GU мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

GU мотор

Мнениеот biostrong » Нед 19 авг 2007 22:40


здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете




Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Нед 19 авг 2007 22:44


продавай минхрото и земай ЖТИ-ба :lol:


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Нед 19 авг 2007 22:47


ChernoGTI написа:продавай минхрото и земай ЖТИ-ба :lol:


стига с тия простотий - въпроса ми е сериозен :smackbum'


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: .

Мнениеот ChernoGTI » Нед 19 авг 2007 22:48


biostrong написа:
ChernoGTI написа:продавай минхрото и земай ЖТИ-ба :lol:


стига с тия простотий - въпроса ми е сериозен :smackbum'

сорри брат

Последна промяна от ChernoGTI на Пон 20 авг 2007 4:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: GU мотор

Мнениеот Passat_bs » Пон 20 авг 2007 3:38


biostrong написа:здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете
До какви пари си готов да дадеш за тунинг?


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Re: GU мотор

Мнениеот kav4o » Пон 20 авг 2007 5:55


biostrong написа:здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете

Карба е за смяна,но какво да сложиш...може да се получи с двойни делорто или вебер,но точен модел в момента не мога да ти кажа.
Аз бях навит да сложа двойни кейхин,но като излязоха бях напазарувал други неща :wink:
За вал освен от гти,но ефекта е малък,виж ако намериш нещо тънкана от и-бей :D


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: GU мотор

Мнениеот biostrong » Пон 20 авг 2007 8:05


kav4o написа:
biostrong написа:здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете

Карба е за смяна,но какво да сложиш...може да се получи с двойни делорто или вебер,но точен модел в момента не мога да ти кажа.
Аз бях навит да сложа двойни кейхин,но като излязоха бях напазарувал други неща :wink:
За вал освен от гти,но ефекта е малък,виж ако намериш нещо тънкана от и-бей :D


ок вал от гти обаче кой мотор иначе и аз за вебер мисля 32/34 dmtl го дават за моя мотор просо като заместител то главното е че искам да се отърва от моя 2е2 и просто незнам какво друго да сложа не е задължително да е двойка карбове макар че звучи добре


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: GU мотор

Мнениеот biostrong » Пон 20 авг 2007 8:09


Passat_bs написа:
biostrong написа:здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете
До какви пари си готов да дадеш за тунинг?


няма да го правя за писта - така че не ми трябва кой знае колко повече за пари в границите на разумното аз и без това цялата си заплата в тая кола я вкарвам :roll: в смисъл 2000 >> лв няма да дам за тунинг наведнъж иначе то е ясно че и отгоре ще дам - капка по капка.....


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 20 авг 2007 14:48


Ам на тоя двигател заслужава ли си, мисля нема смисъл, и аз бая време се чудих ко да го правя, ще го сменя, тва най лесно, ама аз пък искам да си запазя синхрото да ге. Да ти кажа ще ти следя тема с интерес, а и Пацо може да каже нещо интересно


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Пон 20 авг 2007 14:53


madcap написа:Ам на тоя двигател заслужава ли си, мисля нема смисъл, и аз бая време се чудих ко да го правя, ще го сменя, тва най лесно, ама аз пък искам да си запазя синхрото да ге. Да ти кажа ще ти следя тема с интерес, а и Пацо може да каже нещо интересно


така де ! и аз си искам синхрото а нема от каде да се търси синхро с г60 примерно че да се сменя всичко, просто малко - малко да живне не да го правя бегачка


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 20 авг 2007 14:57


Според мен има доста читави вариянти за синхрото .. до колкото знам и съм чел държи до 200+ коня и 250+ нм. Това което аз мога да ти предложа са да си оставиш твоя блок и да качиш всичко от едно г60
сиреч бутала биели валове (колянов и разпределителен) инжекция комп. Това е ако искаш примерно 150+ коня. Ако искаш да живне можеш да си намериш от 1П(Р) мотор инжекции и глупости .. сиреч всичко пак .. което няма да ти излезе над 300лв според мен.. или от пб

успех ако има нещо и можем да хелпнем звънкай баце :)


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Пон 20 авг 2007 15:02


Vizor написа:Според мен има доста читави вариянти за синхрото .....


мерси - най после някакъв по-смислен отговор, евентуално ако някой е чел нещо някаде може да го сподели или да пусне линк


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: .

Мнениеот Vizor » Пон 20 авг 2007 15:12


biostrong написа:
Vizor написа:Според мен има доста читави вариянти за синхрото .....


мерси - най после някакъв по-смислен отговор, евентуално ако някой е чел нещо някаде може да го сподели или да пусне линк


за кое от всичкото .. всичко мога да ти го обясня попринцип няма нищо сложно .. цял двитател на твоя блок това е


блока на пг 1х гу и такива мотори са едни и същи .. и няма да има никакъв проблем ... все едно му правиш основен ремонт но с други части

евентуално вместо Г-ладера можеш да вземеш един изходящ колектор от 1.9 ТДИ (с фланец за т3 е до колкото знам) един гарет т3 по мъничък .. надув от 0.9-1 бар и си според мен с една доста бърза колица

П.П. не забравяйте едно.. не съм експерт просто говоря с теории които са долу горе проверени


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Пон 20 авг 2007 15:21


ок значи взимам си 1 двигател с инжекция чак г60 за сега не ми трябва по натам може, значи двигателя трябва и на това да може да издържи (опционално) - и ппочвам смяна на всичко без блока - ще стане ли stock от единия на другия бутала, биели, валове или ще трябва да се прави комбинация от повече от 1 двигател (ако взема 16v сменям глава и бутала и гореописаните е електрониката разбира се и само блока си оставям и би трябвало да стане така ли ?)

П.П. извинявам се малко съм бос с двигателите така че ще съм благодарен на по подробни обяснения


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: .

Мнениеот Vizor » Пон 20 авг 2007 15:24


biostrong написа:ок значи взимам си 1 двигател с инжекция чак г60 за сега не ми трябва по натам може, значи двигателя трябва и на това да може издържи- и ппочвам смяна на всичко без блока - ще стане ли stock от единия на другия бутала, биели, валове или ще трябва да се прави комбинация от повече от 1 двигател (ако взема 16v сменям глава и бутала и гореописаните е електрониката разбира се и само блока си оставям и би трябвало да стане така ли ?)

П.П. извинявам се малко съм бос с двигателите така че ще съм благодарен на по подробни обяснения


значи аз попринцип като неук бих сменил всичко .. бутала глава валове глава инжекция.. поради простата причина че незнам как ще се умотат при някакъв вид хибрид.. имам предвид степени на згъстяване и такива неща.. за това най-добре всичко като блока е същия не виждам какви проблеми би могло да има единствено стойката за раздатката която ти е на блока възможно да пречи на другите изходящи колектори примерно ако слагаш турбо малко трябва да се попромени даунпайп-а и такива екстри евентуално зависи от изходящия колектор може турбото да не се събере между раздатката и входящия колектор и може да се наложи да се прави къстъм мейд (можете да видите пацо как го е направил в неговия турбо проект нищо сложно няма)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта