
Въпрос за PB и турбо
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Въпрос за PB и турбо
Търсих,прочетох доста но останаха някои въпроси,а те са,освен да се разреди с две гарнитури,може ли това да се постигни по друг начин,с други бутала или друг начин,биелите може ли да се сменят с други пак от VW които да са по здрави.Целта е не да правя бегачка от 300-400 коня,достатъчно е примерно 160-200 коня,турбото да е горе долу 1 бар или може и малко над 1 бар но не и някаква извращения 1.6-2.0 бара.Искам да постигна някакво подсилване на карантиите но не за да гоня много коне или барове на турбото и съответно да се види да ли може да се постигни това с части от други типове двигатели от марката.Приемам всякакви съвети,турбото е налице и благодаря предварително на всички отзовали се.Двигателя както съм писал в заглавието е ПБ.


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за PB и турбо
Съжалявам, че трябва да ти го кажа, но това турбо е пътник за Франкфурт (по романа на Агата Кристи) и не става за никакъв мъжки полов орган.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за PB и турбо
Благодаря за мнението но малко ми прилича дето,ония,чул от третия,който пък чул от втория и който научил от 1вия който пък разбрал че сестра ми че спи с много мъже и съответно извода бил че била к.ва.Да ама Не,без да се обосновеш и без да да кажеш защо мислиш така за турбото,нещо ти нямам вяра
Все пак БЛАГОДАРЯ на един друг човек за изчерпателния отговор,ясно е че този форум май наистина отива на зле и само с малкото хора които наистина помагат пак нещата няма да се поправят,иска се манталитета да се поправи.Благодаря на всички които са ми помогнали по един или друг начин,няма да забравя жеста и винаги могат да разчитат на мен 


- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Въпрос за PB и турбо
Да, можеш да вземеш бутала и биели от Г60.
- Matrixa
- Мнения: 47
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 19:30
- Автомобил: VW Passat GT
- Двигател: PG 1991 G60 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за PB и турбо
Колегата се изказа така критично, защото турбината плува в масло. Обаче това не е гаранция че маслото идва от нея, защото съм виждал случай, в който турбото е опръскано от масло от скоростната кутия, която съответно изглеждаше по същия отчайващ начин. Относно разреждането. Мерил ли си компресията на мотора, за да видим с колко трябва да се разрежда. Варианта с две гарнитури си е добър, само че май трябва между двете гарнитури да има трета метална. Зависи колко ще разреждаш де. Говориш за един бар налягане, обаче пък може да се окаже че ще постигнеш дадените близо 200 коня с моментното ти положение на мотора с по-ниско нялагне на турбото, примерно 0,6 бара.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за PB и турбо
Matrixa мотора ще се цепи и ще се подготви за този сетъп затова събирам информация за необходимите части които ще ми трябват както и в този случай искам да избегна тези гарнитури и да смъкна компресията по друг начин,вече получих на това отговор от кои двигатели става номера на китайката.Довечера ще снимам турбото с хубав телефон да се види състоянието му по точно,луфт почти няма или е минимален.
- Matrixa
- Мнения: 47
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 19:30
- Автомобил: VW Passat GT
- Двигател: PG 1991 G60 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за PB и турбо
То и да го снимаш файда няма. Докато не го сложиш не може да му се разбере истинското състояние. Всичко зависи от масления му сегмент дали ще ти харчи масло. Ще чакаме да видим какво ще се получи. Успех с начинанието. Ще следя с интерес. 

- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Въпрос за PB и турбо
Между компресия и степен на сгъстяване има голяма разлика, съвсем различни неща са, не ги бъркайте. Колегата трябва да намали степента на сгъстяване(да увеличи горивната камера), а не компресията и начина вече го знае кой е. Турбината за да се установи читава ли е се гледат много неща като аксиален и радиален луфт, пукнатини по топлата част и тнт. Може да се качи на стенд и да се прегледа преди да се монтира.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Въпрос за PB и турбо
Не е ли добър вариант да земе да речем една 16в глава(от АБФ или КР) ,за да го разреди мотора?
пс:Енигма какво искаш повече от шатрата с циганите

пс:Енигма какво искаш повече от шатрата с циганите




- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за PB и турбо
Колегата се изказа критично, защото тази турбина НЯМА ЛОПАТКИ.. освен това е цялата в масло. АКо я отвориш тая турбина ще видиш, че и оста и е сигурно цялата синя и е ПЪТНИК за едни други ловни полета.. Аз с толкова съкрушени лопатки турбина съм виждал само една и тя беше разпрана.
Не се захващай с турбиниране ако не можеш да разграничиш здрава от счупена турбина.
Ако искаш ела ще ти обясня. Ще видиш моята кола как е направена. Повярвай ми през живота си съм виждал доста турбини, а моята, която беше тотал щета като я свалих от колата не изглеждаше толкова ужасно колкото тази, която си показал на снимката. Наистина ако са ти я подарили по-добре му я върни.
Сега харесва ли ти мнението?
За вярата въобще не ме интересува дали ми имаш.. аз съм семкар.. седим си и чоплим семки отстрани и се забавлявам само.
Не се захващай с турбиниране ако не можеш да разграничиш здрава от счупена турбина.
Ако искаш ела ще ти обясня. Ще видиш моята кола как е направена. Повярвай ми през живота си съм виждал доста турбини, а моята, която беше тотал щета като я свалих от колата не изглеждаше толкова ужасно колкото тази, която си показал на снимката. Наистина ако са ти я подарили по-добре му я върни.
Сега харесва ли ти мнението?
За вярата въобще не ме интересува дали ми имаш.. аз съм семкар.. седим си и чоплим семки отстрани и се забавлявам само.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Въпрос за PB и турбо
Благодаря на всички за отговорите,ако имам други въпроси ще питам ако не съм излетял от форума както се изрази един виден член с червено
Ако евентуално някой друг има нужда от подобно инфо ето обобщена информация,G60 бутала и биели,резервен вариант е RP буталата да се разреди на 9:1.И пак благодаря на всички писали тука в темата както и на ЛС за информацията
По въпроса за турбото каквото сабя покаже,не е последното турбо така че има с какво да се замени,но не е коректно това да се отказвам разбираш ли защото не съм се занимавал с нещо,както са каза ли:
-Човек се учи цял живот.
Не съм прост така че нещата ги усвоявам лесно ако ми е показан верния път,а ако не ги усвоявам по трудния учейки се от грешките си.


-Човек се учи цял живот.
Не съм прост така че нещата ги усвоявам лесно ако ми е показан верния път,а ако не ги усвоявам по трудния учейки се от грешките си.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за PB и турбо
Ами то принципно трябва да започнеш да четеш, а не да започнеш да питаш отначало. Има толкова хубава техническа литература и ще разбереш тогава, че ако свалиш фабричните части до 9 сгъстяване.. то на един бар с биелите ще можеш да напишеш SOS..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта