Какъв по-"отворен" вал мога да сложа на DS мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Какъв по-"отворен" вал мога да сложа на DS мотор

Мнениеот The_Machine » Пон 09 апр 2007 11:00


Двигателя е 1.8 бензин , карбуратор ,DS код
Мога ли да взема разпределителен вал от някакъв друг мотор , който е с по-големи фази и лифт?




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 09 апр 2007 11:33


Може :wink: Дай инфо за твоя вал и ще ти кажа кои са по добри или сам виж на http://doppel-wobber.de/ :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 09 апр 2007 11:44


Отде да намеря инфо... с немския съм скаран :)
Писах мотора какъв е , колата е Пасат Б2 86-та


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 09 апр 2007 12:17


И аз не намерих инфо за твоя мотор :roll: Най добрите са на 2Е и РВ :wink:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 09 апр 2007 23:12


2Е и PB колко кубика са все пак? :)
И трябва да ги считам за "най-агресивни" ли? :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 09 апр 2007 23:13


2Е и PB колко кубика са все пак? :)
И трябва да ги считам за "най-агресивни" ли? :)

Нещо се замислям и над глава от КР плюс някоя турбинка или механичен компресор... :roll: :twisted:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 09 апр 2007 23:33


The_Machine написа:2Е и PB колко кубика са все пак? :)
И трябва да ги считам за "най-агресивни" ли? :)
Да най агресивни от сток валовете са.2Е е 2.0 а ПБ е 1.8 :wink:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 10 апр 2007 0:21


The_Machine написа:2Е и PB колко кубика са все пак? :)
И трябва да ги считам за "най-агресивни" ли? :)

Нещо се замислям и над глава от КР плюс някоя турбинка или механичен компресор... :roll: :twisted:

Замисли се за цял мотор кр щото твоя няма да устиска дълго със сток бутала и без замисленото на кр-а мазане и охладител за маслото....ще ти излезе скъпо евтиното :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 10 апр 2007 16:13


Пишките и бобината за охл. на маслото не са проблем, бутала и глават е проблема, ето тук в тая тема можеш да почетеш доста относно тези неща! Аз също имам DS мотор, но ще търся KR, а тоя ще си седи :D

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=40621


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 10 апр 2007 22:44


Мдааа... ама мойта не е регистрирана "без номер"... пък и ако търся някъв мотор предпочитам да е 2.2 ФВ или 2.3 Ауди :twisted:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 10 апр 2007 22:51


The_Machine написа:Мдааа... ама мойта не е регистрирана "без номер"... пък и ако търся някъв мотор предпочитам да е 2.2 ФВ или 2.3 Ауди :twisted:


2.2 ? какъв мотор е това ?


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 10 апр 2007 23:09


The_Machine написа:Мдааа... ама мойта не е регистрирана "без номер"... пък и ако търся някъв мотор предпочитам да е 2.2 ФВ или 2.3 Ауди :twisted:

:screwy


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 10 апр 2007 23:10


kav4o написа:
The_Machine написа:Мдааа... ама мойта не е регистрирана "без номер"... пък и ако търся някъв мотор предпочитам да е 2.2 ФВ или 2.3 Ауди :twisted:

:screwy


Бе и аз се зачудих .. ама.. що пък точно такива двигатели .. абф не е ли по добър избор .. ?


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Сря 11 апр 2007 13:39


2.3 20 клапана не е лош избор!
Иначе какво като не е регистрирана без номер, ти ше си използваш твоя блок! Казвам ти, че акоп купиш целия мотор ще е излезне по-евтино! Точно преди 2 седмици мислех като теб, че ще ми излезне по евтино да купя глава и бутала, да ама не, на цената на главата и бутала взимаш цял мотор със всмукатели, дросели и т.н. пък си прехвърли карантията на твоя блок и другия го продай!


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4228
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Сря 11 апр 2007 14:03


2.2. и 2.3 не са ли с малко повече цилиндри?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта