въпрос ? инжекцион или карбуратор ?
- vw_edition
 - Мнения: 433
 - Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
въпрос ? инжекцион или карбуратор ?
момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за  ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ? 
			
									
									- vw_edition
 - Мнения: 433
 - Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
- vw_edition
 - Мнения: 433
 - Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Ludia написа:vw_edition написа:колега питам конкретно по въпроса а не за 4те карбуратора отделно или от сорта чети темата
сега се рарових и видях че ти си я пуснал и предишната тема за 4-те карбуратора, ама тогава си питал и за нитро
сори
както казах говорим за конкретни случаи другата тема е била за съвсем различно нещо и за съвсем различен мотор
Re: въпрос ? инжекцион или карбуратор ?
vw_edition написа:момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ?
Digifant-а е по-доброто решение.
П.П.Най-хубавия вариант-тия карбуратори ги издънваш и си правиш къстъм индипендант тротъл боди.Ползвай долната част на всмукателя като преход от тромбите към главата.Бодвай дюзите,един ТПС и дигифант-а да се ремапне.
- vw_edition
 - Мнения: 433
 - Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: въпрос ? инжекцион или карбуратор ?
oHua написа:vw_edition написа:момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ?
Digifant-а е по-доброто решение.
П.П.Най-хубавия вариант-тия карбуратори ги издънваш и си правиш къстъм индипендант тротъл боди.Ползвай долната част на всмукателя като преход от тромбите към главата.Бодвай дюзите,един ТПС и дигифант-а да се ремапне.
ами не че е сложно но искам мнения защото имам и двата варианта нонаистина се колебая с кои ще е по добре 50% казват единия другите 50% казват другия и съм обуркан малко
- vw_edition
 - Мнения: 433
 - Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
- vw_edition
 - Мнения: 433
 - Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
- paco
 - Мнения: 1817
 - Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: въпрос ? инжекцион или карбуратор ?
vw_edition написа:момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ?
Неговия ижекцион се е екстра...що ще го съсипвате? И чипове има за тоя мотор и прочие.
РАСО
- vw_edition
 - Мнения: 433
 - Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: въпрос ? инжекцион или карбуратор ?
paco написа:vw_edition написа:момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ?
Неговия ижекцион се е екстра...що ще го съсипвате? И чипове има за тоя мотор и прочие.
РАСО
колега и аз смятам че не е хич лош вариант това с инжекцията да си остане но все пак ако има някои които иска да даде мнение ще е чудесно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта
			   