GU мотор
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
GU мотор
здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
ChernoGTI написа:продавай минхрото и земай ЖТИ-ба
стига с тия простотий - въпроса ми е сериозен

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: GU мотор
До какви пари си готов да дадеш за тунинг?biostrong написа:здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: GU мотор
biostrong написа:здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете
Карба е за смяна,но какво да сложиш...може да се получи с двойни делорто или вебер,но точен модел в момента не мога да ти кажа.
Аз бях навит да сложа двойни кейхин,но като излязоха бях напазарувал други неща

За вал освен от гти,но ефекта е малък,виж ако намериш нещо тънкана от и-бей

- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: GU мотор
kav4o написа:biostrong написа:здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете
Карба е за смяна,но какво да сложиш...може да се получи с двойни делорто или вебер,но точен модел в момента не мога да ти кажа.
Аз бях навит да сложа двойни кейхин,но като излязоха бях напазарувал други неща![]()
За вал освен от гти,но ефекта е малък,виж ако намериш нещо тънкана от и-бей
ок вал от гти обаче кой мотор иначе и аз за вебер мисля 32/34 dmtl го дават за моя мотор просо като заместител то главното е че искам да се отърва от моя 2е2 и просто незнам какво друго да сложа не е задължително да е двойка карбове макар че звучи добре
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: GU мотор
Passat_bs написа:До какви пари си готов да дадеш за тунинг?biostrong написа:здравейте колеги интересува ме как да раздвижа малко двигателчето ми - валове, карбуратори, колектори и тн. нямам опит в силовия тунинг така че ще съм благодарен ако споделите каквото знаете
няма да го правя за писта - така че не ми трябва кой знае колко повече за пари в границите на разумното аз и без това цялата си заплата в тая кола я вкарвам

- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
madcap написа:Ам на тоя двигател заслужава ли си, мисля нема смисъл, и аз бая време се чудих ко да го правя, ще го сменя, тва най лесно, ама аз пък искам да си запазя синхрото да ге. Да ти кажа ще ти следя тема с интерес, а и Пацо може да каже нещо интересно
така де ! и аз си искам синхрото а нема от каде да се търси синхро с г60 примерно че да се сменя всичко, просто малко - малко да живне не да го правя бегачка
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според мен има доста читави вариянти за синхрото .. до колкото знам и съм чел държи до 200+ коня и 250+ нм. Това което аз мога да ти предложа са да си оставиш твоя блок и да качиш всичко от едно г60
сиреч бутала биели валове (колянов и разпределителен) инжекция комп. Това е ако искаш примерно 150+ коня. Ако искаш да живне можеш да си намериш от 1П(Р) мотор инжекции и глупости .. сиреч всичко пак .. което няма да ти излезе над 300лв според мен.. или от пб
успех ако има нещо и можем да хелпнем звънкай баце
сиреч бутала биели валове (колянов и разпределителен) инжекция комп. Това е ако искаш примерно 150+ коня. Ако искаш да живне можеш да си намериш от 1П(Р) мотор инжекции и глупости .. сиреч всичко пак .. което няма да ти излезе над 300лв според мен.. или от пб
успех ако има нещо и можем да хелпнем звънкай баце

- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
Vizor написа:Според мен има доста читави вариянти за синхрото .....
мерси - най после някакъв по-смислен отговор, евентуално ако някой е чел нещо някаде може да го сподели или да пусне линк
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: .
biostrong написа:Vizor написа:Според мен има доста читави вариянти за синхрото .....
мерси - най после някакъв по-смислен отговор, евентуално ако някой е чел нещо някаде може да го сподели или да пусне линк
за кое от всичкото .. всичко мога да ти го обясня попринцип няма нищо сложно .. цял двитател на твоя блок това е
блока на пг 1х гу и такива мотори са едни и същи .. и няма да има никакъв проблем ... все едно му правиш основен ремонт но с други части
евентуално вместо Г-ладера можеш да вземеш един изходящ колектор от 1.9 ТДИ (с фланец за т3 е до колкото знам) един гарет т3 по мъничък .. надув от 0.9-1 бар и си според мен с една доста бърза колица
П.П. не забравяйте едно.. не съм експерт просто говоря с теории които са долу горе проверени
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
ок значи взимам си 1 двигател с инжекция чак г60 за сега не ми трябва по натам може, значи двигателя трябва и на това да може да издържи (опционално) - и ппочвам смяна на всичко без блока - ще стане ли stock от единия на другия бутала, биели, валове или ще трябва да се прави комбинация от повече от 1 двигател (ако взема 16v сменям глава и бутала и гореописаните е електрониката разбира се и само блока си оставям и би трябвало да стане така ли ?)
П.П. извинявам се малко съм бос с двигателите така че ще съм благодарен на по подробни обяснения
П.П. извинявам се малко съм бос с двигателите така че ще съм благодарен на по подробни обяснения
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: .
biostrong написа:ок значи взимам си 1 двигател с инжекция чак г60 за сега не ми трябва по натам може, значи двигателя трябва и на това да може издържи- и ппочвам смяна на всичко без блока - ще стане ли stock от единия на другия бутала, биели, валове или ще трябва да се прави комбинация от повече от 1 двигател (ако взема 16v сменям глава и бутала и гореописаните е електрониката разбира се и само блока си оставям и би трябвало да стане така ли ?)
П.П. извинявам се малко съм бос с двигателите така че ще съм благодарен на по подробни обяснения
значи аз попринцип като неук бих сменил всичко .. бутала глава валове глава инжекция.. поради простата причина че незнам как ще се умотат при някакъв вид хибрид.. имам предвид степени на згъстяване и такива неща.. за това най-добре всичко като блока е същия не виждам какви проблеми би могло да има единствено стойката за раздатката която ти е на блока възможно да пречи на другите изходящи колектори примерно ако слагаш турбо малко трябва да се попромени даунпайп-а и такива екстри евентуално зависи от изходящия колектор може турбото да не се събере между раздатката и входящия колектор и може да се наложи да се прави къстъм мейд (можете да видите пацо как го е направил в неговия турбо проект нищо сложно няма)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта