1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот niikoo_1 » Сря 04 фев 2009 1:10


Та да питам може ли към колектора от напречно разположен 1.8Т мотор с КО3/КО3С турбина да се монтира К04 турбо.
До колкото съм чел във форума не става, но пък на разни други места в нета дават, че стандартния колектор става болт он или пълг енд плей.

Както още друго ще трябва да се преправи за да се навърже към стандартните турбо пътища.

До колкото знам К04 е същата малка мизерия като К03/К03С но има по-голям дебит при едно и също налягане.

И още нещо ако става работата с К04 ще мога да ли да си карам със стандартния кулер и сменени инжектори 386цц/мин от ТТ225 или 317цц/мин.

Всъщност се чудя на 150коньовите 1.8Т колко са им големи инжекторите 180коньовите по спомен са с 317цц мисля, че и АУМ и по-новите 150кс 1.8мотори май са със същите инжектори.

Целта е пъргава надежна всекидневна кола не драгстер към 200 и малко кончета са достатъчни.
И последно колко парици ще излезе едно К04 ново, К03 излиза към 1300лв.чисто ново, намерих и употребявано, но ми казаха, че е с аксиален луфт.




Потребителски аватар
set16v
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: MonsterPerformance

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот set16v » Сря 04 фев 2009 1:16


niikoo_1 написа:Та да питам може ли към колектора от напречно разположен 1.8Т мотор с КО3/КО3С турбина да се монтира К04 турбо.
До колкото съм чел във форума не става, но пък на разни други места в нета дават, че стандартния колектор става болт он или пълг енд плей.

Както още друго ще трябва да се преправи за да се навърже към стандартните турбо пътища.

До колкото знам К04 е същата малка мизерия като К03/К03С но има по-голям дебит при едно и също налягане.

И още нещо ако става работата с К04 ще мога да ли да си карам със стандартния кулер и сменени инжектори 386цц/мин от ТТ225 или 317цц/мин.

Всъщност се чудя на 150коньовите 1.8Т колко са им големи инжекторите 180коньовите по спомен са с 317цц мисля, че и АУМ и по-новите 150кс 1.8мотори май са със същите инжектори.

Целта е пъргава надежна всекидневна кола не драгстер към 200 и малко кончета са достатъчни.
И последно колко парици ще излезе едно К04 ново, К03 излиза към 1300лв.чисто ново, намерих и употребявано, но ми казаха, че е с аксиален луфт.



мне не става КО4 на колектор от КО3..плюс това колектора на S3/TT 210/225кс. е доста по-дълъг /и то не случайно/ както и не случайно има разлика от КО4/210кс. и тази на КО4 /225кс... :D :D


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот niikoo_1 » Сря 04 фев 2009 1:39


ОК благодаря за отговора, ако не е тайна при твойто А3 сивото какво има правено ?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот brabus » Сря 04 фев 2009 19:38


Нико, само за инфо К04 в Порше е малко над 2200 лв. Чисто нова говоря, а не рециклирана.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот MK4 » Сря 04 фев 2009 19:48


с добър ремап би трябвало да изкараш 210-215 коня и като сложиш 2.5 downpipe и 2.5 генерация, ще имаш към 220-225 коня което си е екстра според мене, повече става скъпо, иначе с K03S на AGU има случаи да е близо и до 240те... (с генерация и преден кулер, без инжектори ;) )


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот niikoo_1 » Сря 04 фев 2009 21:31


За 240коня с К03С мисля, че човек ще им се радва много малко, във вортекса имаше и един с +250коня, но имаше и метанолова инжекция с някакви примеси съвсем скоро му гледах темата ставаше въпрос за червена Джета, която я кара жена му.
За К04 също мненията са, че повече от 240коня не бива.

По това дето съм чел във вортекса и на други места пише, че проблема при К03/КО3С, е че оста е малка и не носи на много обороти, другото е че при чипосване и даване на повече газ загрява стабилно и много лесно може да сдаде багажа :)

Мисля си следните неща ще покарам още малко сток, и ако турбото не сдаде багажа ще се чипоса заедно с едно филтърче скоро мисля да си викна и даунпайп но се чудя дали 3инча или 2.5 на изход 2.5, има и варианти с на 2.25инча?
И се чудя с втора ламда сонда дето е отгоре на катализатора забучена, четох, че се прави едно преходниче, което е перпендикулярно на тръбата на генерацията и в него се навива сондата и така до нея изгорелите газове достигат с по-ниска скорост и не се шашка.
Имаше и снимка как е направно на Субару ВРХ :D , ако някой се интересува мога да я изнамеря.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот madcap » Сря 04 фев 2009 22:31


Ти уж немаше да правиш нищо, ма ая сериозно те трещи мисълта за на 200к.с.
:bowdown


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот emmko » Сря 11 фев 2009 23:13


Добре де по щатските сайтове пише,че К04 пасва,поне тези които продават там,освен да са хибриди някакви!Иначе има в един саит К04 Borg Warner 724$.Иначе по моргите не са ли благосклонни ,имам предвид някой блъснато ТТ,направо с колектори и .....
http://www.mjmautohaus.com/catalog/inde ... 5_115_4106

и тук

http://www.autotech.com/currentSale_euro.htm

Щото и аз на тоз вариант съм се спрял,НО първо 4motion


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот emmko » Чет 12 фев 2009 19:31


emmko написа:Добре де по щатските сайтове пише,че К04 пасва,поне тези които продават там,освен да са хибриди някакви!Иначе има в един саит К04 Borg Warner 724$.Иначе по моргите не са ли благосклонни ,имам предвид някой блъснато ТТ,направо с колектори и .....
http://www.mjmautohaus.com/catalog/inde ... 5_115_4106

и тук

http://www.autotech.com/currentSale_euro.htm

Щото и аз на тоз вариант съм се спрял,НО първо 4motion


Абе те май са имали предвид модела 180HP за пасването!

Ех,че е хубаво да поправяш себе си :kissy: !

А относно 240-те коня с К04,как да е истина като ТТ има модел 239к.с. на 1,8Т мотора ,е рядък е, но го има,та едва ли са направили нещо което да работи на предела на възможностите си,а има и друго , мощност не се вади само от буст!!!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот niikoo_1 » Чет 12 фев 2009 22:34


AUQ 180коня мотора реално е същия като моя мотор, които е с код АUМ но 150коня :wink: електронен дросел, КО3Спорт турбо, по-големи инжектори, секондари еър инжекшън, ВВТ, две ламда сонди, разликата ще дойде най-вероятно само в софтуера.
Дали е така се чудя, някой ако е по-светнат да каже?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот brabus » Чет 12 фев 2009 23:05


Това па ЕТКА

(1) 06A103351L

cylinder head
/ AUM,AUQ
(1) 06A103265GX


cylinder head with valves and camshaft
/ AUM,AUQ
Дотук разлика няма

1 058109021B

camshaft
intake / AGU
(1) 058109021M

camshaft
intake / AUM,AUQ

и тук така

hrottle valve control unit / suction jet pump / activated carbon filter system / for models with accelerator pedal electronic modul
/ AUM,AUQ
1 06A133201CM

и пак

Разлика има в съединителя - при теб 225 мм, а при 180 кс е 240 м;

http://www.vagcat.com за бързи справки


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот niikoo_1 » Чет 12 фев 2009 23:36


Да за съединителя си прав и предавките вече са 6 при при 180 и 210 и 225коньовите.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот MK4 » Чет 12 фев 2009 23:59


AUM и AUQ са само софт разлика, твоя с читав чип може да извади да кажеме едни 210 коня... ;)


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8Т -> Съвместимост на ККК К04 с колектор от К03?

Мнениеот itni » Пет 13 фев 2009 0:34


Един кулер, ремап и евентуално генерация на по-голямо фи са ти достатъчни за това, което искаш според мен. Карай си я с тая турбина, пък като се счупи едно т3 или гт28 със един хубав съединител и ще стане "вечна"...няма смисъл с тия ккк турбини да се занимаваш, щото така или иначе от нов колектор и даунпайп не можеш да избягаш, ако не пасва на твоите - при това положение просто не си струва!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта