въпрос ? инжекцион или карбуратор ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

въпрос ? инжекцион или карбуратор ?

Мнениеот vw_edition » Нед 04 мар 2007 15:35


момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ? :)




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 04 мар 2007 15:37


абе скоро нямаше ли пак неква тема за 4 карбуратора.... :roll:


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 04 мар 2007 15:41


колега питам конкретно по въпроса а не за 4те карбуратора отделно или от сорта чети темата :)


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Нед 04 мар 2007 16:15


vw_edition написа:колега питам конкретно по въпроса а не за 4те карбуратора отделно или от сорта чети темата :)

сега се рарових и видях че ти си я пуснал и предишната тема за 4-те карбуратора, ама тогава си питал и за нитро ;)
сори


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 04 мар 2007 18:46


Ludia написа:
vw_edition написа:колега питам конкретно по въпроса а не за 4те карбуратора отделно или от сорта чети темата :)

сега се рарових и видях че ти си я пуснал и предишната тема за 4-те карбуратора, ама тогава си питал и за нитро ;)
сори


както казах говорим за конкретни случаи другата тема е била за съвсем различно нещо и за съвсем различен мотор :wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: въпрос ? инжекцион или карбуратор ?

Мнениеот oHua » Нед 04 мар 2007 20:34


vw_edition написа:момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ? :)

Digifant-а е по-доброто решение.
П.П.Най-хубавия вариант-тия карбуратори ги издънваш и си правиш къстъм индипендант тротъл боди.Ползвай долната част на всмукателя като преход от тромбите към главата.Бодвай дюзите,един ТПС и дигифант-а да се ремапне.


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: въпрос ? инжекцион или карбуратор ?

Мнениеот vw_edition » Нед 04 мар 2007 21:00


oHua написа:
vw_edition написа:момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ? :)

Digifant-а е по-доброто решение.
П.П.Най-хубавия вариант-тия карбуратори ги издънваш и си правиш къстъм индипендант тротъл боди.Ползвай долната част на всмукателя като преход от тромбите към главата.Бодвай дюзите,един ТПС и дигифант-а да се ремапне.


ами не че е сложно но искам мнения защото имам и двата варианта нонаистина се колебая с кои ще е по добре 50% казват единия другите 50% казват другия и съм обуркан малко :roll:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Нед 04 мар 2007 21:42


Ориентирай се към варианта който аз съм ти дал.Ще получиш много по-добър респонс,а и се предполага и повече конски сили. :D


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 04 мар 2007 21:50


oHua написа:Ориентирай се към варианта който аз съм ти дал.Ще получиш много по-добър респонс,а и се предполага и повече конски сили. :D


имам го в предвид колега мерси за мнението :)


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Нед 04 мар 2007 22:07


при всички положения с карбове ще имаш повече въздух, въпроса е цената на петрола :lol:
ITB някой в БГ правил ли е?


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vw_edition » Нед 04 мар 2007 22:15


hamann написа:при всички положения с карбове ще имаш повече въздух, въпроса е цената на петрола :lol:
ITB някой в БГ правил ли е?


ами да ти кажа колега разхода няма значение в момента :)


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пон 05 мар 2007 10:27


hamann написа:при всички положения с карбове ще имаш повече въздух, въпроса е цената на петрола :lol:
ITB някой в БГ правил ли е?

Да.Брат ми е с такива на Хондата,а аз ще съм от другия месец.
Ползваме обаче тротъли от мотор.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: въпрос ? инжекцион или карбуратор ?

Мнениеот paco » Пон 05 мар 2007 12:26


vw_edition написа:момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ? :)


Неговия ижекцион се е екстра...що ще го съсипвате? И чипове има за тоя мотор и прочие.

РАСО


Потребителски аватар
vw_edition
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: въпрос ? инжекцион или карбуратор ?

Мнениеот vw_edition » Вто 06 мар 2007 14:54


paco написа:
vw_edition написа:момчета едно питане има към всички според вас какъв е по добрия вариант за ABF мотор - неговия инжекцион или 4 карбуратора с правен колектор и отстраняване на цялата електроника ? :)


Неговия ижекцион се е екстра...що ще го съсипвате? И чипове има за тоя мотор и прочие.

РАСО


колега и аз смятам че не е хич лош вариант това с инжекцията да си остане но все пак ако има някои които иска да даде мнение ще е чудесно :)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 06 мар 2007 14:58


Не е ли по-добре едно професионално мапване? Само дето е 700-800 лв :cry:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта