Размисъл в/у външни филтри (конуси) ... едно Дино

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Размисъл в/у външни филтри (конуси) ... едно Дино

Мнениеот brabus » Чет 15 фев 2007 18:56


Синият цвят е за Конус или така наречения отворен елемент, а червения е за фабричната кутия.
П.П. Диното е правено с Г2 GTI 8V Digifant.


Изображение




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 15 фев 2007 18:59


Пусни цялата информация около графиката....

Щото и аз имам разни таблици и графики ;)
Изображение

и още ;)
Изображение

и тук:
Ето една кратка таблица за пропускливостта на различните типове филтри(двигателят е Форд 2.0 с мощен карбуратор Weber 32/36 DGAV):

Начин на тестване.......................................пропуснато Количество въздух(cfm)
1.Карбураторът е без филтър...............................................232
2.Със спортен К&N филтър тип "конус".................................229
3.Стандартен корпус, но с филтърен елемент K&N................223
4.Със стандартния корпус и книжен филтър.........................181



* By "Modern Engine Tuning" - G. Bell

Последна промяна от Li4o на Чет 15 фев 2007 19:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 15 фев 2007 19:03


Нищо конкретно, освен тема от Вортекса. Следа я, но засега освен, че препоръчват само "шнорхел" нищо по-съществено няма.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 15 фев 2007 19:07


brabus написа:Нищо конкретно, освен тема от Вортекса. Следа я, но засега освен, че препоръчват само "шнорхел" нищо по-съществено няма.

Питам щото е важно да се знае точно какви модове са правени по колата, за да се коментира графиката - иначе не може да се каже нищо...;)
Резултатите може да са влошат от много неща.......
Например при прекалено голям диаметър на алуминевите тръби на интейка може да спадне скоростта на входящия въздух и да се получи негативен резултат...може пък сместта да беднее и т.н. ;)

П.С. Ще погледна темата ;)


Потребителски аватар
GG
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 19:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лом / София
Контакти:

1

Мнениеот GG » Пет 16 фев 2007 8:37


Те тук искам и аз да попитам нещо:
- Когато се купува конусен филтър трябва ли да се има предвид обема на пропускащата площ , т.е. да е равна или да се доближава до тази на оригиналния. И ако има по-голями отклонения в повече или по-малко оказва ли сериозно влияние?
Блг


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 16 фев 2007 11:58


Малко офф .... но като смених филтъра с такъв дето пропуска повече и по лесно въздух но панелен си:

Оправи ми се празния ход и едно гаснене на празен год (преди това заради вала и новия компютър работеше нестабилно)

След 160 ускорява осезаемо по-добре

Максималната скорост отпра с над 10 км в ++

Мощността се промени в + и се усеща

А да има много бруталиситичен звук като в средни обороти опърча тротъла до края :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта