Не съм го теглил.Във фирмата имаме електронен кантар но за да го претегля трябваше да го кача на буса и тн.С жълти номера е и не е желателно да в мърдам извън гаража

.Взех друг кашон със същия цвят и ще му слагам 1.1,толкова дава закона

.Търся такова моторче от Поло с нужната периферия и да има хляб в него за 500км

стига цената да е като за сиромах

.На платформа ще ходи на комисия и в КАТ.Нататък се сещате какво ще стане

,е в разумни граници все пак съм на 40

и макар и с примеси кръвта ми се лее а не кипи

.
Със стартирането проблемите бяха два-с обикновенни гуми първа на средна газ да не ги опали.После ми попаднаха Тойо с протектор като сликовете на тази марка и размер 195/45/14.С тях техниката на старт стана-на 2000 леко превъртам с малко газ и като захапят до ламарината.Обикновено удържаха и комбинацията от ниско тегло с малки гуми долу-горе оправи старта а повечето знаете колко тегли КР-а под 4000

.
Пробвах със сликове-държаха на силен старт но предния тампон не беше твърд като сега и двигатела се опитваше да влезе при мен

с такова скачане на предницата,че падаха винтове от мукавата

.
Всички казват,че печеля от ниското тегло

Хайде заедно да разгадаем защо когато беше Голф на моята отсечка финиширах с 155км/ч а като стана Траб с 145 и трябваше да ровя доста в железата докато стигна 175км при 7100 на 4 скорост с тези гуми

.Този мотор май ще се качва на Корадо и ще видя как ще движи нормална кола

.