Благодаря Предварително!
Проект Голф 3ка 1.8 ABS 90hp
Проект Голф 3ка 1.8 ABS 90hp
Начи това ми е парвата кола
) и както всеки млад човек искам да я направя да варви и да изглежда по добре.Може ли някои да ми каже от каде да започна по ДВГ.... сменил сум само филтърчето със спортно и някои други екстри съм си сложил откам визия.... Като чета в този форум оставам сус убеждението че АБС-а има потенциал .. поправете ме ако бъркам...
Благодаря Предварително!
Благодаря Предварително!
-
didoriginal
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Добре дошъл, колега.
Така... за мотора. Откъде да започнем? Този мотор има потенциал, но първата стъпка е да разкараш моното и да сложиш многоточков инжекцион - K-Jetronic (механичен) или Digifant (електрически). Колегата Stenly я прави тази операция на неговия Пасат:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Така, след това идва ред на вал. На тези мотори (ABS и RP) може да се сложи разпределителен вал от 2E мотор (2.0, 115hp). Въпросната "изгъзица" я правя и аз. Вал взех, но още не съм го монтирал.
След това - читави кабели, капачки, палци, свещи и центровка, нова по-широка генерация, пренареждане на скоростната кутия (1,2,3,4 къси и дълга 5-та).
Накратко - този блок има потенциал, обаче моното и главата го спъват. Ако решиш да си останеш с моното до към 100 к.с. макс ще я докараш колата. Всичко зависи колко пари ти се дават. Писано е многократно по темата. Потърси в търсачката за още инфо.
Така... за мотора. Откъде да започнем? Този мотор има потенциал, но първата стъпка е да разкараш моното и да сложиш многоточков инжекцион - K-Jetronic (механичен) или Digifant (електрически). Колегата Stenly я прави тази операция на неговия Пасат:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Така, след това идва ред на вал. На тези мотори (ABS и RP) може да се сложи разпределителен вал от 2E мотор (2.0, 115hp). Въпросната "изгъзица" я правя и аз. Вал взех, но още не съм го монтирал.
След това - читави кабели, капачки, палци, свещи и центровка, нова по-широка генерация, пренареждане на скоростната кутия (1,2,3,4 къси и дълга 5-та).
Накратко - този блок има потенциал, обаче моното и главата го спъват. Ако решиш да си останеш с моното до към 100 к.с. макс ще я докараш колата. Всичко зависи колко пари ти се дават. Писано е многократно по темата. Потърси в търсачката за още инфо.
- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Ако ще сменяш горивната система, ти предлагам да е Digifant, щото K-Jetronic-а няма електроника, което за по-нататъшно развитие си е голяма спънка. След Digifant-а идва и компресорчето!
http://www.youtube.com/watch?v=j3mLf44nb-M
http://www.youtube.com/watch?v=1Tdz7vSI6To
Това Vento е с двигател ABS.
http://www.capa.com.au/prices_eaton.htm
http://www.youtube.com/watch?v=j3mLf44nb-M
http://www.youtube.com/watch?v=1Tdz7vSI6To
Това Vento е с двигател ABS.
http://www.capa.com.au/prices_eaton.htm
-
didoriginal
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Що бе Eaton-a си звучи кат Ф1
Моя съвет е не се вкарвай в големия филм щото няма излизане от него. Вярно че правих сума ти неща по моята кола но ми струваше доста За мен кеф цена няма ама за други не е така. Остави си голфчето така. Намери някоя друга кола и нея я маймунчи както искаш. Не пипай ежедневката:)
Моя съвет е не се вкарвай в големия филм щото няма излизане от него. Вярно че правих сума ти неща по моята кола но ми струваше доста За мен кеф цена няма ама за други не е така. Остави си голфчето така. Намери някоя друга кола и нея я маймунчи както искаш. Не пипай ежедневката:)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта