Въпрос за спирачни помпи
Въпрос за спирачни помпи
Имам въпрос към запознатите със спирачните системи на поло 6N и голф3 GTI. Въпроса е следния- каква е разликата между двете помпи, ако има такава(мисля, че има) и взаимозаменяеми ли са(ако не- лесно ли се преправят и какво е необходимо да се направи)?
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Cordoba16vt написа:каква ти е идеята
Колата вече е със спирачки като на GTI отпред 280мм, отзад 226, 5х100...с други думи-голяма мания

Колата в момента спира много добре, обаче спирачния педал е много мек и като го натиснеш силно си опира в пода. Предполагам, че тъй като спирачните апарати от ГТИ са двойно по-големи от там и цилиндърчетата, мойта спирачна помпа няма достатъчно сила да ги натиска, както би ги натискала помпата от ГТИ...като размишлявам няма какво друго да е причина за мекия педал...
Как мислиш, от това ли е...и двете помпи взаимозаменяеми ли са?
POLO_SPORT написа:Cordoba16vt написа:каква ти е идеята
Колата вече е със спирачки като на GTI отпред 280мм, отзад 226, 5х100...с други думи-голяма мания![]()
Колата в момента спира много добре, обаче спирачния педал е много мек и като го натиснеш силно си опира в пода. Предполагам, че тъй като спирачните апарати от ГТИ са двойно по-големи от там и цилиндърчетата, мойта спирачна помпа няма достатъчно сила да ги натиска, както би ги натискала помпата от ГТИ...като размишлявам няма какво друго да е причина за мекия педал...
Как мислиш, от това ли е...и двете помпи взаимозаменяеми ли са?
Из сервиза на монката се търкаля една помпа от корадо Г60.Ако искаш помпа мини го питай колко пари я дава.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
(1) 1H1611019C
tandem master cylinder / 20,64 mm - ABD,AAM,ABS, 1Y,AAZ,ABE, ABU,AEK
also use: / 443 611 190
/ rhd
1 357611019B
tandem master cylinder / 22,2 mm 2E,ABF,1Z GT-SPEZIAL: ABS
also use: / 443 611 190
/ rhd
Така... Андро е напълно прав, като може да се добавят и не само GTI, но и GT Spezial
tandem master cylinder / 20,64 mm - ABD,AAM,ABS, 1Y,AAZ,ABE, ABU,AEK
also use: / 443 611 190
/ rhd
1 357611019B
tandem master cylinder / 22,2 mm 2E,ABF,1Z GT-SPEZIAL: ABS
also use: / 443 611 190
/ rhd
Така... Андро е напълно прав, като може да се добавят и не само GTI, но и GT Spezial
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
А защо не пробваш първо да си обезваздушиш спира4ките както трябва ? И да смениш спира4ната те4ност преди това .... като за на4ало
Тоз мек педал според мен е от ваздух
Ако помпта им е малка на тез апарати по скоро няма да спира добре .... но педала ще си е твърд ....

Тоз мек педал според мен е от ваздух

Ако помпта им е малка на тез апарати по скоро няма да спира добре .... но педала ще си е твърд ....

- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
nasodotcom написа:не е така...помпата като е по-малка изтласква по-малко сп.течност и като са по-големи цилиндрите на апаратите ги мести по-малко
Кфо об6то има тфа с мекия педал ?
Педала треа да е еднакфо твърд и в двата слу4ея ... само 4е избутаната те4ност ще варши разли4на работа при едните апарати и при другите .....
Схващаш ли мисълта ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта