" нищо по-съществено няма.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
brabus написа:Нищо конкретно, освен тема от Вортекса. Следа я, но засега освен, че препоръчват само "шнорхел" нищо по-съществено няма.
Питам щото е важно да се знае точно какви модове са правени по колата, за да се коментира графиката - иначе не може да се каже нищо...

Резултатите може да са влошат от много неща.......
Например при прекалено голям диаметър на алуминевите тръби на интейка може да спадне скоростта на входящия въздух и да се получи негативен резултат...може пък сместта да беднее и т.н.

П.С. Ще погледна темата

- GG
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 08 юли 2006 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лом / София
- Контакти:
1
Те тук искам и аз да попитам нещо:
- Когато се купува конусен филтър трябва ли да се има предвид обема на пропускащата площ , т.е. да е равна или да се доближава до тази на оригиналния. И ако има по-голями отклонения в повече или по-малко оказва ли сериозно влияние?
Блг
- Когато се купува конусен филтър трябва ли да се има предвид обема на пропускащата площ , т.е. да е равна или да се доближава до тази на оригиналния. И ако има по-голями отклонения в повече или по-малко оказва ли сериозно влияние?
Блг
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Малко офф .... но като смених филтъра с такъв дето пропуска повече и по лесно въздух но панелен си:
Оправи ми се празния ход и едно гаснене на празен год (преди това заради вала и новия компютър работеше нестабилно)
След 160 ускорява осезаемо по-добре
Максималната скорост отпра с над 10 км в ++
Мощността се промени в + и се усеща
А да има много бруталиситичен звук като в средни обороти опърча тротъла до края
Оправи ми се празния ход и едно гаснене на празен год (преди това заради вала и новия компютър работеше нестабилно)
След 160 ускорява осезаемо по-добре
Максималната скорост отпра с над 10 км в ++
Мощността се промени в + и се усеща
А да има много бруталиситичен звук като в средни обороти опърча тротъла до края

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта