чета аз тука по форума за колектори(изпускателни)и ми дойде на ум да ви попитам следното:
има ли смисъл,и въобще ще стане ли,да сложа на моя мотор колектор от КР примерно.
и още 1 въпрос за испускателната система:
ако сменя тръбата,тя сега е на 55мм примерно на 60мм с новия колекто(ако става нали)дали ще получа някакъв ефект.
разъждавам и над друго.ако се постави тръба от колектора пред резонатора до задното гърне,но самата тръба да бъде спираловидна отвътрешната страна дали ще има логика.това с спираловидността е за да се завихря въздуха и съответно да излиза по бързо
Млако въпроси за изпускателната система
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Млако въпроси за изпускателната система
На твоя мотор подмяната на колектор си е направо задължителна понеже заводския е ужасен.От КР нз как ще сложиш като е абсолютно различен а и да успееш по нз какъв извънземен начин нищо няма да постигнеш понеже и КРския не става за нищо защото и той е чугунен и зле направен.На АБФа е най добре направен понеже е тръбен ама и той не става,най добре ако не можеш да си намериш хубав отиди да ти напрявят разликата е голяма.А за това че си с Ф55 е много добре и не преминавай на Ф60 защото ще получиш обратен ефектnigga написа:чета аз тука по форума за колектори(изпускателни)и ми дойде на ум да ви попитам следното:
има ли смисъл,и въобще ще стане ли,да сложа на моя мотор колектор от КР примерно.
и още 1 въпрос за испускателната система:
ако сменя тръбата,тя сега е на 55мм примерно на 60мм с новия колекто(ако става нали)дали ще получа някакъв ефект.
разъждавам и над друго.ако се постави тръба от колектора пред резонатора до задното гърне,но самата тръба да бъде спираловидна отвътрешната страна дали ще има логика.това с спираловидността е за да се завихря въздуха и съответно да излиза по бързо

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
Относно диаметъра - поне доколкото съм проучил, няма полза от повече от Ф55мм, поне и за нетурбинирани автомобили. Имай предвид, че изхода на supersprint 4-2-1 колектор е също на 55мм, демек доста инженери са си блъскали главата какъв да бъде диаметъра на генерацията и са стигнали до извода, че 55мм е ОК 

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Така е ама това е за КР а за ПБ ф55 даже ми се струва малко множкоmusura написа:Относно диаметъра - поне доколкото съм проучил, няма полза от повече от Ф55мм, поне и за нетурбинирани автомобили. Имай предвид, че изхода на supersprint 4-2-1 колектор е също на 55мм, демек доста инженери са си блъскали главата какъв да бъде диаметъра на генерацията и са стигнали до извода, че 55мм е ОК

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Тва със тия спираловидни работи е пълна глупост,не се занимавай с глупости то ако имаше ефект хората щяха да го правят на всеки сериен автомобил а и аз лично на никоя кола не съм виждал такова нещо.Колектор може да ти направи колегата r_tuning а къде се намира нека той или колегите те упътятnigga написа:добре за КР колектора разбрах.колкото до идеята ми за спираловините вътрешни стени за тръбите.....................аз мисля че така въздуха ще се завихря и ще излиза по-бързо.а и къде сега да търся колктор.кой може да ми направи

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: M3ntata и 33 госта