Млако въпроси за изпускателната система

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Млако въпроси за изпускателната система

Мнениеот nigga » Чет 19 юли 2007 16:57


чета аз тука по форума за колектори(изпускателни)и ми дойде на ум да ви попитам следното:
има ли смисъл,и въобще ще стане ли,да сложа на моя мотор колектор от КР примерно.
и още 1 въпрос за испускателната система:
ако сменя тръбата,тя сега е на 55мм примерно на 60мм с новия колекто(ако става нали)дали ще получа някакъв ефект.


разъждавам и над друго.ако се постави тръба от колектора пред резонатора до задното гърне,но самата тръба да бъде спираловидна отвътрешната страна дали ще има логика.това с спираловидността е за да се завихря въздуха и съответно да излиза по бързо




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Млако въпроси за изпускателната система

Мнениеот rusiq_24 » Чет 19 юли 2007 17:12


nigga написа:чета аз тука по форума за колектори(изпускателни)и ми дойде на ум да ви попитам следното:
има ли смисъл,и въобще ще стане ли,да сложа на моя мотор колектор от КР примерно.
и още 1 въпрос за испускателната система:
ако сменя тръбата,тя сега е на 55мм примерно на 60мм с новия колекто(ако става нали)дали ще получа някакъв ефект.


разъждавам и над друго.ако се постави тръба от колектора пред резонатора до задното гърне,но самата тръба да бъде спираловидна отвътрешната страна дали ще има логика.това с спираловидността е за да се завихря въздуха и съответно да излиза по бързо
На твоя мотор подмяната на колектор си е направо задължителна понеже заводския е ужасен.От КР нз как ще сложиш като е абсолютно различен а и да успееш по нз какъв извънземен начин нищо няма да постигнеш понеже и КРския не става за нищо защото и той е чугунен и зле направен.На АБФа е най добре направен понеже е тръбен ама и той не става,най добре ако не можеш да си намериш хубав отиди да ти напрявят разликата е голяма.А за това че си с Ф55 е много добре и не преминавай на Ф60 защото ще получиш обратен ефект :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 19 юли 2007 17:13


Относно диаметъра - поне доколкото съм проучил, няма полза от повече от Ф55мм, поне и за нетурбинирани автомобили. Имай предвид, че изхода на supersprint 4-2-1 колектор е също на 55мм, демек доста инженери са си блъскали главата какъв да бъде диаметъра на генерацията и са стигнали до извода, че 55мм е ОК :)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 19 юли 2007 17:15


musura написа:Относно диаметъра - поне доколкото съм проучил, няма полза от повече от Ф55мм, поне и за нетурбинирани автомобили. Имай предвид, че изхода на supersprint 4-2-1 колектор е също на 55мм, демек доста инженери са си блъскали главата какъв да бъде диаметъра на генерацията и са стигнали до извода, че 55мм е ОК :)
Така е ама това е за КР а за ПБ ф55 даже ми се струва малко множко :wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 19 юли 2007 17:16


Колегата преди мен ти е написал ,но и аз ще ти кажа че въобще не става колектор от KR на нашите моторетки :wink: примервах един такъв на моя мотор,но нямат нищо общо!!! :idea:


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Чет 19 юли 2007 20:35


добре за КР колектора разбрах.колкото до идеята ми за спираловините вътрешни стени за тръбите.....................аз мисля че така въздуха ще се завихря и ще излиза по-бързо.а и къде сега да търся колктор.кой може да ми направи


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 19 юли 2007 20:54


nigga написа:добре за КР колектора разбрах.колкото до идеята ми за спираловините вътрешни стени за тръбите.....................аз мисля че така въздуха ще се завихря и ще излиза по-бързо.а и къде сега да търся колктор.кой може да ми направи
Тва със тия спираловидни работи е пълна глупост,не се занимавай с глупости то ако имаше ефект хората щяха да го правят на всеки сериен автомобил а и аз лично на никоя кола не съм виждал такова нещо.Колектор може да ти направи колегата r_tuning а къде се намира нека той или колегите те упътят :wink:


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Чет 19 юли 2007 21:51


ок.мерси на всички колеги.научих това което исках да знам така че :lock:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта