Дюзи за 2Е??

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
jokera152
Мнения: 183
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
Автомобил: Leon+Peugueot 307
Двигател: ARL+HDI
Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad

Дюзи за 2Е??

Мнениеот jokera152 » Пон 11 ное 2013 19:28


Здравейте колеги надявам се да не съм объркал темата,въпроса ми е за мотор 2е който искам да го позасила малко като му сложа по-голями дюзи..Та въпроса ми е какви дюзи да търся може би от АБФ,Г60?




Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Iago » Пон 11 ное 2013 19:36


Какво те кара да мислиш, че тези инжектори са малки.. и че ще постигнеш нещо само с подмяната им?


Потребителски аватар
jokera152
Мнения: 183
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
Автомобил: Leon+Peugueot 307
Двигател: ARL+HDI
Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот jokera152 » Пон 11 ное 2013 20:06


Еми не не разчитам само на тях като цяло има доста правени неща по колата и не разчитам само на тях.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Iago » Пон 11 ное 2013 20:26


А какво е правено по нея?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот moimoimoi » Пон 11 ное 2013 20:45


стандартните дюзи са 175 кубика
полза от по големи дюзи ще има ако намериш начин да вкарваш повече въздух в цилиндрите


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Iago » Пон 11 ное 2013 20:52


Да, като например турбо..


Потребителски аватар
jokera152
Мнения: 183
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
Автомобил: Leon+Peugueot 307
Двигател: ARL+HDI
Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот jokera152 » Пон 11 ное 2013 21:05


Еми генерация на 67мм,олекотен маховик и чип тфа е като цяло.Чак до турбо не мисла да стигам поне за сега.Поне някой по-разбиращ ше ми каже ли от какво стават?


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Iago » Пон 11 ное 2013 21:11


Не ти трябват дюзи бе пич!! Спести си тоя разход, нерви и най-вече спести си разочарованието което ще получиш след като смениш дюзите и ефекта е нула.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Vankata_84 » Пон 11 ное 2013 22:28


Само смени регулатора!


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Iago » Вто 12 ное 2013 12:31


Ванка, за чий хуй му е този регулатор? Сток мотор с всъщност безумно голяма генерация си тавани дюзите ли? Нали има чип, мотора вече е обогатен?


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Vankata_84 » Вто 12 ное 2013 14:20


Не бе човек, че е по-лесно да види че няма ефект да си сменя дюзите. :h020
Иначе си прав, ако си върне оригиналната генерация според мен колата ще хвръкне. 76мм не знам кой я "проектирал" но е много далеч от положителен ефект.


Потребителски аватар
jokera152
Мнения: 183
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
Автомобил: Leon+Peugueot 307
Двигател: ARL+HDI
Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот jokera152 » Вто 12 ное 2013 15:26


Ванка генерацията е на 67мм не на 76мм,въпроса ми е колата да остане атмосферка и да я посъбуда още малко,ако ме разбирате :bowdown


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Stenly » Вто 12 ное 2013 16:12


67mm на 8 клапанов мотор? Ти сериозно ли ? Това е прекалено голямо.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Iago » Вто 12 ное 2013 16:22


Разбираме те човек. Първо 60мм според мен ти е.. на ръба на голямото с уговорката че мотора ще подмине 150 коня.

Сега за дюзите.. тия дюзи ще захранят 180-190 коня на 4 бара без проблем си мисля аз. С тоя всмукател отзад.. си мисля, че дроселите са ужасно трудни... а пък 8 клапонавата глава направо ще го спира да диша тоя мотор в много високите обороти. Остава да си подсилиш мотора с вал, генерация и сгъстяване.. които трябва да са умерени за евридейка.. и оставаме на едни 130-140 коня (примерно) за които даже не ти трябва 4 баров регулатор. Това пак е според мен.

Отделно с тоя чип дего го имаш се предполага, че колата е обогатена. Е като забиеш по големите дюзи ще я преобогатиш като за турбо.. демек пак мапване.. и така нататък.

Потретвам, това са си мои мисли..


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Дюзи за 2Е??

Мнениеот Vankata_84 » Вто 12 ное 2013 18:56


Правилно мислиш :th_up Аз съм на същото мнение.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта