Здравейте, искам да попитам по-запознатите какви са разликите в 20V 1.8 т при различните ВАГ изпълнения като Голф 4/А3
При А3 разликата е в кутията спрямо голф 4, на пръв поглед ми се вижда,че и маслената конзола е под друг ъгъл...
Мотора ми трябва за суап(само мотор) кутията ще е 02А, маховика абф,претискател, феродов и аксиал ВР6
Въпроса е,че ми трябва само мотор, като изключим факта с кутията има ли нещо друго различно при различните изпълнения ?
За мотор от голф 4 се изисква бюджет от 500-600 лв... а за такъв от ауди само 350-400 макс... търсим къде е уловката
Разлики на 1.8Т в различните купета
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Разлики на 1.8Т в различните купета
Последна промяна от Jouzev94 на Вто 24 мар 2015 16:03, променено общо 1 път.
- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
Ако ще е на автомобила от снимката - търсиш само напречен двигател: Изиса, Леон, Ауди А3, Голф 4, Октавия.
Ауди А4 е с надлъжен...
Ауди А4 е с надлъжен...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
Имат и разлика в самите мотори като цяло.
- Jouzev94
- Мнения: 417
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
- Автомобил: Golf MK II GTI
- Двигател: 9A+KR+ABF....
- Местоположение: Раковски,Пловдив,България
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
Vizor написа:Имат и разлика в самите мотори като цяло.
Визоре наблюдения като най-сполучлив ?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
Зависи за какво. Аз бях доволен от АЕБ. Големите портове, 20мм пин.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
Vizor написа:Зависи за какво. Аз бях доволен от АЕБ. Големите портове, 20мм пин.
Стария блок с външна водна помпа. Става да се монтира и напречно.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
leonardo_vd написа:Стария блок с външна водна помпа. Става да се монтира и напречно.
Повечето купета с надлъжно разположени 20V мотори като A4 / Passat са с външна водна помпа както каза Иван, но и със старата маслена помпа използвана при 16V моторите като 9A/KR/PL/ABA.
Всички купета предназначени за напречен 20V мотор са с водна помпа монтираща се в блока и маслена помпа задвижваща се с верига от коляновия вал.
Последна промяна от paco на Пет 27 мар 2015 13:18, променено общо 1 път.
- rumenski
- Мнения: 173
- Регистриран на: Съб 02 апр 2011 10:06
- Автомобил: 2002 Passat B5.5
- Двигател: 1.8T 170hp AWM
- Местоположение: Добрич
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
paco написа:
Купета с надлъжно разположени 20V мотори като A4 / Passat са с външна водна помпа както каза Иван
Еми, не позна братчед! не са всички с външна. AWM е с помпа движена от ангренажа. Пример - моя пасат от снимката.
ЦЪК за снимка
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
Дам.. не всички ползват 058 блок
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
ОК...явно има изключения. Коригирам си мнението за да не подведа някого.
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: Разлики на 1.8Т в различните купета
Помисли и за вариянт - двигател от S3, там е с тесните портове, а също ще ти трябва и колектора.. отделно че е по-удобно за слагане и на челен кулер.
Ако имаш интерес за такъв двигател пиши ми на ЛС.
Ако имаш интерес за такъв двигател пиши ми на ЛС.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: OGN и 30 госта