Въпрос за спирачни помпи

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Въпрос за спирачни помпи

Мнениеот POLO GTI » Вто 01 май 2007 18:22


Имам въпрос към запознатите със спирачните системи на поло 6N и голф3 GTI. Въпроса е следния- каква е разликата между двете помпи, ако има такава(мисля, че има) и взаимозаменяеми ли са(ако не- лесно ли се преправят и какво е необходимо да се направи)?




Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 02 май 2007 10:09


:?:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 02 май 2007 10:37


каква ти е идеята


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 02 май 2007 12:18


Cordoba16vt написа:каква ти е идеята



Колата вече е със спирачки като на GTI отпред 280мм, отзад 226, 5х100...с други думи-голяма мания :twisted:
Колата в момента спира много добре, обаче спирачния педал е много мек и като го натиснеш силно си опира в пода. Предполагам, че тъй като спирачните апарати от ГТИ са двойно по-големи от там и цилиндърчетата, мойта спирачна помпа няма достатъчно сила да ги натиска, както би ги натискала помпата от ГТИ...като размишлявам няма какво друго да е причина за мекия педал...
Как мислиш, от това ли е...и двете помпи взаимозаменяеми ли са?


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 02 май 2007 15:16


POLO_SPORT написа:
Cordoba16vt написа:каква ти е идеята



Колата вече е със спирачки като на GTI отпред 280мм, отзад 226, 5х100...с други думи-голяма мания :twisted:
Колата в момента спира много добре, обаче спирачния педал е много мек и като го натиснеш силно си опира в пода. Предполагам, че тъй като спирачните апарати от ГТИ са двойно по-големи от там и цилиндърчетата, мойта спирачна помпа няма достатъчно сила да ги натиска, както би ги натискала помпата от ГТИ...като размишлявам няма какво друго да е причина за мекия педал...
Как мислиш, от това ли е...и двете помпи взаимозаменяеми ли са?

Из сервиза на монката се търкаля една помпа от корадо Г60.Ако искаш помпа мини го питай колко пари я дава.


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 02 май 2007 15:37


Дали със сигурност е от нея, и само тя ли трябва да се смени или и сервото?!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 02 май 2007 15:56


На Г3 и Г3 ГТИ разлика в помпите има при буталото, ГТИ е с по-голямо бутало и има повече дебит... ако не се лъжа беше нещо от сорта на 22.2мм за ГТИ - 20мм за нормалните модели.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 02 май 2007 16:00


Андро, прав си.
При Г2 е също така, но с 22 мм са само 16V и G60, докато 8 клапановото GTI е с 20 мм.
Сега нямам време, но ми се струва, че и при Г3 115 кс модела също е с 20 мм. Трябва да проверя.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 02 май 2007 16:07


(1) 1H1611019C

tandem master cylinder / 20,64 mm - ABD,AAM,ABS, 1Y,AAZ,ABE, ABU,AEK
also use: / 443 611 190
/ rhd
1 357611019B

tandem master cylinder / 22,2 mm 2E,ABF,1Z GT-SPEZIAL: ABS
also use: / 443 611 190
/ rhd

Така... Андро е напълно прав, като може да се добавят и не само GTI, но и GT Spezial


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Сря 02 май 2007 17:47


Мдам и аз сега ходих до сервиза на един колега и той сподели същото- ще трябва да се сменя помпата+вакума. Има ли някакви "фатки и чалъми" при смяната или са напълно взаимозаменяеми?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 02 май 2007 19:54


Мисля че нямам некви тънкости.... сменяй смело и :drive


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Сря 02 май 2007 22:01


А защо не пробваш първо да си обезваздушиш спира4ките както трябва ? И да смениш спира4ната те4ност преди това .... като за на4ало :?:
Тоз мек педал според мен е от ваздух :idea:
Ако помпта им е малка на тез апарати по скоро няма да спира добре .... но педала ще си е твърд .... :wink:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Сря 02 май 2007 23:02


не е така...помпата като е по-малка изтласква по-малко сп.течност и като са по-големи цилиндрите на апаратите ги мести по-малко :idea:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Сря 02 май 2007 23:04


nasodotcom написа:не е така...помпата като е по-малка изтласква по-малко сп.течност и като са по-големи цилиндрите на апаратите ги мести по-малко :idea:

Кфо об6то има тфа с мекия педал ?

Педала треа да е еднакфо твърд и в двата слу4ея ... само 4е избутаната те4ност ще варши разли4на работа при едните апарати и при другите .....
Схващаш ли мисълта ?


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Чет 03 май 2007 7:22


Сашко, обезвъздушени са перфектно и течноста е нова.....помпата е малка- за сега :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта