Чип въпрос
- ABSOLUT
- Мнения: 4433
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Чип въпрос
Вярно ли е според вас, че като си слагаш друг чип на колата, ако новия чип не е запоен на платката като оригиналния, а е сложен на цокъл, който пък от своя страна е запоен, след време вследствие на сътресение от карането или влага проникнала в кутията на ЕКУто, ще почне да дава грешки или изобщо да спре да работи двигателя? Т.е. да престане да дава добър контакт между крачетата на чипа и цокъла?
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Пич ти нали си с DIP28 чипове (27C512) Тия чипове влизат яко в цокъл аи са им дулги крачетата. Примерно Голф 3 ТДИ 1З мотор е с като твойто ЕКУ (ама друг софт) и почти винаги чиповете са на цокъл (така е излязло от завода) Това с грешките и влагата не е верно. А SMEL e с друг вид чипове при които по често ги запояват отколкто да слагат цокли (оригинално всички са запоени) и пак няма проблеми. То нема да е проблем и ако си запоиш директно чиповете ама ако искаш да ги смениш много работа ше ти се отвори.
С две думи все си е тая.....разлика не виждам.
С две думи все си е тая.....разлика не виждам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта