Проект Голф 3ка 1.8 ABS 90hp

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Wotan
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Проект Голф 3ка 1.8 ABS 90hp

Мнениеот Wotan » Съб 29 дек 2007 18:03


Начи това ми е парвата кола :)) и както всеки млад човек искам да я направя да варви и да изглежда по добре.Може ли някои да ми каже от каде да започна по ДВГ.... сменил сум само филтърчето със спортно и някои други екстри съм си сложил откам визия.... Като чета в този форум оставам сус убеждението че АБС-а има потенциал .. поправете ме ако бъркам...


Благодаря Предварително!




didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 29 дек 2007 18:13


Добре дошъл, колега.

Така... за мотора. Откъде да започнем? Този мотор има потенциал, но първата стъпка е да разкараш моното и да сложиш многоточков инжекцион - K-Jetronic (механичен) или Digifant (електрически). Колегата Stenly я прави тази операция на неговия Пасат:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

Така, след това идва ред на вал. На тези мотори (ABS и RP) може да се сложи разпределителен вал от 2E мотор (2.0, 115hp). Въпросната "изгъзица" я правя и аз. Вал взех, но още не съм го монтирал.
След това - читави кабели, капачки, палци, свещи и центровка, нова по-широка генерация, пренареждане на скоростната кутия (1,2,3,4 къси и дълга 5-та).

Накратко - този блок има потенциал, обаче моното и главата го спъват. Ако решиш да си останеш с моното до към 100 к.с. макс ще я докараш колата. Всичко зависи колко пари ти се дават. Писано е многократно по темата. Потърси в търсачката за още инфо. ;)


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Съб 29 дек 2007 22:09


Ако ще сменяш горивната система, ти предлагам да е Digifant, щото K-Jetronic-а няма електроника, което за по-нататъшно развитие си е голяма спънка. След Digifant-а идва и компресорчето! :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=j3mLf44nb-M
http://www.youtube.com/watch?v=1Tdz7vSI6To
Това Vento е с двигател ABS.
http://www.capa.com.au/prices_eaton.htm


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 29 дек 2007 22:57


Умрях си от смях на коментара в YouTube - sounds like my hoover! :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 29 дек 2007 23:59


Що бе Eaton-a си звучи кат Ф1 :lol:
Моя съвет е не се вкарвай в големия филм щото няма излизане от него. Вярно че правих сума ти неща по моята кола но ми струваше доста За мен кеф цена няма ама за други не е така. Остави си голфчето така. Намери някоя друга кола и нея я маймунчи както искаш. Не пипай ежедневката:)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта