Може ли на Голф 3 2.0 GTI 115 коня да се сложи ТУРБО ????

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VDO
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Може ли на Голф 3 2.0 GTI 115 коня да се сложи ТУРБО ????

Мнениеот VDO » Нед 03 юни 2007 15:17


Въпросът ми е следния може ли на голф 3 2.0 GTI 115 коня бензин да се сложи ТУРБО ??? И каде ??? :D




Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Нед 03 юни 2007 15:38


е па мое :D


Потребителски аватар
plamen03
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamen03 » Нед 03 юни 2007 16:38


приготви 4000лв. и тогава ще намериш къде. идеята е неверотна но е скъпо мами...му

Последна промяна от plamen03 на Нед 03 юни 2007 16:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Нед 03 юни 2007 16:50


Ako имаш кинти и желание за такова нещо слагаш :!:


Потребителски аватар
VDO
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот VDO » Нед 03 юни 2007 20:38


Дайте нещо саитове за турбо да видя как стоят нешата :roll:


Потребителски аватар
Dasti
Мнения: 388
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

-

Мнениеот Dasti » Нед 03 юни 2007 20:49




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 03 юни 2007 20:56


А защо не компресор?
BBM Supercharger Kit (Lysholm) MKIII 2.0L - Price: $2,899.00
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
VDO
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот VDO » Пон 04 юни 2007 2:15


Мерси за сайтовете :D


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Пон 04 юни 2007 20:23


Ето един сайт, за турбиниране на 2.0 8v. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2688239&page=1
и още един
http://www.vwfixx.com/forums/index.php?showtopic=38581
Без да съм кой знай какъв специалист ще обясня това което съм видял аз. Това е американския вариант на двигателя, който се прави в Мексико. В момента не мога да си спомня какъв му е кода. При него за разлика от 2Е, ADY и AGG всмукателните колектори са отпред, а не като на нашите отзад точно над изпускателите. Това на снимката е точно този вариант на двигателя. Там обаче е според мен е точно проблема с поставянето на турбо. Едва ли ще има място. Затова и на мен като на колегата Brabus най-удачен ми се вижда варианта с компресор.

Успех и да пишеш ако започнеш да го турбинираш мотора.


Потребителски аватар
VDO
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот VDO » Вто 05 юни 2007 19:58


Ок :)
Много ви благодаря за съдействието колеги


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Вто 05 юни 2007 21:55


колега не се занимавай с глупости едно турбо ще ти излезе по скъпо от колата , а и ще трябва да смениш даста неща по нея за да отговаря на мощноста иначе е самоубиство.

в лудата крава ще ти я направят 200коня за под 4 бона но е вапрос колко ще издържи двигателя ти и скоростите , ще трябва да си оправиш спирачките окачването и прочие
ти реши дали ще ти е рентабилно или по добре си вземи гти 16в и му сложи филтър и чип


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 05 юни 2007 22:04


dimy написа:колега не се занимавай с глупости едно турбо ще ти излезе по скъпо от колата , а и ще трябва да смениш даста неща по нея за да отговаря на мощноста иначе е самоубиство.

в лудата крава ще ти я направят 200коня за под 4 бона но е вапрос колко ще издържи двигателя ти и скоростите , ще трябва да си оправиш спирачките окачването и прочие
ти реши дали ще ти е рентабилно или по добре си вземи гти 16в и му сложи филтър и чип


Tи пак как го каза да сложи чип и филтър все едно ще литне от тях. :lol:
Разлика със и без тях е малка.

А и GTI-та са си доста добре от към спирачки, там може и нищо да не се пипа 280-288мм дискове са предостатъчки, иначе съединителя ще си иде първи :lol:
По нета има доста 2.0 115коня с принудително пълнене и 200кончета, ама и аз също не бих почнал да правя този мотор, по-добре човек да се захване със следните мотори 2.0 16V, 1.8 16V или 1.8 PG мотора от G60.


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Вто 05 юни 2007 22:18


е поне ще го докара до 160 коня :D че няма да стане 200 няма но пък ще има тунинг и сравнително по малко главоболия в последствие

найстина тези двигатели дето си ги споменал са по добре да се правят

ма ако има свободни пари и иска да се занимава с глупости който ще му излязан за над 10 бона с неговата кола ( включвам и цената на колата в сметките) да се занимава

и аз като си взех колата искъх да правя някой неща по нея ма като си направих хубаво сметката и си поръчах направо кола 200 коня та сега си я чакам :D разликата беше към 2 бона някаде в полза на правенето , но пък оставаше удоволствието да я легализирам колата в наща държава :evil: и по точно КАТ


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 06 юни 2007 11:41


Ivo_ написа: В момента не мога да си спомня какъв му е кода. При него за разлика от 2Е, ADY и AGG всмукателните колектори са отпред, а не като на нашите отзад точно над изпускателите. Това на снимката е точно този вариант на двигателя. Там обаче е според мен е точно проблема с поставянето на турбо. Едва ли ще има място. Затова и на мен като на колегата Brabus най-удачен ми се вижда варианта с компресор.

Място има.Ама защо да се тъпче всичко отзаде,като може да се сложи една 16в глава и да стане по интересно като се турбинира.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 06 юни 2007 11:55


красио не забравяй че на кр-а цицките за маслото не са сложени случайно.. (поне не ми се вярва..) и 16в глава с турбо .. няма ли да му дойде повечко ?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта