Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на картер?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на картер?

Мнениеот Жоро » Съб 23 фев 2008 10:05


Не знам дали правилно го превеждам,ама става въпрос за едни малки филтърчета,подобни на конусен въздушен филтър.Мисля,че монтажът се налага,заради поставяне на конусен спортен филтър и е свързан с картерните газове.Колега от форума беше с монтиран такъв,май на ABF,виждал съм негова снимка,но не мога да я намеря.Къде,как и защо се поставя такъв филтър?

Последна промяна от Жоро на Съб 23 фев 2008 19:46, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 23 фев 2008 13:21


За вентилацията на картера, оправи си заглавието :wink:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на колянов в

Мнениеот emmko » Съб 23 фев 2008 18:59


Жоро написа:Не знам дали правилно го превеждам,ама става въпрос за едни малки филтърчета,подобни на конусен въздушен филтър.Мисля,че монтажът се налага,заради поставяне на конусен спортен филтър и е свързан с картерните газове.Колега от форума беше с монтиран такъв,май на ABF,виждал съм негова снимка,но не мога да я намеря.Къде,как и защо се поставя такъв филтър?



Да има такива филтърчета ама те ,по скоро се слагат на стъпковото моторче на голф 3(е и на 2-ката ) и то най често на АБФ-а на юбилейния модел,че там е малко шибано направено,а за картера си има маслоотделител за парите и хоп после в смукателния колектор и така имаш вакум в картера,тъй че не е много редно да му набучиш един филтър само ,не че не го правят хората :lol: !


Потребителски аватар
hristov_GL
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hristov_GL » Съб 23 фев 2008 19:05


първо Crankcase е картер :) а Crankshaft e колянов вал :) и не знам дали има полза от това защото както каза колегата разваляш си вакума ,но все пак някои хора го правят !


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Съб 23 фев 2008 19:44


И къде точно се слага това филтърче?


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Съб 23 фев 2008 20:23


Жоро написа:И къде точно се слага това филтърче?


Колега при теб няма нужда да слагаш подобно филтърче ако слагаш конусен филтър!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на колянов в

Мнениеот niikoo_1 » Съб 23 фев 2008 20:56


emmko написа:
Жоро написа:Не знам дали правилно го превеждам,ама става въпрос за едни малки филтърчета,подобни на конусен въздушен филтър.Мисля,че монтажът се налага,заради поставяне на конусен спортен филтър и е свързан с картерните газове.Колега от форума беше с монтиран такъв,май на ABF,виждал съм негова снимка,но не мога да я намеря.Къде,как и защо се поставя такъв филтър?



Да има такива филтърчета ама те ,по скоро се слагат на стъпковото моторче на голф 3(е и на 2-ката ) и то най често на АБФ-а на юбилейния модел,че там е малко шибано направено,а за картера си има маслоотделител за парите и хоп после в смукателния колектор и така имаш вакум в картера,тъй че не е много редно да му набучиш един филтър само ,не че не го правят хората :lol: !


Я кажи какво може да стане, ако не набучи само едно филтърче на тръбата за картерната, а входа към мъркуча на всумукателния колектор се запуши с една тапа :?:

И ако може малко повече инфо за маслоотделителите.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Съб 23 фев 2008 21:15


Тоя маслоотделител освен с маркуча на всмукателния колектор свързан ли е директно и с двигателя (през капака на клапаните) ?


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Нед 24 фев 2008 10:17


Жоро написа:Тоя маслоотделител освен с маркуча на всмукателния колектор свързан ли е директно и с двигателя (през капака на клапаните) ?


Ами пространството под капака на клапаните тоест там където е разпределителния вал (и клапаните) е свързано с картера така маслото за мазане на разпределителния вал и клапаните се стича в картера!


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Crankcase Vent Filter-филтър за вентилиране на колянов в

Мнениеот emmko » Нед 24 фев 2008 10:23


niikoo_1 написа:
emmko написа:
Жоро написа:Не знам дали правилно го превеждам,ама става въпрос за едни малки филтърчета,подобни на конусен въздушен филтър.Мисля,че монтажът се налага,заради поставяне на конусен спортен филтър и е свързан с картерните газове.Колега от форума беше с монтиран такъв,май на ABF,виждал съм негова снимка,но не мога да я намеря.Къде,как и защо се поставя такъв филтър?



Да има такива филтърчета ама те ,по скоро се слагат на стъпковото моторче на голф 3(е и на 2-ката ) и то най често на АБФ-а на юбилейния модел,че там е малко шибано направено,а за картера си има маслоотделител за парите и хоп после в смукателния колектор и така имаш вакум в картера,тъй че не е много редно да му набучиш един филтър само ,не че не го правят хората :lol: !


Я кажи какво може да стане, ако не набучи само едно филтърче на тръбата за картерната, а входа към мъркуча на всумукателния колектор се запуши с една тапа :?:

И ако може малко повече инфо за маслоотделителите.


Ами зависи ,ако ти е сдухан двигатела това филтърче ще се омаслява яко и през него ще излиза син пушек,ако ДВГ -то е ОК може и нищо да не стане най много пак да се омаслява филтърчето но не толкова много(просто няма от къде да излизат маслените пари освен от там)!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: miro788 и 30 госта