Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на картер?
Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на картер?
Не знам дали правилно го превеждам,ама става въпрос за едни малки филтърчета,подобни на конусен въздушен филтър.Мисля,че монтажът се налага,заради поставяне на конусен спортен филтър и е свързан с картерните газове.Колега от форума беше с монтиран такъв,май на ABF,виждал съм негова снимка,но не мога да я намеря.Къде,как и защо се поставя такъв филтър?
Последна промяна от Жоро на Съб 23 фев 2008 19:46, променено общо 1 път.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на колянов в
Жоро написа:Не знам дали правилно го превеждам,ама става въпрос за едни малки филтърчета,подобни на конусен въздушен филтър.Мисля,че монтажът се налага,заради поставяне на конусен спортен филтър и е свързан с картерните газове.Колега от форума беше с монтиран такъв,май на ABF,виждал съм негова снимка,но не мога да я намеря.Къде,как и защо се поставя такъв филтър?
Да има такива филтърчета ама те ,по скоро се слагат на стъпковото моторче на голф 3(е и на 2-ката ) и то най често на АБФ-а на юбилейния модел,че там е малко шибано направено,а за картера си има маслоотделител за парите и хоп после в смукателния колектор и така имаш вакум в картера,тъй че не е много редно да му набучиш един филтър само ,не че не го правят хората

- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на колянов в
emmko написа:Жоро написа:Не знам дали правилно го превеждам,ама става въпрос за едни малки филтърчета,подобни на конусен въздушен филтър.Мисля,че монтажът се налага,заради поставяне на конусен спортен филтър и е свързан с картерните газове.Колега от форума беше с монтиран такъв,май на ABF,виждал съм негова снимка,но не мога да я намеря.Къде,как и защо се поставя такъв филтър?
Да има такива филтърчета ама те ,по скоро се слагат на стъпковото моторче на голф 3(е и на 2-ката ) и то най често на АБФ-а на юбилейния модел,че там е малко шибано направено,а за картера си има маслоотделител за парите и хоп после в смукателния колектор и така имаш вакум в картера,тъй че не е много редно да му набучиш един филтър само ,не че не го правят хората!
Я кажи какво може да стане, ако не набучи само едно филтърче на тръбата за картерната, а входа към мъркуча на всумукателния колектор се запуши с една тапа

И ако може малко повече инфо за маслоотделителите.
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Жоро написа:Тоя маслоотделител освен с маркуча на всмукателния колектор свързан ли е директно и с двигателя (през капака на клапаните) ?
Ами пространството под капака на клапаните тоест там където е разпределителния вал (и клапаните) е свързано с картера така маслото за мазане на разпределителния вал и клапаните се стича в картера!
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на колянов в
niikoo_1 написа:emmko написа:Жоро написа:Не знам дали правилно го превеждам,ама става въпрос за едни малки филтърчета,подобни на конусен въздушен филтър.Мисля,че монтажът се налага,заради поставяне на конусен спортен филтър и е свързан с картерните газове.Колега от форума беше с монтиран такъв,май на ABF,виждал съм негова снимка,но не мога да я намеря.Къде,как и защо се поставя такъв филтър?
Да има такива филтърчета ама те ,по скоро се слагат на стъпковото моторче на голф 3(е и на 2-ката ) и то най често на АБФ-а на юбилейния модел,че там е малко шибано направено,а за картера си има маслоотделител за парите и хоп после в смукателния колектор и така имаш вакум в картера,тъй че не е много редно да му набучиш един филтър само ,не че не го правят хората!
Я кажи какво може да стане, ако не набучи само едно филтърче на тръбата за картерната, а входа към мъркуча на всумукателния колектор се запуши с една тапа![]()
И ако може малко повече инфо за маслоотделителите.
Ами зависи ,ако ти е сдухан двигатела това филтърче ще се омаслява яко и през него ще излиза син пушек,ако ДВГ -то е ОК може и нищо да не стане най много пак да се омаслява филтърчето но не толкова много(просто няма от къде да излизат маслените пари освен от там)!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта