Ами тез диузи е добре да ги управляваш с няква електроника
Самите ITB-та са скъпи4ки ... стават моторджииски и т.н.
Фуниите които се слагат отпред също са скъпи
4увал сам от хора дет са в 4ас с атмосферни ко4ини 4е само от тях нема кои знае каква фаида .... тоест треа мотора да си подготвен (сигурно се сещаш какво вклиу4ват N/A сетъпите)
С тях имало по добро настроиване на режимите на мотора ... докат с един голям дросел има само малко гас и целата гас

тфа е което съм 4увал понеже не съм запален по N/A мотори за да се задълбо4авам да 4ета за тях
С прости думи не о4акваи мотора да полудее от тях ... те са по скоро за да стане един направен мотор ( валове,хедери, и т.н.) по приатен за каране в всякакъв оборотен диапазон
За тфа дет го написах не съм сигурен ... написах защо по горе , така 4е търпя критики
