Зацепване на валове за 5х-8х оборота
- Сиромаха
 - Мнения: 176
 - Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Тутракан
 
Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Замерих си валовете по лифт във фаза на застъпване.Много се надявах да мина без презацепване но не би 
 .Изпускателния си е точно на място но смукателния изостава с 1.4мм(~10 градуса) 
 .Дават ги за 3500-7500 оборота.Някой ако има инфо за драг какво се препоръчва ще съм много брагодарен,така и така ще ги презацепвам.Раздвижна зъбчатка нямам,няма и да имам.Ето характеристиките им и някоя и друга снимка:
			
									
									- rusiq_24
 - Мнения: 1660
 - Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Колега ако наистина ти изостава всмукателния с около 10градуса това определено не е добре за високите обороти и ако ти ги дават ефективни от 3500-7500 те с това изоставане след 7000об няма да са силни.Излиза че презастъпването ти е около 12градуса което определено е малко.Ако искаш да са за 5000-8000 трябва да увеличиш фазата на презастъпване както я дават по спецификацията 22градуса да я вдигнеш още малко да речем 25.Давай предварение на всмукателния (по безопасно е от колкото да изоставаш с изпускателния) но без раздвижна зъбчатка не знам как ще го направиш а един зъб предполагам че дойде много 
			
									
										
						
- Сиромаха
 - Мнения: 176
 - Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Тутракан
 
Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Не е ли изпускателния по безопасния,все пак е на тавана на камерата 
 .Всичко е много комплексно-зависи от състоянието на интейка,изпускателната система колко е освободена и какво ли не 
 .Все пак се надявах които са качвали на дино такъв мотор да споделят впечатление.Някои казват 5-7 закъснение на изпускателния е истината,но мотор с каре ход/диаметър едва ли има сходство с нашите дългоходови атмосферни инвалиди 
 .
Някой ако е ползвал свещи Бош на АБФ да сподели с какво топлинно число са.Подариха ми едни платинки:
FR7HPP222
Би трябвало да сложа единица по-студени от препоръчителните но пак е спорно понеже всичко става за 15 секунди(че и по-малко
 ) и едва ли успява да прегрее.
			
									
										
						Някой ако е ползвал свещи Бош на АБФ да сподели с какво топлинно число са.Подариха ми едни платинки:
FR7HPP222
Би трябвало да сложа единица по-студени от препоръчителните но пак е спорно понеже всичко става за 15 секунди(че и по-малко
- rusiq_24
 - Мнения: 1660
 - Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Вярно че камерата на АБФската глава беше странна и изпускателните са по нагоре което е добре от една страна.Имах в предвид за изпускателните че е по безопасно за високите обороти ако се получи летеж на клапана да не ги застигне буталото затова е по добре да се ходи напред с всмукателния но в случая е далече и може да си пробваш закъснение за да наваксаш презастъпването.Пробвай ако е възможно да дадеш един зъб на всмукателния в предварение и да върнеш от изпускателния един.Така ще спечелиш доста презастъпване на фазата но не знам дали няма да опре. 
			
									
										
						
- garvan06
 - Мнения: 62
 - Регистриран на: Съб 24 май 2008 14:32
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Варна
 
Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Ако за това питаш заповядай.
А първото е цялата техническа характеристика.
			
									
										
						А първото е цялата техническа характеристика.
- kav4o
 - Мнения: 921
 - Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
 - Автомобил: VW Golf MK2
 - Двигател: ABF 1988
 - Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
 
Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Сиромаха написа:Някой ако е ползвал свещи Бош на АБФ да сподели с какво топлинно число са.Подариха ми едни платинки:
FR7HPP222
Гледам ги в един дърт каталог на бош f5dpor, обикновенните ги дават FR 7 LDC (двуелектодни
Сиромаха написа:Би трябвало да сложа единица по-студени от препоръчителните но пак е спорно понеже всичко става за 15 секунди(че и по-малко) и едва ли успява да прегрее.
Тука ти си знаеш...аз лятото загрявам доста, затова съм си взел 7-ци по NGK(отговарят на 5 по бош)

- Vizor
 - Изгубена душа
 - Мнения: 12509
 - Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
 - Автомобил: Subaru Forester XT
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
ik20, f5dpor.. не са лоши свещи..
			
									
										
						- Сиромаха
 - Мнения: 176
 - Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Тутракан
 
Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Благодаря на всички за инфото 
 .Намерих изгодни ik20 а имам и BERU Silverstone s3f така че въпроса със свещите е решен.
			
									
										
						
 .Намерих изгодни ik20 а имам и BERU Silverstone s3f така че въпроса със свещите е решен.- 
				opelfan
 - Мнения: 107
 - Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: bulgaria
 
Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Та  как е по добре да се даде закъснение на изпускателя или предварение на смукател или и двете? Горе долу колко градуса?
			
									
										
						- leonardo_vd
 - Мнения: 3022
 - Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
 - Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
 - Двигател: AAA
 - Местоположение: Видин
 - Контакти:
 
Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Тая тема е на 3 години :) Откъде я изкопа
			
									
										
						Re: Зацепване на валове за 5х-8х оборота
Интересна тема .. В крайна сметка някои, че каже ли до какви изводи е стигнал с това зацепване ,че ми стана много интересно
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта