вал GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
deyan_petrov
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

вал GTI 8V

Мнениеот deyan_petrov » Съб 03 ное 2007 23:22


пробвах с търсачката и изчетох доста по темата но никой не каза да има ефект?Та въпроса ми е на Г2 PB 112к ако се сложи разпределителен вал от Г3 2Е 115 ще има ли положителен ефект или нъцки :?:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 04 ное 2007 0:53


фазите са почти идентични (поне разликата е незначителна).
вземи шублер и мери лифта-там ако има разлика-тва ше ти е отговора. :wink:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 26 ное 2007 15:19


Аз да попитам понеже не съм наясно с някои понятия.Какво е лифт-а.А също да питам-понеже vaskoto1 беше казал че на ABS пак може да се сложи от 2Е вал.Та въпроса е как да ги различавам,какво да меря?Щото тук в бургас в орг. магазин на vw казаха че нямат такъв вал, а данните били сервизна информация. а втората употреба каза че валовете на ABS и 2Е били еднакви-цена 80лв. И още един въпрос-може ли на г2 с двг 1.3 NZ пълен инжекцион да се сложи разпр. вал от г3 1.6 ABU щот моторите много си приличат? Ако да ,има ли ефект ?
А, и как са цените в софия?

П.С. стана малко дълго стана с много въпроси ама ако получа отговор ще съм много благодарен. :bowdown


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Пон 26 ное 2007 16:23


ми че те почти всичките мотори на vw си приличат на вид ама по това не можеш да съдиш - и аз искам друг вал ама се чудя струва ли си - щото сам по себе си няма да е кои знае какво - ще трябва и други неща да се пипнат че да тръгне колата повече


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пон 26 ное 2007 16:56


Аз сложих вал от 2Е (най-агресивния с означение G) и имам подобрение до 4000 оборота което се усеща, за да имам ефект нагоре трябва да се сгъсти мотора на 10:1 което ще го правя по натам.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 26 ное 2007 17:14


знам че по външния вид не може да се съди ама има голяма между abu и aee ,който пък има се различава от аек. затова си помислих че чета за много взаимизаменяеми части.вал от това пък на глава на онова И ТЕ ТАКА.и затова питам щот може да ми излезе късмета и да пипна малкия г2 кото е пред блока.а за abs-а имам мерак за 2Е вал. аз искам само леко подобрение а не яко коне щот колата все още се ползва от цялото семейство. и наистина както спменах силно ме интересува как да ги различавам и кво да меря
10Х


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 27 ное 2007 22:54


Stenly написа:Аз сложих вал от 2Е (най-агресивния с означение G) и имам подобрение до 4000 оборота което се усеща, за да имам ефект нагоре трябва да се сгъсти мотора на 10:1 което ще го правя по натам.

Какви са тия означения, G :?:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 27 ное 2007 23:34


martineli написа:знам че по външния вид не може да се съди ама има голяма между abu и aee ,който пък има се различава от аек. затова си помислих че чета за много взаимизаменяеми части.вал от това пък на глава на онова И ТЕ ТАКА.и затова питам щот може да ми излезе късмета и да пипна малкия г2 кото е пред блока.а за abs-а имам мерак за 2Е вал. аз искам само леко подобрение а не яко коне щот колата все още се ползва от цялото семейство. и наистина както спменах силно ме интересува как да ги различавам и кво да меря
10Х

Това,което можеш да измериш е А или Б на двата вала и сравняваш...
Изображение
..още нещо интересно :D
Изображение


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 27 ное 2007 23:48


Има едни обозначения на отливката на вала (накъде между шийките) които имат отношение към "агресивността" на вала.....

Баце, много има да се чете относно валовете и кое ти трябва за малко по насъскан мотор..... градуси, фази, лифт, застъпване...... всичко е от значение но кое е най-важното.... :)?

само със сгъстяване постигаш ефекти но има и по-смислени неща.... СМЕСИ!!!! гориво, въздух ...... вход, изход.... температури....

Гледам сумати портнати глави и с променена горивна камера и чета до полуда и си задавам въпроса "Защо?" "Какъв е смисъла?" "къде мога да подобря....?"

Само със смяна на валове и съвместимости няма да получиш желания ефект ! Също така може да направиш ефекта в дефект.....

Пак се олях :) :oops: :oops:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 27 ное 2007 23:55


Bobby_ написа:Има едни обозначения на отливката на вала (накъде между шийките) които имат отношение към "агресивността" на вала.....

И тук възниква въпроса колко вида означения има и кое за колко "агресивен" вал е, ако можем изобщо да говорим за някаква агресия от сток вал...


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 28 ное 2007 0:03


тези параметри не знам откъде да ги взема :( иначе и аз се интересувам от фабрични параметри...


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 28 ное 2007 1:54


10X за инфото лошото е че требе да похабя ена гарнитура на капака за да измеря моя вал ама за каузата 6том тряа.ина4е ми е пределно ясно че няма да направя чудеса особено с сток вал.просто в тая тема се пише за валове и затова не говоря за генерации и полиш и порт и те така.и се пак за другия вал от abu на nz нещо знае ли се??
мерси отново


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Сря 28 ное 2007 15:33


8)
Ето малко инфо на повечето валове,има го и G версията и параметри.
http://www.techtonicstuning.com/camsspecs.asp


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Сря 28 ное 2007 20:11


маерси .този G вал дали е този с букви Std A2 hyd G, ot мотори RD PF RV ли е :?:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Сря 28 ное 2007 20:33


по скоро май е този по горе дето е ,130 $ дето пише.. :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта