PL/KR в Голф 3

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

PL/KR в Голф 3

Мнениеот Stranger » Пон 17 мар 2008 20:34


Върти ми се някаква такава идея в главата, но понеже не съм много наясно с VW-тата реших да попитам има ли някакви особености в тази "модификация"...Тампоните за захващане на мотора са очевидно еднакви, но как стои въпроса със скоростите?Могат ли да се прехвърлят скоростите от Г2 в Г3, с все полуоски и макферсони или не?Ако не , какво се прави?Ползват се старите скорости от Г3-ката или?Всъщност магарето от Г2 дали пасва на Г3...предполагам че ако са с еднакви магарета всичко останало става...

А и още един въпрос...има ли някакви кристални фарове ( за предпочитане НЕ ангелски очи ) за Г3 които да са с лупи...че ксенон на рефлектор е доста болезнено за тези които карат срещу теб...




Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 17 мар 2008 22:27


Магарета пасват, тампони пасват, ако искаш си слагаш кутията от Г2-то, ако си искаш си ти остава от Г3-то! Макфърсони стават, карета стават, само носачи и полуоски не стават, що са по-дълги! Задължително си ползвай твоите полуоски! Каретата са им еднакви на Г3 и на Г2, но полуоските с аим с малко различна дължина!

Крисо!


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Пон 17 мар 2008 22:43


да, носачите верно че са по дълги...а носачите от Г3 стават на магарето на Г2 нали?


Потребителски аватар
P4v3l
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София_

Мнениеот P4v3l » Пон 17 мар 2008 23:00


Защо искаш да слагаш KR/PL в 3-ката няма ли да ти е по лесно да мушнеш едно ABF-че мисля че и модификациите ще са по-малко
п.п. Не съм тунер, но ABF-a според мен е по-добрия/лесния вариянт :wink:


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Пон 17 мар 2008 23:21


ми ако някой колега-модератор не беше почистил мненията щеше да видиш отговорът на този въпрос...слагам ПЛ/КР просто защото това имам.Ясно ми е че с АБФ ще е по-лесно, но имам супер читав ПЛ/КР(и аз още незнам какъв точно е ) и затова, мисля да си подложа Г3-то на този малък ъпгрейд :) А за фаровете с лупи никой ли не знае...липсата на фарове с лупи за Г3 са единствената причина да не си сложа ксенон, а вече на обикновенни фарове не се издържа...


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 18 мар 2008 13:22


Има бре...ама са ангелски.Имах такива едно време.Те си плачат за ксенон щот иначе не останах изкефен как светят на къси.Иначе са си просто Хелла. 8)

Изображение


Колкото до мотора, според мен не си струва да набиваш КР в Г3.Продай го и земи един АБФ.Поне аз така бих напраил.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 18 мар 2008 14:50


Дали ше сложиш АБФ-а или КР аз не виждам голямо значение, да тръгне да го продава човека, щом казва, че му е читав и да купи някой сдухал АБФ не виждам смисъл! А и другото нещо, кое ще му е по-лесно само не се сещам, блока е един и същ, АБФ е малко по-висок и диаметъра на цилиндъра е за 82.5мм бутала, друго е същото, мусура нали си наби блок от АБФ! И кое друго ще му е по-лесно, прекарване на един тон кабели, да търси и да купува сензори, ЕКУ-та и т.н.!? Аз до тук, все по-усложняващи неща виждам, но по-лесни не! Ако толко му се ще 2.0 да си купи блок, с бутала, биели, кол. вал, цялото долнище от АБФ и да си го затвори с главата от КР, на КР главата е по-добра като портове от тази на АБФ! Носачите пасват на магарето без проблем, но ако сложиш носачи от Г3 на Г2, задължително трябва да сложиш и полуоски от Г3, щото с дългия носач ше ти излезне полуоската някъде, и трябва да видиш и накрайниците дали ще ти стигнат при реглажа за отварянето, ако не и накрайници трябва да купиш! Общо взето не виждам смисъл да пипаш по предницата ако ти е в час, вадиш оня мотор, слагаш си тоя и накачваш цялата периферия покрай него!

Крисо!


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 18 мар 2008 15:08


Баце кви бутала кви блокове кви чудесии.Кво значение има.АБФ-а си е напраен за тва купе.Кое му е усложняващото.Купуваш пълен комплект двигател и просто го слагаш.Просто няма смисъл да се набиваш с механични инджекшъни и 1 чаша кола по малък работен обем.Аз бих заложил на по-съвременния агрегат от чисто психическа гледна точка.Не че другите са лоши или нещо такова.Пъргавината на КР ше е ликвидирана от по-тежкото купе....просто мнение.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 18 мар 2008 16:00


Какво значение има какво е купето, купетата като рогове, планки и т.н. са еднакви! АБФ-а наистина има по-голям въртящ момент! Пъргавината няма да му бъде убита, а в АБФ-а по-съвременно има откъм моторен мениджмънт, но като двигател, не виждам нищо по-съвременно, а абсолютно същото нещо с 200кубика отгоре! Аз също изказвам мнение!


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Вто 18 мар 2008 16:16


А за голф 2 имали фарове с лупа или не ?


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Мнениеот stanko_g » Вто 18 мар 2008 16:28


Nojicata написа:А за голф 2 имали фарове с лупа или не ?
има ама от рали :lol: и са квадратни


Потребителски аватар
Dimitaki
Мнения: 406
Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
Автомобил: Mitsubishi Lancer
Двигател: 4G63
Местоположение: София

Мнениеот Dimitaki » Вто 18 мар 2008 18:03


Изображение Мисля че тези фарове ще свършат работа.С лупи са и отиват много на колата. :wink:


Потребителски аватар
Stranger
Мнения: 165
Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
Автомобил: Astra GSi V6
Двигател: X30XE
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Stranger » Вто 18 мар 2008 19:59


КР-а ще се слага, с АБФ не ми се занимава...Тепърва трябва да продавам единия, да търся и купувам другият...няма смисъл...Аз не търся вървеж от тази кола, за тази цел си имам Опели :) Още повече , че съдбата на този голф е да се кара на газ, така че КР , АБФ , все е тая...чудя се дали да не му сложа газов инжекцион, но ще видя на първо време така колко върви и харчи и след това ще решавам дали да правя тази инвестиция... Благодаря на всички за инфото!Като започна другата седмица работата, ще пускам подробни снимки и описания на дейността :)

Димитраки, тия фарове са ми много на сърце от едно време, само че никъде не съм виждал да ги продават...


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Вто 18 мар 2008 20:00


Само не видях да си писал с какъв двигател си сега :lol:


Потребителски аватар
Dimitaki
Мнения: 406
Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
Автомобил: Mitsubishi Lancer
Двигател: 4G63
Местоположение: София

Мнениеот Dimitaki » Вто 18 мар 2008 20:42


Ами ще поразпитам тук там 1 приятел който ми уреди мойте фарове и ако им някакво инфо за тях ще ти драсна некой друг ред :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта