Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот policevidin » Чет 05 юли 2012 0:37


Здравейте, дойде време и аз да напиша тема в този раздел.
Историята тръгва от
Тук

И продължава така:

На скоро ми влезе в главата че трябва да сменя турбината с по-голяма, но каква беше въпросът. Първи

се бях спрял на такава от "ЛТ" Щеше да е най-лесно, махам моята,фланец и слагам новата. Нямаше да

има нужда от бодмяна на ЕКУ-то понеже и двете са с УестГейт, а не ВНТ.В последствие реших да е от

Голф4 (или друга марка кола) ГТ1749В,ВА или ВБ, но и тя отпадна защото ми испадна ГТ2256В на Гарет

от Ивеко Дейли. Тази турбина е с променлива геометрия и се управлява с вакуум посредствум клапан

Н75,клапана обаче го управлява ЕКУ-то, обаче то е за УестГейт,а на мен ми трябваше за ВНТ. Проблемът

се реши лесно, ЕКУ-то се препрограмира със софтуер за АФН който е за ВНТ турбо попрепипа се тук там

и готиово. И точно като си помислите че всичко трудно е направено удряте на греда:

Първо няколко снимки на турбините:

това е оригиналната на 1з

Изображение

А това е "новата"

Изображение

Изображение

Изображение

Друго за сравнение не ми попадна пред погледа:

Изображение

Първо пробвах с оригиналният изпускателен колектов, чрез преходен фланец да я монтирам НО и тук

ударих на греда. Турбото потъна много надолу и започна да опира или в лапата на мотора или в купето

как и в рейката. Беше ясно трябва да намеря друг колектор и това беше такъв от 1,6ТД

http://media.photobucket.com/image/golf ... ifold1.jpg

Изображение

Чийто фланец е под определен ъгал позволяващ да се измесни турбото в подходящята позиция,което в

същност ми скъса нервната система. Птне ми 5дена да направя фланец (тоест да ми направят фланец

защото го изработваха в един завод във Видин 4-рима добри фрезисти) Както всичко при мен и това не

стана от първият път, три пъти правиха фланец докато го напаснеме както трябва и ето как изглежда в

съров вид.
Изображение

Изображение

Пропуснал съм да го снимам преди да го поставя, общо взето е същият но е портван за да пасне на

двата отвора на турбото и колектора.

Ден 5ти :) всичко вървеше добре, турбото беше сглобено с колектора:
Изображение

И дойде време да го поставям на мястото му (на главата)
Изображение

И както си й мислите поставих го без проблем ;) да ама не......

Понеже турбината на 1,6ТД стой нагоре, а аз обърнах колектора да стои надолу входящият алуминиев

колектор не стана понеже допираше на няколко места и се наложи да сваля турбината !?!?!? може би за

100тен път, съответно използвах ъглошлаифа :):
Изображение

Изображение

Изображение

И поставих новият колектор от ТДИ 130к.с. поппа-дюза:
Изображение

Изображение

Доиде време за маслените магистрали, те като цяло не ме затрудниха много защото високото налягане си

пасна на място, трябичката за оттичането я преправих малко в ляво е тази която използвах, а в дясно

е оригиналната на 1з:
Изображение

Наложи се да направя и фланец за генерацията понеже тази турбина нямаше шпилки за тръбите.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И накрая най-важното софтуера:
Изображение

Изображение



Остана само да .... запали ;)


Притеснява ме само този звук който издава турбото в генерацията. Знам че така разтоварва турбото

чрез ВНТ-то но в началото не се чуваше толкова колкото в момента. Сега като се возя из Видин и

посноянно м/у предавките издава този звук но доста по-силно от този на клипа.

Ако съм допуснал някъде правописна грешка предварително се извинявам, ще я поправя.




golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот golfmk1 » Чет 05 юли 2012 7:41


Добре си се справил :applause: Сподели разликите във вървенето на колата :wink:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот policevidin » Чет 05 юли 2012 9:25


golfmk1 написа:Добре си се справил :applause: Сподели разликите във вървенето на колата :wink:

Ами може би леко мудна до 2200-2500 оборота но за смерка на това набира стабилно до 4500.....


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот rabotnika » Чет 05 юли 2012 10:33


кой ти писа софта?


Потребителски аватар
svetliosabev
Мнения: 84
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 18:59
Автомобил: Golf 3
Двигател: 1Z 1995
Местоположение: V.Tyrnovo

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот svetliosabev » Пет 06 юли 2012 7:23


А колега,N75 сменял ли си ? :)
Евала за труда :да: !!!


Потребителски аватар
GTI_16VT
Мнения: 275
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
Двигател: 300+ whp TDI
Местоположение: Варна

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот GTI_16VT » Пет 06 юли 2012 12:10


А някви други промени по мотора правил ли си? В смисъл как стоят нещата с горивото-разпръсквачи и помпа?


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот policevidin » Пет 06 юли 2012 19:21


GTI_16VT написа:А някви други промени по мотора правил ли си? В смисъл как стоят нещата с горивото-разпръсквачи и помпа?

Н75 клапана е за ВНТ, Дюзите са от АФН монпата си е стоковата на 1з но тя храни до 51мг. без проблем.
По мотора ??!! само разпределителният вал е сменен и маховикът е олекоте.


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот judasss » Пет 06 юли 2012 21:12


Преди време като исках да засилвам моя 1з , се съветвах с байов ,той е доста на ти , та ето какво ми каза за 1з то , може да ти е от помощ!

ВНТ20 комп 0т АФН помпа от АLH AHF елемент от транзит 11мм и едни 260ки и си 200коня и си перкаш като мене всеки ден.


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот Supawiza » Пет 06 юли 2012 21:25


Според мен олекотяването на маховика не е добра идея.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот policevidin » Пет 06 юли 2012 22:28


Supawiza написа:Според мен олекотяването на маховика не е добра идея.

ООО повярвай ми има много голям ефект. Сега дали му е добре на мотора незнам но пък както казва един мой пиятел, "Хора 'мрът всеки ден, а аз ще се впрягам от това кое е добре и кое не за мотора" за момента си е наред. Като се сдуха мотора или ремонт или друг поне такива има колкото щяш. :beer


Потребителски аватар
simeon40
Мнения: 187
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Града на дупките

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот simeon40 » Съб 07 юли 2012 0:13


Направи един клип с ускорението, примерно от 10 до 160 :)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот Brezel » Съб 07 юли 2012 20:04


колега тия дюзи са ултра малки за това турбо. С тая турбина и хубав кулер ше имаш много потенциял. Оригинални дюзи от афн не ти вършат работа в случая. замисли се за по големи.

На кво налягане караш? с оригиналния мапсензор ли си?

браво за ентусиазма и ти пожелавам все напред и нагоре :да:


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот Supawiza » Съб 07 юли 2012 21:44


policevidin написа:
Supawiza написа:Според мен олекотяването на маховика не е добра идея.

ООО повярвай ми има много голям ефект. Сега дали му е добре на мотора незнам но пък както казва един мой пиятел, "Хора 'мрът всеки ден, а аз ще се впрягам от това кое е добре и кое не за мотора" за момента си е наред. Като се сдуха мотора или ремонт или друг поне такива има колкото щяш. :beer


Нямах предвид,че на мотора ще му е зле.
А и впрягай си каквото искаш мене много не ме интерисува тая работа нали не е мойта,аз вече съм минал по тоя път по който ти вървиш.
Относно олекотяване на маховика орязваш силата на дизела а имено Nm-те.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот policevidin » Нед 08 юли 2012 12:32


Brezel написа:колега тия дюзи са ултра малки за това турбо. С тая турбина и хубав кулер ше имаш много потенциял. Оригинални дюзи от афн не ти вършат работа в случая. замисли се за по големи.

На кво налягане караш? с оригиналния мапсензор ли си?

браво за ентусиазма и ти пожелавам все напред и нагоре :да:

Налягането е 1.45 и съм с оригиналният МАП. Въпросът е че с тези от АФН-а попушва а какво остава с по-големи. :roll: Направи ми впечетление , че бавно се развърта дали в по-големите дюзи ще тръгва по-рано?!?!?

Supawiza написа:
policevidin написа:
Supawiza написа:Според мен олекотяването на маховика не е добра идея.

ООО повярвай ми има много голям ефект. Сега дали му е добре на мотора незнам но пък както казва един мой пиятел, "Хора 'мрът всеки ден, а аз ще се впрягам от това кое е добре и кое не за мотора" за момента си е наред. Като се сдуха мотора или ремонт или друг поне такива има колкото щяш. :beer


Нямах предвид,че на мотора ще му е зле.
А и впрягай си каквото искаш мене много не ме интерисува тая работа нали не е мойта,аз вече съм минал по тоя път по който ти вървиш.
Относно олекотяване на маховика орязваш силата на дизела а имено Nm-те.

колега не се сърди не исках да те засегна ако съм го направил.
:drunk


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 3 1з с GT2256VNT+++

Мнениеот Ludiq » Нед 08 юли 2012 15:33


policevidin написа:
Brezel написа:колега тия дюзи са ултра малки за това турбо. С тая турбина и хубав кулер ше имаш много потенциял. Оригинални дюзи от афн не ти вършат работа в случая. замисли се за по големи.

На кво налягане караш? с оригиналния мапсензор ли си?

браво за ентусиазма и ти пожелавам все напред и нагоре :да:

Налягането е 1.45 и съм с оригиналният МАП. Въпросът е че с тези от АФН-а попушва а какво остава с по-големи. :roll: Направи ми впечетление , че бавно се развърта дали в по-големите дюзи ще тръгва по-рано?!?!?

С по-големи ще поизчистиш пушеците и вероятно ще тръгва по от рано.Естествено след ремап.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта