Разлики на 1.8Т в различните купета

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот Jouzev94 » Вто 24 мар 2015 15:50


Здравейте, искам да попитам по-запознатите какви са разликите в 20V 1.8 т при различните ВАГ изпълнения като Голф 4/А3

При А3 разликата е в кутията спрямо голф 4, на пръв поглед ми се вижда,че и маслената конзола е под друг ъгъл...

Мотора ми трябва за суап(само мотор) кутията ще е 02А, маховика абф,претискател, феродов и аксиал ВР6

Въпроса е,че ми трябва само мотор, като изключим факта с кутията има ли нещо друго различно при различните изпълнения ?

За мотор от голф 4 се изисква бюджет от 500-600 лв... а за такъв от ауди само 350-400 макс... търсим къде е уловката

Последна промяна от Jouzev94 на Вто 24 мар 2015 16:03, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот buller » Вто 24 мар 2015 15:59


Ако ще е на автомобила от снимката - търсиш само напречен двигател: Изиса, Леон, Ауди А3, Голф 4, Октавия.
Ауди А4 е с надлъжен...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот Vizor » Вто 24 мар 2015 16:57


Имат и разлика в самите мотори като цяло.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот Jouzev94 » Вто 24 мар 2015 18:17


Vizor написа:Имат и разлика в самите мотори като цяло.


Визоре наблюдения като най-сполучлив ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот Vizor » Вто 24 мар 2015 20:38


Зависи за какво. Аз бях доволен от АЕБ. Големите портове, 20мм пин.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот leonardo_vd » Сря 25 мар 2015 20:13


Vizor написа:Зависи за какво. Аз бях доволен от АЕБ. Големите портове, 20мм пин.

Стария блок с външна водна помпа. Става да се монтира и напречно.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот paco » Чет 26 мар 2015 12:26


leonardo_vd написа:Стария блок с външна водна помпа. Става да се монтира и напречно.


Повечето купета с надлъжно разположени 20V мотори като A4 / Passat са с външна водна помпа както каза Иван, но и със старата маслена помпа използвана при 16V моторите като 9A/KR/PL/ABA.

Всички купета предназначени за напречен 20V мотор са с водна помпа монтираща се в блока и маслена помпа задвижваща се с верига от коляновия вал.

Последна промяна от paco на Пет 27 мар 2015 13:18, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rumenski
Мнения: 173
Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
Автомобил: 2002 Passat B5.5
Двигател: 1.8T 170hp AWM
Местоположение: Добрич

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот rumenski » Пет 27 мар 2015 8:19


paco написа:
Купета с надлъжно разположени 20V мотори като A4 / Passat са с външна водна помпа както каза Иван



Еми, не позна братчед! не са всички с външна. AWM е с помпа движена от ангренажа. Пример - моя пасат от снимката.

ЦЪК за снимка


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот Vizor » Пет 27 мар 2015 10:40


Дам.. не всички ползват 058 блок


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот paco » Пет 27 мар 2015 13:14


ОК...явно има изключения. Коригирам си мнението за да не подведа някого.


Потребителски аватар
kr1sh0
Мнения: 202
Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
Автомобил: BMW
Двигател: 335d
Местоположение: София

Re: Разлики на 1.8Т в различните купета

Мнениеот kr1sh0 » Нед 10 май 2015 20:16


Помисли и за вариянт - двигател от S3, там е с тесните портове, а също ще ти трябва и колектора.. отделно че е по-удобно за слагане и на челен кулер.
Ако имаш интерес за такъв двигател пиши ми на ЛС.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта