Значи, днес си закупих бууст метър за колата. Монтирах го и маркуча, за вакума сложих между турбото и някакъв датчик преди тръбата на въздуха от филтъра. Според мен нещо не е наред тъй като не отчита отрицателните стойности когато не подавам газ и убивам скорроста на по-ниска предавка. При подаване на газ стрелката стига максимум до 0,4бар. Какво мислите вие?
Eто този модел е. http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1098
Грешката е в мен. Н друго място съм се закачил, но така е като няма кой да ти каже. Утре ще променя нещата и ще пусна снимки.
Boost meter MK4 1.8t
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Boost meter MK4 1.8t
leonardo_vd написа:Значи, днес си закупих бууст метър за колата. Монтирах го и маркуча, за вакума сложих между турбото и някакъв датчик преди тръбата на въздуха от филтъра. Според мен нещо не е наред тъй като не отчита отрицателните стойности когато не подавам газ и убивам скорроста на по-ниска предавка. При подаване на газ стрелката стига максимум до 0,4бар. Какво мислите вие?
Eто този модел е. http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1098
Грешката е в мен. Н друго място съм се закачил, но така е като няма кой да ти каже. Утре ще променя нещата и ще пусна снимки.
Защото тези коли са направени така,когато пуснеш газта и си на скорост изключва дюзите и ти отваря леко дроселовата клапа,за да неправи вакум мотора и да дърпа масло от картера и за икономия,сам може да се убедиш,като си махнеш крака от газта си погледни моментния разход!Другата причина е blow off-а и рециркулацията(буст метъра се закача на колектора но след дроселовата клапа)!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Boost meter MK4 1.8t
emmko написа:leonardo_vd написа:Значи, днес си закупих бууст метър за колата. Монтирах го и маркуча, за вакума сложих между турбото и някакъв датчик преди тръбата на въздуха от филтъра. Според мен нещо не е наред тъй като не отчита отрицателните стойности когато не подавам газ и убивам скорроста на по-ниска предавка. При подаване на газ стрелката стига максимум до 0,4бар. Какво мислите вие?
Eто този модел е. http://www.topspeed.bg/product.php?iid=1098
Грешката е в мен. Н друго място съм се закачил, но така е като няма кой да ти каже. Утре ще променя нещата и ще пусна снимки.
Защото тези коли са направени така,когато пуснеш газта и си на скорост изключва дюзите и ти отваря леко дроселовата клапа,за да неправи вакум мотора и да дърпа масло от картера и за икономия,сам може да се убедиш,като си махнеш крака от газта си погледни моментния разход!Другата причина е blow off-а и рециркулацията(буст метъра се закача на колектора но след дроселовата клапа)!
Това за изключването на дюзите го знам. Забелязал съм че като не подавам газ и съм на скорост примерно при спускане не ми отчита разход. Е точно тук съм сгрешил, с монтажа. Утре ще се корегирам. Мерси за отговора.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Зака4и го някаде на смукателния колектор и ше по4не да от4ита правилно ... кфи са тез глупости отворен дросел и отрезани диузи ...
то 4е ги реже диузите нека си ги реже ...
Ама нали диузите ги реже по вакум ... и ТПС.. и обороти ...
Тфа ЕКУ треа разбере кога да ги отреже
Има си вакум мотора и на празен ход и на каране без гас на скорост ....
ама го зака4и правилно .... заки4и го примерно на фуел регулатора или на блоу офф-а ... с 3-ник ... в кутииката си има 3-ник или поне треа да има ...
Режеш вакум4ето на блоу-офф-а примерно и му слагаш 3-ника и слет тфа пускаш марку4е към уред4ето и кум блоу-офф-4ето
Треа надува 0.6-0.7 ако е сток ... и да има и толкова вакум
Слагал съм боост метар4е на 1.8 Т и си4ко си е наред
то 4е ги реже диузите нека си ги реже ...
Ама нали диузите ги реже по вакум ... и ТПС.. и обороти ...
Тфа ЕКУ треа разбере кога да ги отреже
Има си вакум мотора и на празен ход и на каране без гас на скорост ....
ама го зака4и правилно .... заки4и го примерно на фуел регулатора или на блоу офф-а ... с 3-ник ... в кутииката си има 3-ник или поне треа да има ...
Режеш вакум4ето на блоу-офф-а примерно и му слагаш 3-ника и слет тфа пускаш марку4е към уред4ето и кум блоу-офф-4ето

Треа надува 0.6-0.7 ако е сток ... и да има и толкова вакум

Слагал съм боост метар4е на 1.8 Т и си4ко си е наред
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
Я по добре се разходи на някои турбо сервиз да ти погледнат турбото дали не е за ремонт 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: !
Sachko написа:Я по добре се разходи на някои турбо сервиз да ти погледнат турбото дали не е за ремонт

Ето и линк към видеото.
http://vbox7.com/play:b9f4cb91 l
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Уреда верен ли е?Като е изгасена колата на 0 ли стои?Че на мен ми се е случвало да се вкарвам във филма заради една мръднала стрелка.Иначе напрао карай колата в турбо сервиз ако не ти се занимава на тебе.Огледай го за масло, бръкни пипни перката дали има луфтове, масло по нея и тн.Ама като е изгасена колата да не останеш без пръсти. 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Kozunak написа:Уреда верен ли е?Като е изгасена колата на 0 ли стои?Че на мен ми се е случвало да се вкарвам във филма заради една мръднала стрелка.Иначе напрао карай колата в турбо сервиз ако не ти се занимава на тебе.Огледай го за масло, бръкни пипни перката дали има луфтове, масло по нея и тн.Ама като е изгасена колата да не останеш без пръсти.
Ами като е изгасена колата уреда стои най-долу, на -1 а като работи на място на -0,8. Знам ли дали е верен уреда като нямам друг да проверя. Нали все пак е нов.
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
излез на някоя магистрала (ако си в БГ изборът е ограничен
, може и околовръстно), включи на максимална предавка (5та/6та) и почни да настъпваш докато стигне макс-а на бууст-а.Така най-добре ще разбереш на колко ти надува мекотелото.Направи го няколко пъти и ако резултатът е идентичен ,нямаш проблеми.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта