Чип въпрос

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4433
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Чип въпрос

Мнениеот ABSOLUT » Пет 13 апр 2007 18:22


Вярно ли е според вас, че като си слагаш друг чип на колата, ако новия чип не е запоен на платката като оригиналния, а е сложен на цокъл, който пък от своя страна е запоен, след време вследствие на сътресение от карането или влага проникнала в кутията на ЕКУто, ще почне да дава грешки или изобщо да спре да работи двигателя? Т.е. да престане да дава добър контакт между крачетата на чипа и цокъла?




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 13 апр 2007 19:13


НЕ-карам вече 20 000 км. със цокъл и нямам нито една грешка или каквото и да било там.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 14 апр 2007 18:30


Пич ти нали си с DIP28 чипове (27C512) Тия чипове влизат яко в цокъл аи са им дулги крачетата. Примерно Голф 3 ТДИ 1З мотор е с като твойто ЕКУ (ама друг софт) и почти винаги чиповете са на цокъл (така е излязло от завода) Това с грешките и влагата не е верно. А SMEL e с друг вид чипове при които по често ги запояват отколкто да слагат цокли (оригинално всички са запоени) и пак няма проблеми. То нема да е проблем и ако си запоиш директно чиповете ама ако искаш да ги смениш много работа ше ти се отвори.

С две думи все си е тая.....разлика не виждам.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта