Входящ колектор АБФ на КР
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Входящ колектор АБФ на КР
Става ли АБФ-ския входящ колектор на КР и как ?
Vizor написа:ама заспива ли ? имам в предвид трябва ли да се преправя нещо
П.П. барабар с дросела ще ни трябва.. и с нови инжектори
Входящ изходящ,сичкото е plug and play.Ми те инжекторите на АБФ са в рейката ве/със страничо пълнене,са/.Имаше някаде обява из форума се продаваха за 150 лева мисля.Ма са много.за 100 да ти ги дава.Аз моите за толкова ги дадох.
Vizor написа:То ми е ясно че са в рейката..
има ли разлика (освен дебита макар че не знам колко е на 1.8Т) в инжекторите на абф и 1.8Т мотора ?
Деа ги знам.240 май бяха на АБФ.На 20в мисля са по-големи.Ма ти ко искаш да направиш,да караш на надув с тия малки дюзи ли.Аз съм с дюзи от Г60-244,9 кубика и на моята кола достигнаха 85 % дюти.Прави си сметката на кво налягане на горивото треа да караш,че да ти изхранят мотора на 0.6 надув да кажем.
П.П.KILLER GTI треа да има всмукател артък.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Чеки сега.. не съм казал че е за мен.. не съм казал че ще е турбо колата .. просто задавам въпрос..
г60-тковите ли са по големи или от 1.8Т (като дебит) ?
П.П. килър баце ако ти е барабар с дросела кажи цена .. търси се и рейка с инжектори евентуално ако не се намерят по големи..
П.П.П. ЙЕЕЕ заключиха спам темата сега ми обръщат внимание

г60-тковите ли са по големи или от 1.8Т (като дебит) ?
П.П. килър баце ако ти е барабар с дросела кажи цена .. търси се и рейка с инжектори евентуално ако не се намерят по големи..
П.П.П. ЙЕЕЕ заключиха спам темата сега ми обръщат внимание


- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
oHua написа:Според мен на Г60 са по-малки от на АГУ
По мой спомени дюзите от Г-60 са малко по-големи - с около 10 кубика....
Общо взето съм забелязал, че при еднакви мощности - дюзите на по-старите системи инжекциони са с по-голям дебит....явно с развитието на двигателите горивото започва да се дозира по-прецизно и оттам намалява дебита на дюзите...пък и проблемите с екологията....
Последна промяна от Li4o на Съб 12 яну 2008 23:44, променено общо 1 път.
Нещо не ми се връзва.Г60 по принцип си върви бедно с тия малки дюзи и с тфа налягане на горивото,та за тфа си мисля,че на АГУ треа да са по-големи.Щото не вервам да му е повече нялагането в системата.Li4o написа:oHua написа:Според мен на Г60 са по-малки от на АГУ
По мой спомени дюзите от Г-60 са малко по-големи - с около 10 кубика....

- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
oHua написа:Нещо не ми се връзва.Г60 по принцип си върви бедно с тия малки дюзи и с тфа налягане на горивото,та за тфа си мисля,че на АГУ треа да са по-големи.Щото не вервам да му е повече нялагането в системата.Li4o написа:oHua написа:Според мен на Г60 са по-малки от на АГУ
По мой спомени дюзите от Г-60 са малко по-големи - с около 10 кубика....
Аз имам спомени за 245 кубика на 1.8Т срещу 255 или 260 кубика на Г-60 - ама сега ме мързи да ровя...

Какво за колектора ве.Става 1-1.Има си ТПС.С една клапа е,не кат КР-а с две.Ко друго.Vizor написа:260 съм чувал за г60-то ..
както и да е .. дюзите са намерени .. в понеделника ще се обадя на пича да ги взема..
та за колектора ако кажете точно за какво иде реч ще ви обичам
П.П.Г60 дюзите са точно 244,9 кубика на 3,5 бара мисля.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта