Та да питам може ли към колектора от напречно разположен 1.8Т мотор с КО3/КО3С турбина да се монтира К04 турбо.
До колкото съм чел във форума не става, но пък на разни други места в нета дават, че стандартния колектор става болт он или пълг енд плей.
Както още друго ще трябва да се преправи за да се навърже към стандартните турбо пътища.
До колкото знам К04 е същата малка мизерия като К03/К03С но има по-голям дебит при едно и също налягане.
И още нещо ако става работата с К04 ще мога да ли да си карам със стандартния кулер и сменени инжектори 386цц/мин от ТТ225 или 317цц/мин.
Всъщност се чудя на 150коньовите 1.8Т колко са им големи инжекторите 180коньовите по спомен са с 317цц мисля, че и АУМ и по-новите 150кс 1.8мотори май са със същите инжектори.
Целта е пъргава надежна всекидневна кола не драгстер към 200 и малко кончета са достатъчни.
И последно колко парици ще излезе едно К04 ново, К03 излиза към 1300лв.чисто ново, намерих и употребявано, но ми казаха, че е с аксиален луфт.
1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
niikoo_1 написа:Та да питам може ли към колектора от напречно разположен 1.8Т мотор с КО3/КО3С турбина да се монтира К04 турбо.
До колкото съм чел във форума не става, но пък на разни други места в нета дават, че стандартния колектор става болт он или пълг енд плей.
Както още друго ще трябва да се преправи за да се навърже към стандартните турбо пътища.
До колкото знам К04 е същата малка мизерия като К03/К03С но има по-голям дебит при едно и също налягане.
И още нещо ако става работата с К04 ще мога да ли да си карам със стандартния кулер и сменени инжектори 386цц/мин от ТТ225 или 317цц/мин.
Всъщност се чудя на 150коньовите 1.8Т колко са им големи инжекторите 180коньовите по спомен са с 317цц мисля, че и АУМ и по-новите 150кс 1.8мотори май са със същите инжектори.
Целта е пъргава надежна всекидневна кола не драгстер към 200 и малко кончета са достатъчни.
И последно колко парици ще излезе едно К04 ново, К03 излиза към 1300лв.чисто ново, намерих и употребявано, но ми казаха, че е с аксиален луфт.
мне не става КО4 на колектор от КО3..плюс това колектора на S3/TT 210/225кс. е доста по-дълъг /и то не случайно/ както и не случайно има разлика от КО4/210кс. и тази на КО4 /225кс...


- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
ОК благодаря за отговора, ако не е тайна при твойто А3 сивото какво има правено ?
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
Нико, само за инфо К04 в Порше е малко над 2200 лв. Чисто нова говоря, а не рециклирана.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
с добър ремап би трябвало да изкараш 210-215 коня и като сложиш 2.5 downpipe и 2.5 генерация, ще имаш към 220-225 коня което си е екстра според мене, повече става скъпо, иначе с K03S на AGU има случаи да е близо и до 240те... (с генерация и преден кулер, без инжектори
)

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
За 240коня с К03С мисля, че човек ще им се радва много малко, във вортекса имаше и един с +250коня, но имаше и метанолова инжекция с някакви примеси съвсем скоро му гледах темата ставаше въпрос за червена Джета, която я кара жена му.
За К04 също мненията са, че повече от 240коня не бива.
По това дето съм чел във вортекса и на други места пише, че проблема при К03/КО3С, е че оста е малка и не носи на много обороти, другото е че при чипосване и даване на повече газ загрява стабилно и много лесно може да сдаде багажа
Мисля си следните неща ще покарам още малко сток, и ако турбото не сдаде багажа ще се чипоса заедно с едно филтърче скоро мисля да си викна и даунпайп но се чудя дали 3инча или 2.5 на изход 2.5, има и варианти с на 2.25инча?
И се чудя с втора ламда сонда дето е отгоре на катализатора забучена, четох, че се прави едно преходниче, което е перпендикулярно на тръбата на генерацията и в него се навива сондата и така до нея изгорелите газове достигат с по-ниска скорост и не се шашка.
Имаше и снимка как е направно на Субару ВРХ
, ако някой се интересува мога да я изнамеря.
За К04 също мненията са, че повече от 240коня не бива.
По това дето съм чел във вортекса и на други места пише, че проблема при К03/КО3С, е че оста е малка и не носи на много обороти, другото е че при чипосване и даване на повече газ загрява стабилно и много лесно може да сдаде багажа

Мисля си следните неща ще покарам още малко сток, и ако турбото не сдаде багажа ще се чипоса заедно с едно филтърче скоро мисля да си викна и даунпайп но се чудя дали 3инча или 2.5 на изход 2.5, има и варианти с на 2.25инча?
И се чудя с втора ламда сонда дето е отгоре на катализатора забучена, четох, че се прави едно преходниче, което е перпендикулярно на тръбата на генерацията и в него се навива сондата и така до нея изгорелите газове достигат с по-ниска скорост и не се шашка.
Имаше и снимка как е направно на Субару ВРХ

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
Ти уж немаше да правиш нищо, ма ая сериозно те трещи мисълта за на 200к.с.


- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
Добре де по щатските сайтове пише,че К04 пасва,поне тези които продават там,освен да са хибриди някакви!Иначе има в един саит К04 Borg Warner 724$.Иначе по моргите не са ли благосклонни ,имам предвид някой блъснато ТТ,направо с колектори и .....
http://www.mjmautohaus.com/catalog/inde ... 5_115_4106
и тук
http://www.autotech.com/currentSale_euro.htm
Щото и аз на тоз вариант съм се спрял,НО първо 4motion
http://www.mjmautohaus.com/catalog/inde ... 5_115_4106
и тук
http://www.autotech.com/currentSale_euro.htm
Щото и аз на тоз вариант съм се спрял,НО първо 4motion
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
emmko написа:Добре де по щатските сайтове пише,че К04 пасва,поне тези които продават там,освен да са хибриди някакви!Иначе има в един саит К04 Borg Warner 724$.Иначе по моргите не са ли благосклонни ,имам предвид някой блъснато ТТ,направо с колектори и .....
http://www.mjmautohaus.com/catalog/inde ... 5_115_4106
и тук
http://www.autotech.com/currentSale_euro.htm
Щото и аз на тоз вариант съм се спрял,НО първо 4motion
Абе те май са имали предвид модела 180HP за пасването!
Ех,че е хубаво да поправяш себе си

А относно 240-те коня с К04,как да е истина като ТТ има модел 239к.с. на 1,8Т мотора ,е рядък е, но го има,та едва ли са направили нещо което да работи на предела на възможностите си,а има и друго , мощност не се вади само от буст!!!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
AUQ 180коня мотора реално е същия като моя мотор, които е с код АUМ но 150коня
електронен дросел, КО3Спорт турбо, по-големи инжектори, секондари еър инжекшън, ВВТ, две ламда сонди, разликата ще дойде най-вероятно само в софтуера.
Дали е така се чудя, някой ако е по-светнат да каже?

Дали е така се чудя, някой ако е по-светнат да каже?
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
Това па ЕТКА
(1) 06A103351L
cylinder head
/ AUM,AUQ
(1) 06A103265GX
cylinder head with valves and camshaft
/ AUM,AUQ
Дотук разлика няма
1 058109021B
camshaft
intake / AGU
(1) 058109021M
camshaft
intake / AUM,AUQ
и тук така
hrottle valve control unit / suction jet pump / activated carbon filter system / for models with accelerator pedal electronic modul
/ AUM,AUQ
1 06A133201CM
и пак
Разлика има в съединителя - при теб 225 мм, а при 180 кс е 240 м;
http://www.vagcat.com за бързи справки
(1) 06A103351L
cylinder head
/ AUM,AUQ
(1) 06A103265GX
cylinder head with valves and camshaft
/ AUM,AUQ
Дотук разлика няма
1 058109021B
camshaft
intake / AGU
(1) 058109021M
camshaft
intake / AUM,AUQ
и тук така
hrottle valve control unit / suction jet pump / activated carbon filter system / for models with accelerator pedal electronic modul
/ AUM,AUQ
1 06A133201CM
и пак
Разлика има в съединителя - при теб 225 мм, а при 180 кс е 240 м;
http://www.vagcat.com за бързи справки
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
Да за съединителя си прав и предавките вече са 6 при при 180 и 210 и 225коньовите.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
AUM и AUQ са само софт разлика, твоя с читав чип може да извади да кажеме едни 210 коня... 

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?
Един кулер, ремап и евентуално генерация на по-голямо фи са ти достатъчни за това, което искаш според мен. Карай си я с тая турбина, пък като се счупи едно т3 или гт28 със един хубав съединител и ще стане "вечна"...няма смисъл с тия ккк турбини да се занимаваш, щото така или иначе от нов колектор и даунпайп не можеш да избягаш, ако не пасва на твоите - при това положение просто не си струва!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта