Входящ колектор АБФ на КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Входящ колектор АБФ на КР

Мнениеот Vizor » Съб 12 яну 2008 22:55


Става ли АБФ-ския входящ колектор на КР и как ?




Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Съб 12 яну 2008 23:08


не виждаш ли че майсторите са заети в друга тема сега mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 12 яну 2008 23:09


Видях ама като свършат ще отговорят аз не бързам.. ама тази седмица трябва да знам .. кое как и защо... и ще стане ли без да го обезглавявам


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 12 яну 2008 23:10


Става ве.Че и дросела му е по арен. :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 12 яну 2008 23:12


ама заспива ли ? имам в предвид трябва ли да се преправя нещо

П.П. барабар с дросела ще ни трябва.. и с нови инжектори


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 12 яну 2008 23:16


Vizor написа:ама заспива ли ? имам в предвид трябва ли да се преправя нещо

П.П. барабар с дросела ще ни трябва.. и с нови инжектори

Входящ изходящ,сичкото е plug and play.Ми те инжекторите на АБФ са в рейката ве/със страничо пълнене,са/.Имаше някаде обява из форума се продаваха за 150 лева мисля.Ма са много.за 100 да ти ги дава.Аз моите за толкова ги дадох.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 12 яну 2008 23:18


То ми е ясно че са в рейката..
има ли разлика (освен дебита макар че не знам колко е на 1.8Т) в инжекторите на абф и 1.8Т мотора ?


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 12 яну 2008 23:21


Vizor написа:То ми е ясно че са в рейката..
има ли разлика (освен дебита макар че не знам колко е на 1.8Т) в инжекторите на абф и 1.8Т мотора ?

Деа ги знам.240 май бяха на АБФ.На 20в мисля са по-големи.Ма ти ко искаш да направиш,да караш на надув с тия малки дюзи ли.Аз съм с дюзи от Г60-244,9 кубика и на моята кола достигнаха 85 % дюти.Прави си сметката на кво налягане на горивото треа да караш,че да ти изхранят мотора на 0.6 надув да кажем.
П.П.KILLER GTI треа да има всмукател артък.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 12 яну 2008 23:26


Чеки сега.. не съм казал че е за мен.. не съм казал че ще е турбо колата .. просто задавам въпрос..

г60-тковите ли са по големи или от 1.8Т (като дебит) ?

П.П. килър баце ако ти е барабар с дросела кажи цена .. търси се и рейка с инжектори евентуално ако не се намерят по големи..

П.П.П. ЙЕЕЕ заключиха спам темата сега ми обръщат внимание :lol: :maaad:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 12 яну 2008 23:34


Според мен на Г60 са по-малки от на АГУ.Ма така кат не се знае target point-a,трудно мое туи се кай кви дюзи щи треат.
П.П.Ский ве и в тоя раздел има цербери...превзеха форума. :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 12 яну 2008 23:40


oHua написа:Според мен на Г60 са по-малки от на АГУ

По мой спомени дюзите от Г-60 са малко по-големи - с около 10 кубика....

Общо взето съм забелязал, че при еднакви мощности - дюзите на по-старите системи инжекциони са с по-голям дебит....явно с развитието на двигателите горивото започва да се дозира по-прецизно и оттам намалява дебита на дюзите...пък и проблемите с екологията....

Последна промяна от Li4o на Съб 12 яну 2008 23:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 12 яну 2008 23:43


Li4o написа:
oHua написа:Според мен на Г60 са по-малки от на АГУ

По мой спомени дюзите от Г-60 са малко по-големи - с около 10 кубика....
Нещо не ми се връзва.Г60 по принцип си върви бедно с тия малки дюзи и с тфа налягане на горивото,та за тфа си мисля,че на АГУ треа да са по-големи.Щото не вервам да му е повече нялагането в системата. :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 12 яну 2008 23:45


oHua написа:
Li4o написа:
oHua написа:Според мен на Г60 са по-малки от на АГУ

По мой спомени дюзите от Г-60 са малко по-големи - с около 10 кубика....
Нещо не ми се връзва.Г60 по принцип си върви бедно с тия малки дюзи и с тфа налягане на горивото,та за тфа си мисля,че на АГУ треа да са по-големи.Щото не вервам да му е повече нялагането в системата. :D

Аз имам спомени за 245 кубика на 1.8Т срещу 255 или 260 кубика на Г-60 - ама сега ме мързи да ровя... :oops:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 12 яну 2008 23:49


260 съм чувал за г60-то ..
както и да е .. дюзите са намерени .. в понеделника ще се обадя на пича да ги взема..
та за колектора ако кажете точно за какво иде реч ще ви обичам :)


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Съб 12 яну 2008 23:59


Vizor написа:260 съм чувал за г60-то ..
както и да е .. дюзите са намерени .. в понеделника ще се обадя на пича да ги взема..
та за колектора ако кажете точно за какво иде реч ще ви обичам :)
Какво за колектора ве.Става 1-1.Има си ТПС.С една клапа е,не кат КР-а с две.Ко друго.
П.П.Г60 дюзите са точно 244,9 кубика на 3,5 бара мисля.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта