Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот t0shk0 » Вто 17 ное 2015 23:58


Здравейте колеги, понеже ми се върти една идея, която ми подхвърли един приятел монтьор, имам няколко въпросчета.
Компютър от G60 може ли да управляма турбо, а не механичен компресор и ако може, възможно ли е турбината да е с променлива геометрия.

Друго, което ме вълнува е какво е нужно за преминаването от моно към пълна инжекция, пак става дума за инжекция от G60. Поправете ме ако греша. Това за което се сещам в момента е компютър с инсталация, дросел, дюзи, бензиновата рейка, къстъм колектори и ламбда сонда.

Може ли и малко инфо за това какво включва инсталацията, смисъл, има ли датчици на коляновия вал и тем подобни.
Г60 има ли дебитомер?

Просто събирам малко инфо, за 1.6 моно става въпрос. Мерси предварително.




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот moimoimoi » Сря 18 ное 2015 7:10


щом си с 1.6 моно блока ти е от наклонените напред-много кофти.
ще ти трябва и глава с колектор,може да ползваш глава от G40/POLO/ или 1.3 пълна инжекция,все пак тия 4 дюзи трябва да ги навреш някъде
ами какво става с скоростната кутия и съединителя дали ще държат на 120+коня?а с карантията в блока?
прекалено голяма занимавка се очертава а в същото време бодваш един абф за 2-3 дена и си доволен


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот t0shk0 » Сря 18 ное 2015 11:45


А тази глава от г40 пасва ли точно или трябва и тя да се преправя, защото в момента имам една глава от абу с по-големи клапани, портвана и напасната. Само спортният вал за нея ми липсва още.

Ще има ли негативен ефект ако дюзите на всмукателния колектор се намират на около 2 см от главата, на самия колектор, а не както оригинално има място в самата глава.

За карантията в двигателя., мога да си намеря ковани бутала и биели. За съединителя за момета си мисля да накова керамика вместо оригиналното феродо и притискател ще ползвам от дизел, не помня точно модела, но ще проверя и ще го постна.

Остава само въпроса със скоростите, защото моята е 085, а тя май няма еквивалент от по-мощна кола.

Последна промяна от t0shk0 на Сря 18 ное 2015 16:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот moimoimoi » Сря 18 ное 2015 15:55


кутията ти би трябвало да е тип 085
и все пак кажи кода на твоя мотор


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот golfmk1 » Сря 18 ное 2015 15:58


Каква ти е колата първо :question


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот t0shk0 » Сря 18 ное 2015 16:06


ABU е кода на мотора, извинявам се. Моя грешка в бързината съм объркал кода на кутията одеве. Наистина е 085 и доколкото знам може да се замени само с такава от G40.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот moimoimoi » Сря 18 ное 2015 18:08




t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот t0shk0 » Чет 19 ное 2015 15:45


Мерси за съветите за АБФ-а, но не искам да сменям двигателя. Обичам да се занимавам с неща по колата и да подобрявам разни неща, за да ги правя така, че на мен да са ми удобни. Знам, че каквото и да правя няма да полети колата без да налея една кофа пари в нея, но все пак ще постигна някакъв ефект, макар и малък.

Само не можах да разбера, глава от Г40 пасва ли на АБУ-то. Знам, че ще трябва да сменя буталата, за да падне компресията. Също така разбрах, че и глава от пълна енжекция от поло 1.4 пасва, като и валовете са идентични.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот moimoimoi » Чет 19 ное 2015 22:07


би трябвало да става.
отиди в някой магазин и пойскай гарнитури за глава и ги сравни


t0shk0
Мнения: 105
Регистриран на: Сря 27 авг 2014 2:29
Автомобил: Golf mk5 TSI
Двигател: BLG

Re: Преминаване от моно към пълна инжекция от g60

Мнениеот t0shk0 » Чет 19 ное 2015 22:09


Открих една тема за 1,6 г40 в нета. В нея ясно е дадена рецептата за това какво трябва да се направи с двигателя и от какво се ползват части.

Ето я рецептата:
ABU block bored to 77mm - Някой знае ли къде може да се извърши тази процедура с шлайфането до 77мм
AEE/ABU 86.9mm crank - Това, ако не се лъжа е стоковия колянов вал
G60 1.8 136mm long conrods, small end rebushed down to 20mm and the sides of the big end skimmed down abot 0.25mm iirc - Тук имам въпроси. Отворът за биелния болт трабва да стане 20мм и другото не го разбирам..
77mm forged g40 pistons and rings - Бутала със сегменти от г40
abu main and big end shells - Това биелните лагери от АБУ ли са?
G40 head - Глава от г40
abu cambelt - ремък от АБУ



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта