Здравейте колеги, понеже ми се върти една идея, която ми подхвърли един приятел монтьор, имам няколко въпросчета.
Компютър от G60 може ли да управляма турбо, а не механичен компресор и ако може, възможно ли е турбината да е с променлива геометрия.
Друго, което ме вълнува е какво е нужно за преминаването от моно към пълна инжекция, пак става дума за инжекция от G60. Поправете ме ако греша. Това за което се сещам в момента е компютър с инсталация, дросел, дюзи, бензиновата рейка, къстъм колектори и ламбда сонда.
Може ли и малко инфо за това какво включва инсталацията, смисъл, има ли датчици на коляновия вал и тем подобни.
Г60 има ли дебитомер?
Просто събирам малко инфо, за 1.6 моно става въпрос. Мерси предварително.
Преминаване от моно към пълна инжекция от g60
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60
щом си с 1.6 моно блока ти е от наклонените напред-много кофти.
ще ти трябва и глава с колектор,може да ползваш глава от G40/POLO/ или 1.3 пълна инжекция,все пак тия 4 дюзи трябва да ги навреш някъде
ами какво става с скоростната кутия и съединителя дали ще държат на 120+коня?а с карантията в блока?
прекалено голяма занимавка се очертава а в същото време бодваш един абф за 2-3 дена и си доволен
ще ти трябва и глава с колектор,може да ползваш глава от G40/POLO/ или 1.3 пълна инжекция,все пак тия 4 дюзи трябва да ги навреш някъде
ами какво става с скоростната кутия и съединителя дали ще държат на 120+коня?а с карантията в блока?
прекалено голяма занимавка се очертава а в същото време бодваш един абф за 2-3 дена и си доволен
Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60
А тази глава от г40 пасва ли точно или трябва и тя да се преправя, защото в момента имам една глава от абу с по-големи клапани, портвана и напасната. Само спортният вал за нея ми липсва още.
Ще има ли негативен ефект ако дюзите на всмукателния колектор се намират на около 2 см от главата, на самия колектор, а не както оригинално има място в самата глава.
За карантията в двигателя., мога да си намеря ковани бутала и биели. За съединителя за момета си мисля да накова керамика вместо оригиналното феродо и притискател ще ползвам от дизел, не помня точно модела, но ще проверя и ще го постна.
Остава само въпроса със скоростите, защото моята е 085, а тя май няма еквивалент от по-мощна кола.
Ще има ли негативен ефект ако дюзите на всмукателния колектор се намират на около 2 см от главата, на самия колектор, а не както оригинално има място в самата глава.
За карантията в двигателя., мога да си намеря ковани бутала и биели. За съединителя за момета си мисля да накова керамика вместо оригиналното феродо и притискател ще ползвам от дизел, не помня точно модела, но ще проверя и ще го постна.
Остава само въпроса със скоростите, защото моята е 085, а тя май няма еквивалент от по-мощна кола.
Последна промяна от t0shk0 на Сря 18 ное 2015 16:06, променено общо 1 път.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60
кутията ти би трябвало да е тип 085
и все пак кажи кода на твоя мотор
и все пак кажи кода на твоя мотор
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60
Каква ти е колата първо 

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60
ABU е кода на мотора, извинявам се. Моя грешка в бързината съм объркал кода на кутията одеве. Наистина е 085 и доколкото знам може да се замени само с такава от G40.
Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60
Мерси за съветите за АБФ-а, но не искам да сменям двигателя. Обичам да се занимавам с неща по колата и да подобрявам разни неща, за да ги правя така, че на мен да са ми удобни. Знам, че каквото и да правя няма да полети колата без да налея една кофа пари в нея, но все пак ще постигна някакъв ефект, макар и малък.
Само не можах да разбера, глава от Г40 пасва ли на АБУ-то. Знам, че ще трябва да сменя буталата, за да падне компресията. Също така разбрах, че и глава от пълна енжекция от поло 1.4 пасва, като и валовете са идентични.
Само не можах да разбера, глава от Г40 пасва ли на АБУ-то. Знам, че ще трябва да сменя буталата, за да падне компресията. Също така разбрах, че и глава от пълна енжекция от поло 1.4 пасва, като и валовете са идентични.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60
би трябвало да става.
отиди в някой магазин и пойскай гарнитури за глава и ги сравни
отиди в някой магазин и пойскай гарнитури за глава и ги сравни
Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60
Открих една тема за 1,6 г40 в нета. В нея ясно е дадена рецептата за това какво трябва да се направи с двигателя и от какво се ползват части.
Ето я рецептата:
ABU block bored to 77mm - Някой знае ли къде може да се извърши тази процедура с шлайфането до 77мм
AEE/ABU 86.9mm crank - Това, ако не се лъжа е стоковия колянов вал
G60 1.8 136mm long conrods, small end rebushed down to 20mm and the sides of the big end skimmed down abot 0.25mm iirc - Тук имам въпроси. Отворът за биелния болт трабва да стане 20мм и другото не го разбирам..
77mm forged g40 pistons and rings - Бутала със сегменти от г40
abu main and big end shells - Това биелните лагери от АБУ ли са?
G40 head - Глава от г40
abu cambelt - ремък от АБУ
Ето я рецептата:
ABU block bored to 77mm - Някой знае ли къде може да се извърши тази процедура с шлайфането до 77мм
AEE/ABU 86.9mm crank - Това, ако не се лъжа е стоковия колянов вал
G60 1.8 136mm long conrods, small end rebushed down to 20mm and the sides of the big end skimmed down abot 0.25mm iirc - Тук имам въпроси. Отворът за биелния болт трабва да стане 20мм и другото не го разбирам..
77mm forged g40 pistons and rings - Бутала със сегменти от г40
abu main and big end shells - Това биелните лагери от АБУ ли са?
G40 head - Глава от г40
abu cambelt - ремък от АБУ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта