ITB що е то и има ли почва у назе..!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ITB що е то и има ли почва у назе..!

Мнениеот Vizor » Пон 13 авг 2007 17:27


Така до колкото успявам да разбера с моя проз мозък това са дросел клапи на входящия (обикновенно къстъм меид) колектор с инжектори (или някакъв вид подаване на гориво)

сиреч .. малки карбураторчета :lol:

ето това е изпълнението без инжекторите

Изображение

Изображение

а това със

Изображение

Изображение

Изображение

та .. има ли то почва у нас
как може да се направи долу горе ефективно
според Вас може ли да се направи без наличието на електроника
може ли евентуално този който ще се обади по подготвен да обясни как ще стане това :)

благодаря предварителноа

а за неподготвените изказвания има мусура и личо :lol:

Последна промяна от Vizor на Пон 13 авг 2007 17:36, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 13 авг 2007 17:35


Изображение За това ли говорим :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 13 авг 2007 17:37


rusiq_24 написа: За това ли говорим :wink:


да бате .. ама просто ми падна нета и неможах да си едитна на време темата


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Пон 13 авг 2007 17:54


Ами тез диузи е добре да ги управляваш с няква електроника :twisted:
Самите ITB-та са скъпи4ки ... стават моторджииски и т.н.
Фуниите които се слагат отпред също са скъпи :twisted:
4увал сам от хора дет са в 4ас с атмосферни ко4ини 4е само от тях нема кои знае каква фаида .... тоест треа мотора да си подготвен (сигурно се сещаш какво вклиу4ват N/A сетъпите)
С тях имало по добро настроиване на режимите на мотора ... докат с един голям дросел има само малко гас и целата гас :roll: тфа е което съм 4увал понеже не съм запален по N/A мотори за да се задълбо4авам да 4ета за тях :wink:
С прости думи не о4акваи мотора да полудее от тях ... те са по скоро за да стане един направен мотор ( валове,хедери, и т.н.) по приатен за каране в всякакъв оборотен диапазон :roll:
За тфа дет го написах не съм сигурен ... написах защо по горе , така 4е търпя критики :lol:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 13 авг 2007 18:03


Изображение

Голяма Снимка Клик

Гледам че не е задължително да е с МС

просто мисълта ми е да е всичко без електроника и съответно да е без карбове


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 13 авг 2007 18:21


Тази система май я тачат най-много във Формула 1 ( или пък просто нямат избор заради ограниченията ).Там работи доста добре

http://video.google.com/videoplay?docid=-3789636772521287268


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пон 13 авг 2007 18:50


Vizor написа:Изображение

Голяма Снимка Клик

Гледам че не е задължително да е с МС

просто мисълта ми е да е всичко без електроника и съответно да е без карбове


Ако не виждаш и тука има диузи които са електри4ески и съответно треа нещо да ги командва ... отделен е въпроса дали ще е МС или не :wink:
Ако е без електроника и без карбове ... то тогава какво ше сипва бензин ? Механи4ен не може да сипва на ITB-ta ... освен ако не им се направи пленум и тръбата не се прекара през филтърната кутия , ама в тоя слу4еи не знам къф 6е е ефекта :roll:
Защо искаш да е без електроника ? за да е по ефтино ли ?


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 13 авг 2007 19:02


Има почва у нас и ефекта не е малък но е ужасно скъп (от порядъка на 2000лв)ако си го поръчаш а и не си заслужава толкова инвестицията и поради това че е много скъп се правят домашно производство :D Или клапи от мотор или от малолитражка 1.0 1.1 и тн. или готови Вебери се дупчат за дюзи то и ефекта е нещо наподобяващ Веберите но тук нещата са много по прецизни и ефекта естествено по голям.Иначе няма начин без електроника :roll: Иначе ето как влияе на s2000 http://youtube.com/watch?v=XkAFTYoyK2U :shock


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 13 авг 2007 19:33


http://www.team-integra.net/sections/articles/showarticle.asp?ArticleID=466

Ето тук е описано ( на английски е ).На 2-ра страница има и формули за смятане на IM


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Пон 13 авг 2007 23:53


има ефект да, има и почва у нас...
за справка сайта на БФАС раздел планински шампионат, класиране клас Х, една астричка 2.0 16В атмосверка с ITB и електроника TDD (250 коня на мотора)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 14 авг 2007 9:58


Имах си аз да няма почва....ми то по-добур сетъп за атмосверка не се сещам. Мотора с единични дросели е уникално респонсен и едва ли има по добър начин от този а в комбинация с хубаво портната глава, прилични хедърси и електроника става нещо много палаво за каране.
Масово се използват дросели от мотоциклети за тая работа като най-достъпни, но заигравката е доста.
Подобни като ефективност са двойните карборатори на Вебер и Делорто, но пък там трябва да се играе много с подбора на жигльори за да се докарат смесите.

РАСО


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 14 авг 2007 11:06


абе аз ли съм кух.. или не виждам възд. филтър тук..


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 14 авг 2007 11:13


wili98 написа:абе аз ли съм кух.. или не виждам възд. филтър тук..


че те да нямат цедка на колектора .. за кво им е филтър ;) ще бави въздуха ;)

имат презервативи попринцип..

Изображение


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 14 авг 2007 11:17




Потребителски аватар
malolitrajkata
Мнения: 594
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот malolitrajkata » Вто 14 авг 2007 11:19


на Али бавареца е с такава продобивка:
Изображение
Shot at 2007-08-14



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта