Boost meter MK4 1.8t

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Boost meter MK4 1.8t

Мнениеот leonardo_vd » Пет 28 дек 2007 17:58


Значи, днес си закупих бууст метър за колата. Монтирах го и маркуча, за вакума сложих между турбото и някакъв датчик преди тръбата на въздуха от филтъра. Според мен нещо не е наред тъй като не отчита отрицателните стойности когато не подавам газ и убивам скорроста на по-ниска предавка. При подаване на газ стрелката стига максимум до 0,4бар. Какво мислите вие?

Eто този модел е. http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1098


Грешката е в мен. Н друго място съм се закачил, но така е като няма кой да ти каже. Утре ще променя нещата и ще пусна снимки.




Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Boost meter MK4 1.8t

Мнениеот emmko » Пет 28 дек 2007 18:57


leonardo_vd написа:Значи, днес си закупих бууст метър за колата. Монтирах го и маркуча, за вакума сложих между турбото и някакъв датчик преди тръбата на въздуха от филтъра. Според мен нещо не е наред тъй като не отчита отрицателните стойности когато не подавам газ и убивам скорроста на по-ниска предавка. При подаване на газ стрелката стига максимум до 0,4бар. Какво мислите вие?

Eто този модел е. http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1098


Грешката е в мен. Н друго място съм се закачил, но така е като няма кой да ти каже. Утре ще променя нещата и ще пусна снимки.



Защото тези коли са направени така,когато пуснеш газта и си на скорост изключва дюзите и ти отваря леко дроселовата клапа,за да неправи вакум мотора и да дърпа масло от картера и за икономия,сам може да се убедиш,като си махнеш крака от газта си погледни моментния разход!Другата причина е blow off-а и рециркулацията(буст метъра се закача на колектора но след дроселовата клапа)!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Boost meter MK4 1.8t

Мнениеот leonardo_vd » Пет 28 дек 2007 19:08


emmko написа:
leonardo_vd написа:Значи, днес си закупих бууст метър за колата. Монтирах го и маркуча, за вакума сложих между турбото и някакъв датчик преди тръбата на въздуха от филтъра. Според мен нещо не е наред тъй като не отчита отрицателните стойности когато не подавам газ и убивам скорроста на по-ниска предавка. При подаване на газ стрелката стига максимум до 0,4бар. Какво мислите вие?

Eто този модел е. http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1098


Грешката е в мен. Н друго място съм се закачил, но така е като няма кой да ти каже. Утре ще променя нещата и ще пусна снимки.



Защото тези коли са направени така,когато пуснеш газта и си на скорост изключва дюзите и ти отваря леко дроселовата клапа,за да неправи вакум мотора и да дърпа масло от картера и за икономия,сам може да се убедиш,като си махнеш крака от газта си погледни моментния разход!Другата причина е blow off-а и рециркулацията(буст метъра се закача на колектора но след дроселовата клапа)!

Това за изключването на дюзите го знам. Забелязал съм че като не подавам газ и съм на скорост примерно при спускане не ми отчита разход. Е точно тук съм сгрешил, с монтажа. Утре ще се корегирам. Мерси за отговора.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пет 28 дек 2007 23:33


Зака4и го някаде на смукателния колектор и ше по4не да от4ита правилно ... кфи са тез глупости отворен дросел и отрезани диузи ...
то 4е ги реже диузите нека си ги реже ...
Ама нали диузите ги реже по вакум ... и ТПС.. и обороти ...
Тфа ЕКУ треа разбере кога да ги отреже

Има си вакум мотора и на празен ход и на каране без гас на скорост ....
ама го зака4и правилно .... заки4и го примерно на фуел регулатора или на блоу офф-а ... с 3-ник ... в кутииката си има 3-ник или поне треа да има ...
Режеш вакум4ето на блоу-офф-а примерно и му слагаш 3-ника и слет тфа пускаш марку4е към уред4ето и кум блоу-офф-4ето :wink:
Треа надува 0.6-0.7 ако е сток ... и да има и толкова вакум :wink:
Слагал съм боост метар4е на 1.8 Т и си4ко си е наред


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 29 дек 2007 17:07


Сега вече работи нормално, но не надува повече от 0,4.
A така е като работи на място.

Изображение


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Съб 29 дек 2007 17:14


leonardo_vd написа:Сега вече работи нормално, но не надува повече от 0,4.


значи идва ред и на контролер сега mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 29 дек 2007 17:50


lowrider написа:
leonardo_vd написа:Сега вече работи нормално, но не надува повече от 0,4.


значи идва ред и на контролер сега mhihi

Я обясни?? Какъв контролер


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 29 дек 2007 17:51


Да увеличиш малко надува .. евентуално си поиграй с wastegate-то .. щото този надув изобщо не е нормален.. ама изобщо..


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 29 дек 2007 19:56


Vizor написа:Да увеличиш малко надува .. евентуално си поиграй с wastegate-то .. щото този надув изобщо не е нормален.. ама изобщо..

Eми как по-точно да го направя, някой ако ми обясни ще го направя.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

!

Мнениеот Sachko » Нед 30 дек 2007 11:30


Я по добре се разходи на някои турбо сервиз да ти погледнат турбото дали не е за ремонт :idea:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: !

Мнениеот leonardo_vd » Нед 30 дек 2007 14:47


Sachko написа:Я по добре се разходи на някои турбо сервиз да ти погледнат турбото дали не е за ремонт :idea:

:cry: Бате тука е провинцията. А не е ли по-сигурно да си зема друго турбо, така или иначе ще слагам чип. Няма ли друг начин да се провери турбото. Сега правих клипче с вървежа и случайно забелязах че надува до 0.5/0.6 ама не всеки път.
Ето и линк към видеото.
http://vbox7.com/play:b9f4cb91 l


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Нед 30 дек 2007 15:24


Уреда верен ли е?Като е изгасена колата на 0 ли стои?Че на мен ми се е случвало да се вкарвам във филма заради една мръднала стрелка.Иначе напрао карай колата в турбо сервиз ако не ти се занимава на тебе.Огледай го за масло, бръкни пипни перката дали има луфтове, масло по нея и тн.Ама като е изгасена колата да не останеш без пръсти. :lol:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 30 дек 2007 15:46


Kozunak написа:Уреда верен ли е?Като е изгасена колата на 0 ли стои?Че на мен ми се е случвало да се вкарвам във филма заради една мръднала стрелка.Иначе напрао карай колата в турбо сервиз ако не ти се занимава на тебе.Огледай го за масло, бръкни пипни перката дали има луфтове, масло по нея и тн.Ама като е изгасена колата да не останеш без пръсти. :lol:


Ами като е изгасена колата уреда стои най-долу, на -1 а като работи на място на -0,8. Знам ли дали е верен уреда като нямам друг да проверя. Нали все пак е нов.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Нед 30 дек 2007 17:44


Начи ти мери една десета надолу.Тоест при реално налягане 0.6, той ти показва 0.5.Виж дали може да се отвори, да му бутнеш стрелката.Ако не може да се отвори го връщай.Но щом един път праи налягане, един път не праи има нещо гнило.


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Нед 30 дек 2007 17:59


излез на някоя магистрала (ако си в БГ изборът е ограничен :lol: , може и околовръстно), включи на максимална предавка (5та/6та) и почни да настъпваш докато стигне макс-а на бууст-а.Така най-добре ще разбереш на колко ти надува мекотелото.Направи го няколко пъти и ако резултатът е идентичен ,нямаш проблеми.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта