Въпреки,че много хора ме критикуват и постоянно ми правят забележки за "глупавите" ми въпроси,аз нямам намерение да спра с тях,защото този форум е най-големият източник на информация за мен(безцелното лутане и турсене в интернет ме подлудява),затова смятам да се допитвам до Вас за всеки факт,който ме интересува!Хората,които смятат подхода ми за "глупав",искрено ще ги помоля да не взимат участие във моите теми!Нали това е ФОРУМ все пак!
Извинявам се за отклонението!Правя последни крачки в самонавиването си за въпросният тунинг,а не искам да сбъркам,за това поредният ми въпрос,който е доста обобщителен,е заслужава ли си подобна мощност от около 300 коня на кола с предно предаване?
300 коня на предно предаване!
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не на 3-та а на 5-та ше тръгва.Няма такова нещо!Това не е електрически двигател който да стоварва сичките нютони и коне СВЕТКАВИЧНО и МИГНОВЕНО, за да не можеш да тръгнеш.Помислете малко да му се незнае.Всичко зависи от шофьора и от това какво се иска от тая кола.Никакъв проблем няма с 300-те коня на предно стига да имаш малко мозък в тиквата.Истината е че си се тръгва точно както с нормална кола.Просто не може да я газиш като атмосферка 150 коня на първа и втора.То не че не можеш ми няма смисъл щот въртиш на високите като побъркан.По-плавно боравене с педала, познаване на автомобила, отчитане на фактори като състояние на гуми, размер на гуми, качество на настилка и тн и тн и няма никакъв проблем.Плюс тва нищо необратимо няма с тунинга.Кат не те кефи, щот не може да зацепи и да се изстреля винаги може да се сложат стрийт сликове, по-големи цолажи, хубаво окачване, качествени гуми и тва е.Стига с тия митове и легенди.
Вече за професионална употреба (драг) е тегаво щот там секундата се цепи на 1000.
Вече за професионална употреба (драг) е тегаво щот там секундата се цепи на 1000.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта