
Може ли на Голф 3 2.0 GTI 115 коня да се сложи ТУРБО ????
Може ли на Голф 3 2.0 GTI 115 коня да се сложи ТУРБО ????
Въпросът ми е следния може ли на голф 3 2.0 GTI 115 коня бензин да се сложи ТУРБО ??? И каде ??? 

- plamen03
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
приготви 4000лв. и тогава ще намериш къде. идеята е неверотна но е скъпо мами...му
Последна промяна от plamen03 на Нед 03 юни 2007 16:59, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Ето един сайт, за турбиниране на 2.0 8v. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2688239&page=1
и още един
http://www.vwfixx.com/forums/index.php?showtopic=38581
Без да съм кой знай какъв специалист ще обясня това което съм видял аз. Това е американския вариант на двигателя, който се прави в Мексико. В момента не мога да си спомня какъв му е кода. При него за разлика от 2Е, ADY и AGG всмукателните колектори са отпред, а не като на нашите отзад точно над изпускателите. Това на снимката е точно този вариант на двигателя. Там обаче е според мен е точно проблема с поставянето на турбо. Едва ли ще има място. Затова и на мен като на колегата Brabus най-удачен ми се вижда варианта с компресор.
Успех и да пишеш ако започнеш да го турбинираш мотора.
и още един
http://www.vwfixx.com/forums/index.php?showtopic=38581
Без да съм кой знай какъв специалист ще обясня това което съм видял аз. Това е американския вариант на двигателя, който се прави в Мексико. В момента не мога да си спомня какъв му е кода. При него за разлика от 2Е, ADY и AGG всмукателните колектори са отпред, а не като на нашите отзад точно над изпускателите. Това на снимката е точно този вариант на двигателя. Там обаче е според мен е точно проблема с поставянето на турбо. Едва ли ще има място. Затова и на мен като на колегата Brabus най-удачен ми се вижда варианта с компресор.
Успех и да пишеш ако започнеш да го турбинираш мотора.
колега не се занимавай с глупости едно турбо ще ти излезе по скъпо от колата , а и ще трябва да смениш даста неща по нея за да отговаря на мощноста иначе е самоубиство.
в лудата крава ще ти я направят 200коня за под 4 бона но е вапрос колко ще издържи двигателя ти и скоростите , ще трябва да си оправиш спирачките окачването и прочие
ти реши дали ще ти е рентабилно или по добре си вземи гти 16в и му сложи филтър и чип
в лудата крава ще ти я направят 200коня за под 4 бона но е вапрос колко ще издържи двигателя ти и скоростите , ще трябва да си оправиш спирачките окачването и прочие
ти реши дали ще ти е рентабилно или по добре си вземи гти 16в и му сложи филтър и чип
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dimy написа:колега не се занимавай с глупости едно турбо ще ти излезе по скъпо от колата , а и ще трябва да смениш даста неща по нея за да отговаря на мощноста иначе е самоубиство.
в лудата крава ще ти я направят 200коня за под 4 бона но е вапрос колко ще издържи двигателя ти и скоростите , ще трябва да си оправиш спирачките окачването и прочие
ти реши дали ще ти е рентабилно или по добре си вземи гти 16в и му сложи филтър и чип
Tи пак как го каза да сложи чип и филтър все едно ще литне от тях.

Разлика със и без тях е малка.
А и GTI-та са си доста добре от към спирачки, там може и нищо да не се пипа 280-288мм дискове са предостатъчки, иначе съединителя ще си иде първи

По нета има доста 2.0 115коня с принудително пълнене и 200кончета, ама и аз също не бих почнал да правя този мотор, по-добре човек да се захване със следните мотори 2.0 16V, 1.8 16V или 1.8 PG мотора от G60.
е поне ще го докара до 160 коня
че няма да стане 200 няма но пък ще има тунинг и сравнително по малко главоболия в последствие
найстина тези двигатели дето си ги споменал са по добре да се правят
ма ако има свободни пари и иска да се занимава с глупости който ще му излязан за над 10 бона с неговата кола ( включвам и цената на колата в сметките) да се занимава
и аз като си взех колата искъх да правя някой неща по нея ма като си направих хубаво сметката и си поръчах направо кола 200 коня та сега си я чакам
разликата беше към 2 бона някаде в полза на правенето , но пък оставаше удоволствието да я легализирам колата в наща държава
и по точно КАТ

найстина тези двигатели дето си ги споменал са по добре да се правят
ма ако има свободни пари и иска да се занимава с глупости който ще му излязан за над 10 бона с неговата кола ( включвам и цената на колата в сметките) да се занимава
и аз като си взех колата искъх да правя някой неща по нея ма като си направих хубаво сметката и си поръчах направо кола 200 коня та сега си я чакам


Ivo_ написа: В момента не мога да си спомня какъв му е кода. При него за разлика от 2Е, ADY и AGG всмукателните колектори са отпред, а не като на нашите отзад точно над изпускателите. Това на снимката е точно този вариант на двигателя. Там обаче е според мен е точно проблема с поставянето на турбо. Едва ли ще има място. Затова и на мен като на колегата Brabus най-удачен ми се вижда варианта с компресор.
Място има.Ама защо да се тъпче всичко отзаде,като може да се сложи една 16в глава и да стане по интересно като се турбинира.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта