Дюзи за 2Е??
- jokera152
- Мнения: 183
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
- Автомобил: Leon+Peugueot 307
- Двигател: ARL+HDI
- Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad
Дюзи за 2Е??
Здравейте колеги надявам се да не съм объркал темата,въпроса ми е за мотор 2е който искам да го позасила малко като му сложа по-голями дюзи..Та въпроса ми е какви дюзи да търся може би от АБФ,Г60?
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Дюзи за 2Е??
Какво те кара да мислиш, че тези инжектори са малки.. и че ще постигнеш нещо само с подмяната им?
- jokera152
- Мнения: 183
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
- Автомобил: Leon+Peugueot 307
- Двигател: ARL+HDI
- Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad
Re: Дюзи за 2Е??
Еми не не разчитам само на тях като цяло има доста правени неща по колата и не разчитам само на тях.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Дюзи за 2Е??
А какво е правено по нея?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Дюзи за 2Е??
стандартните дюзи са 175 кубика
полза от по големи дюзи ще има ако намериш начин да вкарваш повече въздух в цилиндрите
полза от по големи дюзи ще има ако намериш начин да вкарваш повече въздух в цилиндрите
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Дюзи за 2Е??
Да, като например турбо..
- jokera152
- Мнения: 183
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
- Автомобил: Leon+Peugueot 307
- Двигател: ARL+HDI
- Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad
Re: Дюзи за 2Е??
Еми генерация на 67мм,олекотен маховик и чип тфа е като цяло.Чак до турбо не мисла да стигам поне за сега.Поне някой по-разбиращ ше ми каже ли от какво стават?
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Дюзи за 2Е??
Не ти трябват дюзи бе пич!! Спести си тоя разход, нерви и най-вече спести си разочарованието което ще получиш след като смениш дюзите и ефекта е нула.
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Дюзи за 2Е??
Само смени регулатора!
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Дюзи за 2Е??
Ванка, за чий хуй му е този регулатор? Сток мотор с всъщност безумно голяма генерация си тавани дюзите ли? Нали има чип, мотора вече е обогатен?
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Дюзи за 2Е??
Не бе човек, че е по-лесно да види че няма ефект да си сменя дюзите.
Иначе си прав, ако си върне оригиналната генерация според мен колата ще хвръкне. 76мм не знам кой я "проектирал" но е много далеч от положителен ефект.

Иначе си прав, ако си върне оригиналната генерация според мен колата ще хвръкне. 76мм не знам кой я "проектирал" но е много далеч от положителен ефект.
- jokera152
- Мнения: 183
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
- Автомобил: Leon+Peugueot 307
- Двигател: ARL+HDI
- Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad
Re: Дюзи за 2Е??
Ванка генерацията е на 67мм не на 76мм,въпроса ми е колата да остане атмосферка и да я посъбуда още малко,ако ме разбирате 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Дюзи за 2Е??
67mm на 8 клапанов мотор? Ти сериозно ли ? Това е прекалено голямо.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Дюзи за 2Е??
Разбираме те човек. Първо 60мм според мен ти е.. на ръба на голямото с уговорката че мотора ще подмине 150 коня.
Сега за дюзите.. тия дюзи ще захранят 180-190 коня на 4 бара без проблем си мисля аз. С тоя всмукател отзад.. си мисля, че дроселите са ужасно трудни... а пък 8 клапонавата глава направо ще го спира да диша тоя мотор в много високите обороти. Остава да си подсилиш мотора с вал, генерация и сгъстяване.. които трябва да са умерени за евридейка.. и оставаме на едни 130-140 коня (примерно) за които даже не ти трябва 4 баров регулатор. Това пак е според мен.
Отделно с тоя чип дего го имаш се предполага, че колата е обогатена. Е като забиеш по големите дюзи ще я преобогатиш като за турбо.. демек пак мапване.. и така нататък.
Потретвам, това са си мои мисли..
Сега за дюзите.. тия дюзи ще захранят 180-190 коня на 4 бара без проблем си мисля аз. С тоя всмукател отзад.. си мисля, че дроселите са ужасно трудни... а пък 8 клапонавата глава направо ще го спира да диша тоя мотор в много високите обороти. Остава да си подсилиш мотора с вал, генерация и сгъстяване.. които трябва да са умерени за евридейка.. и оставаме на едни 130-140 коня (примерно) за които даже не ти трябва 4 баров регулатор. Това пак е според мен.
Отделно с тоя чип дего го имаш се предполага, че колата е обогатена. Е като забиеш по големите дюзи ще я преобогатиш като за турбо.. демек пак мапване.. и така нататък.
Потретвам, това са си мои мисли..
- Vankata_84
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
- Автомобил: Polo TDI 9N3
- Двигател: BMS 2008 DPF
- Местоположение: до Своге
Re: Дюзи за 2Е??
Правилно мислиш
Аз съм на същото мнение.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта