1.8 16В Дигифант

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

1.8 16В Дигифант

Мнениеот Vizor » Сря 01 авг 2007 21:44


Докато се ровех из фауве вортекс-а и намерих една интересна тема

16 клапанова глава с колектора на дигифант 2-ка :)

Изображение

Изображение

Изображение

за жалост повече се обясняват за глупости в темата .. та ако искате можем да я обсъдим тук..

според вас.. как .. какво.. защо?

Последна промяна от Vizor на Сря 01 авг 2007 22:40, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 01 авг 2007 22:39


Това са много добри варианти за КР :wink: п.п Колега оправи 18V на 16V :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 01 авг 2007 22:52


Благодаря за забележката колега.. просто съм на един дръглив лаптоп и нямам Numpad-а и пиша глупости..

та до колкото ми обясниха пичовете са направили следните неща
не са сложили глава от кр на 8В дигифант ами обратното 8В дигифант на кр/пл евентуално ..

първия е бил 1.8 16В ПЛ с оригиналните си ЦИС-е и ЦЕ1 кабели

извадил е всичко .. използвал е 9А блок, 9А глава (портвана и полирана), gasket matched head (Немога да го преведа за гарнитурата какво е имал в предвид за това го пиша на английски), 3-angle valve grind, TechTonics Tuning heavy duty valve springs и стоковите клапани, 268-ци валове стоков 1.8 8В дигифант 2 инжектори, ББМ релса за инжекторите (fuel rail в 12 часа не се превежда лесно :lol: ), CIS-E помпи (2-те в резервоара и външната), 2.5бар-а ФПР (горивен регулатор), 4-1 колектор, катализатор (еми .. така са хамеринакците :lol: ), и стокова изпускателна до края. Дигифанта за сега му е чипнат до колкото обясни пича


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 авг 2007 22:55


А няма ли да е по-лесно да се набие направо инжекция от АБФ, вместо да се прави цялата тая галимация. :?:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 01 авг 2007 22:57


niikoo_1 написа:А няма ли да е по-лесно да се набие направо инжекция от АБФ, вместо да се прави цялата тая галимация. :?:


той нарочно го е правил това.. все пак сменя почти всичко.. и ефекта е бил доста доволен.. като дообяснят и ако пишат пак по темата и аз ще драскам тук :)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 01 авг 2007 22:59


Играчката не е никак малка ...

Не е ли по-простия вариант да се ползва мегаскуирт? А и позволява доста повече възможности за бъдещи ъпгрейди?

Принципно, ако се прави процедурата, какво трябва да се вземе от АБФ-а? в смисъл - датчици, електроника каква, горивни помпи :?: :roll:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 01 авг 2007 23:01


И според мен по добрия вариант щеше да е АБФова инжекция че тия дебитомери нещо не ме кефят :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 01 авг 2007 23:03


musura написа:Играчката не е никак малка ...

Не е ли по-простия вариант да се ползва мегаскуирт? А и позволява доста повече възможности за бъдещи ъпгрейди?

Принципно, ако се прави процедурата, какво трябва да се вземе от АБФ-а? в смисъл - датчици, електроника каква, горивни помпи :?: :roll:


Пича не е искал да прави такова нещо за това не го е направил явно .. с мегаскуирт ще стане по лесно и по удобно даже на кр-а ще му дойде доста добре ;) ама все пак той нарочно е сменил всичко това.. ами ако случайно искаш да си оставиш всичко сток и само да боднеш диги-то ? пак става


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 01 авг 2007 23:40


Е да де, ама то бая работи си мисля, че трябва да се боднат ... Не е като да издърпам жиците и маркучите на единия и да сложа другия...

По вероятно е пича да е имал под ръка тези чаркове и затова да го е направил така ...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 01 авг 2007 23:45


musura написа:Е да де, ама то бая работи си мисля, че трябва да се боднат ... Не е като да издърпам жиците и маркучите на единия и да сложа другия...

По вероятно е пича да е имал под ръка тези чаркове и затова да го е направил така ...


За жалост не ми е отговорило другото момче което е направило същата трансплантация но без много бози :) ще видим томороу


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 01 авг 2007 23:58


musura написа:....По вероятно е пича да е имал под ръка тези чаркове и затова да го е направил така ...


Точно това се е случило като гледам.

РАСО


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 02 авг 2007 7:43


А да не забравяме, че в САЩ и Канада никога не се е предлагал ABF! Така, че това е имал, това е ползвал.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 02 авг 2007 8:29


аз го пуснах защото беше найстина интересен сбирщайн пък и някои може да взаймства някоя идейка ;)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 02 авг 2007 9:26


niikoo_1 написа:А няма ли да е по-лесно да се набие направо инжекция от АБФ, вместо да се прави цялата тая галимация. :?:

От АБФ мисля, че може да се ползва успешно смукателен колектор+рейка с дюзи, но пък ще трябва да майстори и монтира някъде назъбения венец за оборотите на коляновия вал например... :wink:
На мен ми е интересно каква рейка с дюзи е ползвал, с какъв дебит и как точно ги е монтирал на колектора - предполагам е паднало преправяне...
Като гледам си е останал и с делкото от механичния инжекцион, а от Дигифанта е без вакум регулатор и е на блока - предполагам и тук са правени магии... :)

Визоре - дай линк към темата ве.... :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Чет 02 авг 2007 9:41


Рейката е поръчана фабрична от ББМ

а първия двигател. .не го знам мисля че е хоум къстъм мейд

ЦЪК ТЕМАТА

Обаче признавам едно.л.. ебати сбирщайн-а е паднал честно ! :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта